Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3985 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Oeee wil wel even bij jou komen eten Chris😋😋 reibekuchen😍
Ze waren ook erg lekker coetje. heb er vandaag niks bij gegeten meestal eten we er appelmoes bij.maar ik vind mijn maag n beetje zwakjes momenteel dus evenrustig aan 🤣
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Sorry Liz hoop dat ik je geen pijn heb gedaan met die vraag :hug: . Maar fijn voor je ex dat hij genezen is.

Coetje gelukkig dat je nog even de tijd hebt om voor banden te zoeken.

Chris ik was ook al zo lamlendig vanavond, dacht moet omhoog, anders slaap ik ook aan de tafel haha.

Weltruste allemaal
Goedemorgen. Nee hoor lief, alles goed. Ik voel me er prima bij
maar het ging dan ook al heel lang slecht en ik was er al klaar mee voor het uitging.

Ik heb straks fysio en daarna duik ik de sportzaal in, op de terugweg moet ik nog even langs het zh om een recept voor zoon op te halen en ik moet nog even kaartjes halen voor het evenement waar ik komend weekend heen ga met die leukerd (er kwam gisterenavond nog een app gesprek en een uitnodiging om met hem daarheen te gaan achter zijn appje van gisterenochtend aan :-) )

Ik ga zo eens douchen en bedenken wat we gaan eten vanavond, tot later.
Goedemorgen .Fijn Liz om te lezen dat het goed gaat .👍

Hier al gedoucht nog wel laat opgestaan maar dat gaat weer beter als de kou maar wegblijft 😂
Ben wel op tijd naar bed gegaan lief en heerlijk geslapen .
Mooie dag.🍀
Wat een leuke ontwikkelingen Liz!!

Ik ga zo met mijn moeder naar de longarts op controle,verder geen plannen,vriend is nog ziek.
Beterschap voor vriend coetje. Hopelijk was alles ok bij de longarts met je moeder?
Mijn sollicitatiegesprek van volgende week is naar morgenochtend verplaatst, hopelijk word dat wat.
Ik ga voor je duimen Liz!
Mijn moeder is redelijk stabiel nu maar wel 24/7 zuurstof.

Wij eten gebakken aardappels,boontjes in spek en een tartaartje.Ga even de diepvries leegmaken komende tijd.
Vind het ook niet lekkerder worden als iets te lang is ingevroren.
Mijn vriendin vindt mij daarin maar een zeur maar ik proef dat echt.
Vanavond zou bonuskleinzoon komen maar die heb ik afgebeld,wil niet dat hij ziek wordt door vriend.
Zo is het coetje .knapt hij al weer iets op?
Ik proef het met diepvries vlees het aller eerst aan de spekrandjes van b.v.de karbonade die worden ranzig .man hier proeft het ook niet en zegt ook dat ik mij aanstel .maar ik ruik het al tijdens het bakken. Nu heb ik ook n extreem goed reuk vermogen. En man niet meer .jaren geleden n keer erg verkouden geweest en is zijn smaak en reuk vermogen heel erg achter uit gegaan
Rundvlees blijft langer goed in de vriezer dan varkens vlees.
Mooie avond 🌹🌹
Fijne avond allen. Wij hadden vanmorgen zeemist. Dat zie je echt als een muur op je afkomen, heel apart. Daarna in de middag weer prima weer. Eten was zuurkool met runderworstjes, erg lekker. Rustig aan allemaal en let op bij de zieken. Hier in ziekenhuizen apotheek en huisarts weer mondkap plicht.
Afkoelen heeft gewerkt
Chris,ik proef en ruik dat dus ook bij varkensvlees.Fijn dat ik niet de enige ben😁 Eet sowieso liever rundvlees,soms kip maar bij mij moeten alle viezigheidjes eraf,dus bij kippendij ben ik altijd wel even bezig.

Redhead,apart verschijnsel die zeemist,ook weleens gezien.
Hier zie ik heel soms iemand met een mondkapje,gelukkig geen plicht.
Ik ruik en proef dat ook meteen hoor! Bah.
Wat raar,ik dacht dat ik vanochtend al wat geplaatst had..
Ik heb boodschappen gedaan en een kleine wandeling in de zon gemaakt.
Oudste komt vanavond eten en middelste is ondertussen in Vietnam( vader woont daar) nog een paar weekjes en dan is hij weer thuis❤️
Goedenavond ik had weer wat problemen om hier te komen .maar het is gelukt .
Vanmiddag bij de kapper geweest moest gebeuren. Blij dat ik er weer n week of zes van af ben.
Stom eigenlijk er zijn mensen die graag bij de kapper zitten maar ik niet .Het is geen drukke salon .wel n kleine salon maar ik zit er meestal alleen er gaat er net eentje weg en als ik klaar ben komt er weer iemand .ik krijg n kopje thee en zit te lezen als ik de tijd van de highlights uit moet zitten.dus best n paar rustige uurtjes.
Mooie avond allemaal 💤💤💤
Gossie coetje n dochter van n goeie kennis van mij is deze week ook op vakantie naar Vietnam gegaan.is toch geen land waar bij je aan vakantie denkt.
Liz nog n goed gevoel over de solicitatie?
Jongste is er afgelopen jaar ook geweest. Ik was blij dat hij terug was. Thailand, Vietnam, Cambodja. Oudste moet in maart naar Jordanië vind ik minder en in september gaan ze naar China, Tibet, Nepal en India. Ik heb globetrotters. Ik krijg wel alles mee op polarsteps.maar spannend blijft het. Vanavond allegaartje gegeten. Morgen weer boodschappen en vrijdag een verjaardag waar ik tegenop zie.
redhead70 wijzigde dit bericht op 14-01-2026 21:27
Reden: Land vergeten
0.89% gewijzigd
Afkoelen heeft gewerkt
Goedemorgen,
De vader van de oudste 2 woont daar,vliegen vanaf Bali scheelde zomaar €700 op een ticket.
Dus slim dat ze dat nu meteen doen.
Ik kan niet wachten tot hij thuis is❤️

Ik ben bij de cardioloog,hopen dat hij goed nieuws heeft voor mij.
Goedemorgen .dat hoop ik ook voor je coetje .🍀
Ik ga zo eerst douchen .denk dat we vanmiddag even weg gaan .
Leuk is dat Redhead ze volgen op Palar Steps .net of je er n beetje bij bent
Mooie dag 🌹
Ik mag starten met een nieuw medicijn dus duimen dat dat mij gaat helpen.
Moet het wel zelf betalen maar dat boeit mij even niet.

Veel plezier vanmiddag Chris!
De laatste tijd steeds meer medicijnen die je zelf moet betalen . Hoop dat ze goed hun werk doen coetje .
Goedemiddag

Liz gelukkig dat het een goede keuze is geweest, en leuke ontwikkelingen die je nu hebt.

Coetje fijn dat je medicijnen hebt.

Het is maar grijs buiten....

Ben net thuis van werken, nu even thee drinken en dan maar thuis aan de gang.

Ik was ook uitgelogd, dacht nee he. Mn hart sloeg al over :bonk:
Coetje ik hoop dat de medicijnen gaan doen wat ze moeten doen. Ik ben ook geen fan van kappers al is de mijne echt hartelijk. De boodschappen zijn weer binnen. Morgen start ik project lassen. Geen idee of het gaat lukken. Ik ga een soort ijzerspijlen met wieltjes maken, in 3 hoek vorm, voor onder de plantenbakken van een soort betonijzeren spijlen. Die dikkere. Daarna hamerhite en klaar is het plan. Kan ik de grote bakken van hun plek rijden.
Wij eten vandaag simpel. Broodje ei en salade.
redhead70 wijzigde dit bericht op 15-01-2026 15:14
Reden: Toevoeging
4.56% gewijzigd
Afkoelen heeft gewerkt
Haha Redhead succes ermee.ben benieuwd of het goedkomt .ben jij zo.n alles kunner.
Wij zijn alleen bij de supermarkt geweest maar ik was er in ieder geval even uit .
Morgen middag nog even weg .n nichtje zit tijdelijk op n verpleegafdeling van de een of andere locatie.ze komt hoop ik wel weer thuis. Morgen maar eens kijken hoe het is en wat de vooruit zichten zijn .
Het schijnt weer heel koud te worden de laatste weken va n Januari. Dacht dat we er van af waren .pfffffffff
Fijne avond 🌹
Coetje wat fijn dat je met een nieuw medicijn mag starten. Hopelijk doen ze goed hun werk. En middelste al bijna weer terug. Half jaar gaat best snel al zal dat voor jou wel anders zal voelen.

Lize wat een leuke ontwikkelingen. Hoe ging het sollicitatiegesprek? En alvast veel plezier dit weekend.

Chris ik ben ook wel klaar met de kou. Maar zolang het niet sneeuwt vind ik het wel best :P

Afgelopen week was druk met werk en de huishoudelijke klusjes. Vandaag dagje vrij en dan dit weekend weer werken. Eind van de middag zijn we bij de overbuurvrouw uitgenodigd voor een hapje en een drankje.
Nu eerst nog maar een kop koffie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven