Onzinnige vreugde
woensdag 18 maart 2026 om 19:38
- De puppy (ruwharig teckeltje) van de buren voorbij zien komen dribbelen.
- onze kat die man vol op zijn neus tikt als hij op de bank in slaap dreigt te vallen
- ik kan uren kijken naar de mussen en mezen in de achtertuin, daar word ik gewoon blij van
- onze kat die man vol op zijn neus tikt als hij op de bank in slaap dreigt te vallen
- ik kan uren kijken naar de mussen en mezen in de achtertuin, daar word ik gewoon blij van
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
woensdag 18 maart 2026 om 19:46
Groene zeep uit een pot
Buiten lachende kinderen horen
Mensen die blij zijn om elkaar (weer) te zien
Als mijn kat die ik helemaal verkreukeld heb geadopteerd heel dominant voor me gaat staan miauwen (als ik meer dan mijn gezicht beweeg schiet hij alweer weg, dus hij zit nog in z'n try out fase)
Vastenavend, lang leve het internet want ik woon er tegenwoordig ver vandaan
Buiten lachende kinderen horen
Mensen die blij zijn om elkaar (weer) te zien
Als mijn kat die ik helemaal verkreukeld heb geadopteerd heel dominant voor me gaat staan miauwen (als ik meer dan mijn gezicht beweeg schiet hij alweer weg, dus hij zit nog in z'n try out fase)
Vastenavend, lang leve het internet want ik woon er tegenwoordig ver vandaan
sinpermiso wijzigde dit bericht op 18-03-2026 19:47
5.20% gewijzigd
woensdag 18 maart 2026 om 20:27
Als iemand anders blij een bos bloemen bij zich heeft in de trein of op straat
Hoe intens gelukkig en tevreden mijn hond kan kijken als hij op zijn lievelingsdeken ligt
Een klein kind (ook dat ik niet ken) dat iets aan het ontdekken en proberen is. Vanmiddag bijvoorbeeld, een peuterzusje van een schoolkind dat een stuk stoepkrijt op het schoolplein vond
Hoe intens gelukkig en tevreden mijn hond kan kijken als hij op zijn lievelingsdeken ligt
Een klein kind (ook dat ik niet ken) dat iets aan het ontdekken en proberen is. Vanmiddag bijvoorbeeld, een peuterzusje van een schoolkind dat een stuk stoepkrijt op het schoolplein vond
woensdag 18 maart 2026 om 21:23
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in