Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 2727 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
smorre schreef:
15-01-2026 08:53
Nee het gaat erover dat de kop suggereert dat dit al een tijd geleden is geweest (immers: eind vorig jaar) maar dat is dus nog maar een paar weken geleden.
PR technisch klinkt dat laatste een stuk minder fijn…. Dus slim geregeld van van PR meneer.

Tenminste,
Ze heb ik deze post opgevat
Oh, oké. Maar het was toch eind vorig jaar? Hadden ze dan in de kop moeten zetten dat het de derde week van december 2025 was? :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
15-01-2026 09:00
Oh, oké. Maar het was toch eind vorig jaar? Hadden ze dan in de kop moeten zetten dat het de derde week van december 2025 was? :)
Nee ze hadden ook een persbericht kunnen maken met: Ferry vierde kerst in de gevangenis! Maar dat betekent einde carrière…. :rofl:
himalaya schreef:
15-01-2026 08:42
Waarin niet? Hij was (veel) eerder betrapt op het rijden onder invloed, is na een tijd veroordeeld tot een taakstraf, is daar niet op komen dagen, heeft brieven en telefoontjes daarover genegeerd.

Dan is het volgens mij logisch dat je de rest van de taakstraf uit moet zitten?
Ik had het over de spin, dat stukje text: eind vorig jaar klinkt beter dan 2/3 weken geleden. :roll: :roll: :roll: :roll:
Daarom was dat stukje vetgedrukt. 8-)
smorre schreef:
15-01-2026 09:06
Nee ze hadden ook een persbericht kunnen maken met: Ferry vierde kerst in de gevangenis! Maar dat betekent einde carrière…. :rofl:
Mhaw, cancelen bestaat niet echt he?
Hij krijgt een documentaire op Videoland dus beetje reclame denk ik.
Alles gaat voorbij
Joppie schreef:
15-01-2026 10:48
Hij krijgt een documentaire op Videoland dus beetje reclame denk ik.
Bizar dat deze gast kans op kans krijgt en het telkens weer verpest. Acteertalent heeft ie sowieso niet. Wat een onverbeterlijke cokejunk.
Ferry Doedens? Goh... Ik dacht dat die al jaren enkel nog een podium had op OnlyFans.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Die man moet helemaal niet in the spotlights staan, hij gaat er aan onderdoor.
Net als Koen Kardashian. Ze grijpen te hoog.
Ik kan de behoefte aan de leuke kanten van het wereldje best begrijpen, als het goed gaat kun je er aardig aan verdienen, je kan een groter publiek entertainen dan alleen je eigen kringetje, het kan glamorous zijn, je krijgt veel connecties.
Maar er komt ook narigheid bij kijken, mensen gaan onherroepelijk lelijk over je praten of je uitlachen. Er wordt je overal gratis drugs en drank aangeboden.
En die laatste twee dingen kunnen je slopen.
https://www.mediacourant.nl/2026/01/fer ... nis-lamll/

Weet niet of deze link nog werkt maar moet wel lachen om hoe het geschreven is.
En!!!! Het delict dateert van eind 2024 dus wel echt (meer dan) een jaar geleden :yes:

Sukkel.
Ferry vindt zichzelf zeker Gods gift to wo(men) en dacht wellicht dat zijn bevallige vleeswaren op Only Fans slingeren tot zijn taakstraf behoorde?
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Wat lopen jullie te bashen zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Yejii schreef:
15-01-2026 11:41
Die man moet helemaal niet in the spotlights staan, hij gaat er aan onderdoor.
Net als Koen Kardashian. Ze grijpen te hoog.
Ik kan de behoefte aan de leuke kanten van het wereldje best begrijpen, als het goed gaat kun je er aardig aan verdienen, je kan een groter publiek entertainen dan alleen je eigen kringetje, het kan glamorous zijn, je krijgt veel connecties.
Maar er komt ook narigheid bij kijken, mensen gaan onherroepelijk lelijk over je praten of je uitlachen. Er wordt je overal gratis drugs en drank aangeboden.
En die laatste twee dingen kunnen je slopen.
Koen was anders heel leuk tijdens laatste Robinson, zeer grappig en heel lief en al een tijdje afgekickt. En heeft een eetstoornis gehad en daar was hij ook al een tijdje redelijk goed mee.
MissNuada schreef:
15-01-2026 17:35
Koen was anders heel leuk tijdens laatste Robinson, zeer grappig en heel lief en al een tijdje afgekickt. En heeft een eetstoornis gehad en daar was hij ook al een tijdje redelijk goed mee.
Dat heb ik niet gezien. Ik heb hem wel in boerderij van Dorst gezien, toen vond ik hem ook een gewoon lief mens. Vooral omdat hij zo open was over zijn pestverleden, heel rot voor hem.
Ferry Doedens blijkt dus al 3(!) keer met harddrugs (gaf zijn advocaat aan in Boulevard) op achter het stuur te zijn betrapt.
Ferry probeert dat nog recht te lullen:

“Ik ben jaren geleden gestopt met drugs en ik zeg je eerlijk dat de avond waar we het nu over hebben een ander soort substantie betrof dan de middelen die ik vroeger gebruikte. Die waren vele malen zwaarder en hadden ook een heftiger effect."

Nou ik zeg; zero tolerance voor dat soort droeftoeters. Alsof harddrugs (o.a.. crystal meth, GHB en speed, blijkt nu, niet zo ‘erg’ is als alcohol of coke.) Gelijk het rijbewijs afpakken.

https://www.nu.nl/achterklap/6382775/fe ... vloed.html
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-01-2026 10:12
12.77% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
calvijn1 schreef:
15-01-2026 16:44
Wat lopen jullie te bashen zeg

Als je onder invloed van verdovende middelen en alcohol op achter het stuur stapt, mag je van mij gebasht worden.
Hij brengt anderen er mee in gevaar. En dan niet 1 keer, maar meerdere keren. Hij is drie keer betrapt, maar heeft natuurlijk veel en veel vaker achter het stuur gezeten met te veel van wat dan ook op.
,
anoniem_69746b98114b3 wijzigde dit bericht op 23-01-2026 22:00
0.00% gewijzigd
Zo lekker je eigen verantwoordelijkheid nemen inderdaad. Hij heeft er dus niets van geleerd. Een harde opmerking maar ik hoop dan dat hij zich de volgende keer om een boom heen vouwt in plaats van anderen te schaden met zijn gedrag.

“Over die overtreding zei Doedens: "Het is gewoon een stomme fout geweest." Volgens de acteur gebruikte hij die avond geen zware middelen. "Ik ben jaren geleden gestopt met drugs en ik zeg je eerlijk dat de avond waar we het nu over hebben een ander soort substantie betrof dan de middelen die ik vroeger gebruikte. Die waren vele malen zwaarder en hadden ook een heftiger effect."
-Nina- schreef:
16-01-2026 09:25
Als je onder invloed van verdovende middelen en alcohol op achter het stuur stapt, mag je van mij gebasht worden.
Hij brengt anderen er mee in gevaar. En dan niet 1 keer, maar meerdere keren. Hij is drie keer betrapt, maar heeft natuurlijk veel en veel vaker achter het stuur gezeten met te veel van wat dan ook op.
Dat. Als die lamlul iemand doodrijdt gaat-ie van verdriet vast nog meer drugs naar binnen werken. Die vorige docu over hem was ook al zo tranentrekkend, alleen al hoe hij zijn lieve moeder die 'm in alles steunde afbekte.

Las net dat het nu de vraag is of hij zijn rijbewijs wel terugkrijgt. Deze gast komt niet eens opdagen bij zijn taakstraf na maar liefst DRIE keer betrapt te zijn op rijden onder invloed. Hij is dus ongetwijfeld vele malen niét betrapt. En gezien zijn consequente schijt aan andere weggebruikers stapt hij straks vast ook zonder dat rijbewijs in zijn auto.
Nou ja eigenlijk is t hee verdrietig. Blijkbaar gebruikt(e) hij crystal meth, dat is toch wel het meest verslavende spul dat er is…
smorre schreef:
16-01-2026 12:59
Nou ja eigenlijk is t hee verdrietig. Blijkbaar gebruikt(e) hij crystal meth, dat is toch wel het meest verslavende spul dat er is…
Tja, dan belt hij maar een taxi. Verdient toch zat met zijn OnlyFans.
Onder invloed is onder invloed.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
smorre schreef:
16-01-2026 12:59

Een verslaving is ook heel verdrietig. Maar nog veel verdrietiger is het als hij een onschuldig iemand doodrijdt.

De manier waarop hij hiermee omgaat stuit me tegen de borst. Zo achteloos, zo onverantwoordelijk.
Als hij één keer was betrapt onder invloed en daarna meteen zijn verantwoordelijkheid had genomen, had ik er respect voor gehad dat hij zijn probleem zou oplossen en met mij denken veel meer mensen dat.

Maar deze manier.....nee, bah.
-Nina- schreef:
16-01-2026 16:42
Een verslaving is ook heel verdrietig. Maar nog veel verdrietiger is het als hij een onschuldig iemand doodrijdt.

De manier waarop hij hiermee omgaat stuit me tegen de borst. Zo achteloos, zo onverantwoordelijk.
Als hij één keer was betrapt onder invloed en daarna meteen zijn verantwoordelijkheid had genomen, had ik er respect voor gehad dat hij zijn probleem zou oplossen en met mij denken veel meer mensen dat.

Maar deze manier.....nee, bah.
Nou dat precies. Die verslaving kan ik nog wel zielig voor hem vinden. Maar dit gedrag is gewoon niet oké. Hij brengt anderen in gevaar.
Hij en bijvoorbeeld mensen zoals Tom Waes moeten gewoon hun centjes gebruiken voor taxi's als ze per se drank en drugs willen gebruiken en over straat willen.

In beide gevallen nemen ze nul echte verantwoording, beiden draaideurcriminelen in mijn opinie, steeds weer bewust de weg op bedwelmt.
En die ( beiden meerdere) keren dat ze gepakt zijn zijn echt niet precies alleen de keren dat ze zo hebben rondgereden.

Tot ze iemand doodrijden, iemand die ergens fietst of loopt..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven