Durf te vragen deel 24
maandag 26 januari 2026 om 21:49
Dat ligt eraan wat we gaan doen. Vorig jaar een rondreis gemaakt waarbij we steeds alles moesten meeslepen. En dus was het beperkt tot handbagage per persoon.. 12 kg pp voor 3 wkn. Kan prima.
Hoe laat ga jij meestal slapen
Hoe laat ga jij meestal slapen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 26 januari 2026 om 22:39
maandag 26 januari 2026 om 23:14
Soms moet je geduld hebben na 1x op ‘plaatsen’ te hebben gedrukt. Ik kijk dan even in de browserbalk om te zien of de pagina al wel aan het laden is, voordat ik nog een keer op de knop duw. Tis tevens een bug en het forum is erg traaaag sinds een paar weken. Leuk is anders, I know.
Het meest vrolijke liedje is…. Pfoe…. Op dit moment iets van Yves Berendse om lekker mee te zingen.
Ga je morgen iets leuks doen?
Het meest vrolijke liedje is…. Pfoe…. Op dit moment iets van Yves Berendse om lekker mee te zingen.
Ga je morgen iets leuks doen?
dinsdag 27 januari 2026 om 07:45
dinsdag 27 januari 2026 om 09:08
ik wil niet zo zeer met beroepen meelopen, al lijkt het me geweldig leuk om eens met kleine aapjes te kroelen ofzo.. Ik zou wel graag eens in de boeken willen kijken van grote organisaties.. zoals de efteling of een druk bezocht restaurant ofzo. Wat zo`n bedrijf dan omzet enzo ( en nee ik ben geen financial, maar wel rete nieuwsgierig)
Zijn er dingen waar je vreselijk tegenop kan zien?
Zijn er dingen waar je vreselijk tegenop kan zien?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in