Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 2517 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Blij voor je Kuzu, dat man zich goed voelt, je zoon met z'n vader onderweg is en jullie vakantie niet volledig naar de knoppen is.

Net terug van de verzilvering van m'n verjaardagscadeau van zoon. Naar '40-'45 geweest samen. Mooie musical, maar zo enorm indrukwekkend als men zei...mwah. Soldaat van Oranje vond ik er niet voor onderdoen eerlijk gezegd. Maar goed, was mooi, dat zeker.
There is always something happening, and it's usually right now
Zoons autootje hield er vandaag ineens mee op, midden op een provinciale weg (zo eentje waar je 80 rijdt). Maar hij heeft het keurig opgelost hoor, hij wist nog net uit te rollen naar een wat veiliger weggetje en daar heeft ie het ding handmatig in een parkeerhaventje geparkeerd (leve de sportschool :lol:). Dus de eerste prijs voor koelbloedig handelen in griezelige situaties heeft ie van mij al te pakken :love:

Volgens de wegenwachtmeneer die hem af kwam slepen viel het allemaal nogal mee, iets met vuile brandstofleidingen, maar autootje moet maandag wel even naar de dokter.
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
Haha, LV, wat een opluchting dat kind deed wat ie moest doen.
Kan ook weer afgestreept worden van je opvoedlijstje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Kan gebeuren LV, fijn dat zoon kalm handelde.
Pieremachochel
Echt veel te beleven is hier ook niet altijd. Gelukkig ben ik lid geworden van een facebookgroep over de top 2000. Het is toch een geruststelling wanneer je ontdekt dat andere mensen nog zeikstraliger zijn dan jij.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
28-12-2025 19:37
Echt veel te beleven is hier ook niet altijd. Gelukkig ben ik lid geworden van een facebookgroep over de top 2000. Het is toch een geruststelling wanneer je ontdekt dat andere mensen nog zeikstraliger zijn dan jij.
Breek me de bek niet los. Ik waagde het gisteren daar iets te zeggen over de ranzige teksten van K3 en nu gaat er iemand aangifte tegen me doen, bij de politie :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
28-12-2025 19:51
Breek me de bek niet los. Ik waagde het gisteren daar iets te zeggen over de ranzige teksten van K3 en nu gaat er iemand aangifte tegen me doen, bij de politie :rofl:
Die mensen zijn compleet waanzinnig. En die mogen allemaal naar buiten, dus je kunt ze overal tegenkomen.
Rabarbara schreef:
28-12-2025 19:57
Die mensen zijn compleet waanzinnig. En die mogen allemaal naar buiten, dus je kunt ze overal tegenkomen.
En ze hebben ook nog stemrecht :cry:

Hell, ik kreeg een maandban op FB, omdat ik seksuele uitbuiting van kinderen propageerde of zo. Nou werd een kwartier later die ban weer opgeheven want zelfs de tweede corrector van FB zag in dat het allemaal zo'n vaart niet liep met mijn berichten, maar kom op zeg. Zo'n vrouw is toch niet helemaal goed wijs? Ik ben nu lid geworden van een andere top 2000 FB-groep, het zal mij benieuwen. Mijn eerste kennismaking is al veelbelovend, veel gezeik over smaken die verschillen en zo :lol:
Lady*Voldemort schreef:
28-12-2025 20:02
En ze hebben ook nog stemrecht :cry:

Hell, ik kreeg een maandban op FB, omdat ik seksuele uitbuiting van kinderen propageerde of zo. Nou werd een kwartier later die ban weer opgeheven want zelfs de tweede corrector van FB zag in dat het allemaal zo'n vaart niet liep met mijn berichten, maar kom op zeg. Zo'n vrouw is toch niet helemaal goed wijs? Ik ben nu lid geworden van een andere top 2000 FB-groep, het zal mij benieuwen. Mijn eerste kennismaking is al veelbelovend, veel gezeik over smaken die verschillen en zo :lol:
FB kun je het beste helemaal vermijden. Door het deelnemen aan platforms van techmiljardairs steun je de uitholling van de democratie.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
28-12-2025 21:02
FB kun je het beste helemaal vermijden. Door het deelnemen aan platforms van techmiljardairs steun je de uitholling van de democratie.
Nou, dan moet ik wel vuurwerk gaan afsteken.
Rabarbara schreef:
28-12-2025 21:03
Nou, dan moet ik wel vuurwerk gaan afsteken.
Minder schadelijk dan Facebook en X.

Morgen over een week weer CT scan 🥶
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Lady*Voldemort schreef:
28-12-2025 19:51
Laatst op radio 1 een portret van Henny Vrienten. Bij het programma Wat blijft. Vond ik best interessant. Maar had je waarschijnlijk al gehoord.
Paradise schreef:
28-12-2025 21:14
Laatst op radio 1 een portret van Henny Vrienten. Bij het programma Wat blijft. Vond ik best interessant. Maar had je waarschijnlijk al gehoord.
Ja die heb ik gehoord, als podcast. Ik vond het heel mooi inderdaad.
oudebaas schreef:
28-12-2025 21:06
Minder schadelijk dan Facebook en X.

Morgen over een week weer CT scan 🥶
Sterkte :hug:
Pieremachochel
Ik kom hier even op mijn handen zitten over die mevrouw die wel wekenlang illegaal vuurwerk in haar schuur opslaat maar intussen zo verschrikkelijk aan rust toe is dat ze hoognodig twee dagen lang moet knuffelen met onschuldige dieren, maakt niet uit wat voor dieren.
Gelukkig,ben ik niet alleen nu.
Afkoelen heeft gewerkt
Lady*Voldemort schreef:
29-12-2025 17:45
Ik kom hier even op mijn handen zitten over die mevrouw die wel wekenlang illegaal vuurwerk in haar schuur opslaat maar intussen zo verschrikkelijk aan rust toe is dat ze hoognodig twee dagen lang moet knuffelen met onschuldige dieren, maakt niet uit wat voor dieren.
Niet gelukt... :-D
Ik kon me ook niet inhouden. Ik verwacht alleen niet dat ze mijn ironie snapt.
toulouse_74 schreef:
29-12-2025 18:30
Niet gelukt... :-D
Ik kon me ook niet inhouden. Ik verwacht alleen niet dat ze mijn ironie snapt.
Nee helaas :proud:

Maar wat een raar gedoe toch.
Zou die Ander in het nog niet scheidingsverhaal ook in een nog niet scheiding zitten? #dtv

noglangnietjarig schreef:
29-12-2025 06:15
Sterkte :hug:
Dankje.
(George Patton)
Lady*Voldemort schreef:
Die mevrouw heeft namelijk heel vervelende buren. Zij is niet vervelend, maar alleen gevaarlijk. Veel minder erg.
Lady*Voldemort schreef:
Waar bemoei je je in vredesnaam mee????
Rabarbara schreef:
29-12-2025 19:23
Die mevrouw heeft namelijk heel vervelende buren. Zij is niet vervelend, maar alleen gevaarlijk. Veel minder erg.
Ga lekker ergens anders roddelen!
Ha, wat een gezelligheid bij de koffie.
Goedemorgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
30-12-2025 09:52
Ha, wat een gezelligheid bij de koffie.
Goedemorgen.
Koffie is hier allang op.

Ga wel even in de sportschool “te keer”.
Pieremachochel
oudebaas schreef:
29-12-2025 19:16
Zou die Ander in het nog niet scheidingsverhaal ook in een nog niet scheiding zitten? #dtv

Dankje.
Vast wel.

Van mij ook sterkte 🍀😚

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven