Aanraders spellen nintendo switch
zondag 28 december 2025 om 20:15
Ik zie dat er weer flink wat aanbiedingen voor spellen voor de nintendo switch zijn in de eshop. Zitten er hier pareltjes bij die ik niet mag missen?
Aangezien ik de komende dagen alleen zit vind ik het wel leuk om een nieuw spel te proberen, maar aangezien de nintendo de laatste tijd niet zo actief gebruikt wordt, het liefst geen spel van 40+ euro.
Ik zou mezelf wel als een cozy gamer omschrijven, maar ben ook fan van Mario.
Iemand tips/suggesties?
Aangezien ik de komende dagen alleen zit vind ik het wel leuk om een nieuw spel te proberen, maar aangezien de nintendo de laatste tijd niet zo actief gebruikt wordt, het liefst geen spel van 40+ euro.
Ik zou mezelf wel als een cozy gamer omschrijven, maar ben ook fan van Mario.
Iemand tips/suggesties?
zondag 28 december 2025 om 22:41
maandag 29 december 2025 om 16:12
Stardew Valley heb ik nog niet gespeeld. Ik hoor er allemaal goede dingen over, maar op de een of anfere manier staat de pixel kwaliteit een beetje tegen. Misschien dat ik hier gewoon doorheen moet.
maandag 29 december 2025 om 16:15
Bedankt allemaal voor de tips:
Hollow knight ziet er goed uit! Spiritfarer en Ori spreken me ook wel aan. Die hebben een demo, dus die ga ik even proberen.
Wylde flowers lijkt me ook leuk, die ga ik denk ik even onthouden. Net als luigi mansion, dat zou ook wel wat voor me kunnen kijken.
Iemand ervaring met Rayman of Mario+Rabbids Sparks of hope?
Hollow knight ziet er goed uit! Spiritfarer en Ori spreken me ook wel aan. Die hebben een demo, dus die ga ik even proberen.
Wylde flowers lijkt me ook leuk, die ga ik denk ik even onthouden. Net als luigi mansion, dat zou ook wel wat voor me kunnen kijken.
Iemand ervaring met Rayman of Mario+Rabbids Sparks of hope?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in