Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 januari 2026 om 19:09
zaterdag 17 januari 2026 om 19:47
Ik ook niet. Je kan jezelf educeren
M. (dit is geen woord, sorry)
Maar deze mevrouw blijft wel in een groef. Tja. ik heb er niks zinnigs over te zeggen, dus ik hou ook mijn mond verder.
majadeb wijzigde dit bericht op 17-01-2026 22:09
6.09% gewijzigd
zaterdag 17 januari 2026 om 20:03
Gefeliciteerd met de warmte!Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2026 19:46Even wat huiselijk geneuzel: de cv en de douche doen het weer! Ik moet zeggen dat de huisbaas wel heeft doorgepakt. Normaal is ie nogal van het afwachten maar dit keer zag ie toch wel in dat afwachten geen optie meer was.
Si abra la puerta hay lobos.
zaterdag 17 januari 2026 om 20:51
Wat fijnLady*Voldemort schreef: ↑17-01-2026 19:46Even wat huiselijk geneuzel: de cv en de douche doen het weer! Ik moet zeggen dat de huisbaas wel heeft doorgepakt. Normaal is ie nogal van het afwachten maar dit keer zag ie toch wel in dat afwachten geen optie meer was.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 17 januari 2026 om 22:02
zaterdag 17 januari 2026 om 22:09
zaterdag 17 januari 2026 om 22:10
Dat wordt al best een lijstje hè.Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2026 22:09Oh ik vind dat dus altijd ontzettend leuk!
Hebben we toch weer iets waar we het niet over eens zijn![]()
Ik 'ken' Malou Gorter van de middelbare school, dus daarom keek ik.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 17 januari 2026 om 22:39
Jaaaaa!BeeDifferent schreef: ↑17-01-2026 22:24Kun je beter Oogappels kijken.
Ik vind haar daar echt geweldig!
Merel met haar rant over de papadag
Graftak!
zaterdag 17 januari 2026 om 23:08
zondag 18 januari 2026 om 16:17
Lady*Voldemort schreef: ↑18-01-2026 15:13ItsMineru heeft een perma wegens terugkeren onder perma. Ik zal wel onder een steen leven, maar wie was ze dan?
Die geweldige docente, die gemaakt was voor het lesgeven, als ze alleen maar dat klassenmanagement op orde kreeg (wat natuurlijk aan die vervelende kinderen lag) en als haar collega's nou eens normaal tegen haar gingen doen. En zij was natuurlijk de enige met echt hart voor het werk.
En dan nog een hoop persoonlijke problematiek, wat uiteraard allemaal niets te maken had met het continue uitvallen van werk.
zondag 18 januari 2026 om 16:29
Oooooohhhhh, dat was mijn eerste ingeving inderdaad maar ik 'kende' haar alleen van haar eeuwige klassenmanagementstopics. Al die bijkomende persoonlijke problematiek is me toen volledig ontgaan.S-Groot schreef: ↑18-01-2026 16:17Die geweldige docente, die gemaakt was voor het lesgeven, als ze alleen maar dat klassenmanagement op orde kreeg (wat natuurlijk aan die vervelende kinderen lag) en als haar collega's nou eens normaal tegen haar gingen doen. En zij was natuurlijk de enige met echt hart voor het werk.
En dan nog een hoop persoonlijke problematiek, wat uiteraard allemaal niets te maken had met het continue uitvallen van werk.
Nou ja, dan ga ik er van uit dat ze binnenkort wel weer terugkomt.
Graftak!
zondag 18 januari 2026 om 20:57
De eurocent valt weer eens niet bij mij.S-Groot schreef: ↑18-01-2026 16:17Die geweldige docente, die gemaakt was voor het lesgeven, als ze alleen maar dat klassenmanagement op orde kreeg (wat natuurlijk aan die vervelende kinderen lag) en als haar collega's nou eens normaal tegen haar gingen doen. En zij was natuurlijk de enige met echt hart voor het werk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 januari 2026 om 21:56
Vreselijk hè, dat we geen kwartjes meer hebben.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
maandag 19 januari 2026 om 08:55
maandag 19 januari 2026 om 08:56
Bij mij ook niet
Veritas vos liberabit
maandag 19 januari 2026 om 19:55
Och, niks nieuws zelfs hier.Kidneybean schreef: ↑19-01-2026 19:46Van het discussieren over een vuurwerkverbod schakelen we over naar het generaliseren van Marokkanen. Het kan verkeren
Afkoelen heeft gewerkt
maandag 19 januari 2026 om 19:56
Die forummer valt me altijd op, maar nooit positief.Kidneybean schreef: ↑19-01-2026 19:46Van het discussieren over een vuurwerkverbod schakelen we over naar het generaliseren van Marokkanen. Het kan verkeren
Si abra la puerta hay lobos.