Slechte verbinding Ziggo

11-01-2026 21:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds dit weekend doet de wifi van Ziggo het hier heel slecht. Zo'n controlescan gedraaid maar die geeft aan dat er geen problemen zijn.
Ook kan ik niet via de afstandbediening naar netflix/youtube enz, tvbeeld hapert af en toe.
Gebeurde de laatste tijd wel vaker maar nu dus al 2 dagen.

Iemand hier ook last van? Morgen ga ik contact opnemen met Ziggo maar het begint nu wel een beetje te vervelen. En de pubers zeuren dat ze steeds op de 4G moeten ipv op de wifi :mrgreen:

Update: modem lijkt defect, morgen even bellen!
anjer29 wijzigde dit bericht op 11-01-2026 22:01
Reden: Update
16.23% gewijzigd
Geen last van. Maar anders gezellig samen 'ouderwets' en spelletje spelen ofzo? Harstikke gezellig toch :)
CocaCola schreef:
11-01-2026 21:31
Geen last van. Maar anders gezellig samen 'ouderwets' en spelletje spelen ofzo? Harstikke gezellig toch :)
Die vinden een spelletje heel gezellig, maar gamen ook ;-)

De modem valt steeds uit zie ik dus die is waarschijnlijk defect. Morgen even bellen en dan is het hopelijk snel opgelost!
Ook ziggo hier en geen problemen (even afkloppen).
Heb je de modem al een keer uit en aan gezet? Uitzetten, en dan een minuut wachten of zo, en dan weer aanzetten. Is het alleen met wifi of ook als je een kabel gebruikt? Als het alleen op wifi is zou het ook storing door de buren zijn.
Als je Ziggo belt, zet vast eten en drinken klaar en ga er rustig voor zitten. Een minuut of 50 als je geluk hebt.
Tip: meteen bellen zodra de klantenservice opengaat. Dus als dat 08:00 echt 07:59 het telefoonnummer intoetsen en 08:00 op bellen drukken. Dan ben ik eigenlijk altijd meteen of bijna meteen aan de beurt.
Moet wel net uitkomen met je andere bezigheden uiteraard.
KamilleT schreef:
11-01-2026 22:26
Als je Ziggo belt, zet vast eten en drinken klaar en ga er rustig voor zitten. Een minuut of 50 als je geluk hebt.
Herkenbaar
Wij zijn sinds een aantal maanden geleden overgestapt van KPN naar Ziggo en wij (en vooral de pubers) balen enorm. Vaak storing, heel traag. De mb’s van de kinderen gaan snel op omdat ze slechte wifi hebben. Zodra we kunnen gaan we weer terug naar KPN.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven