Durf te vragen deel 24
woensdag 28 januari 2026 om 15:22
Ik denk een jaar of 7 nu al. Ik weet nog dat het forum een aantal jaar geleden opgeheven zou worden. Er was al een alternatief forum aangedragen waar veel mensen naartoe gingen. En toen bleef het forum ineens wel. Ik ben nog altijd benieuwd of sommige mensen nooit door hebben gehad dat het viva forum toch bleef.
Hoe vaak kijk jij op het forum?
Hoe vaak kijk jij op het forum?
woensdag 28 januari 2026 om 19:36
Antwoord en bevestiging vraag ineen.
Ik weet het niet meer zeker.
Is de smoezenlijst niet de lijst die ooit op dit forum werd geplaatst voor minnaars of minnaressen die geloofden dat de getrouwde of bezette persoon voor hun zou kiezen? Een lijst die bestaat uit allerlei smoesjes/leugens die de bezette persoon zegt om de ander aan zich te binden?
Ik weet het niet meer zeker.
Is de smoezenlijst niet de lijst die ooit op dit forum werd geplaatst voor minnaars of minnaressen die geloofden dat de getrouwde of bezette persoon voor hun zou kiezen? Een lijst die bestaat uit allerlei smoesjes/leugens die de bezette persoon zegt om de ander aan zich te binden?
.
woensdag 28 januari 2026 om 22:31
Zoefff schreef: ↑28-01-2026 19:36Is de smoezenlijst niet de lijst die ooit op dit forum werd geplaatst voor minnaars of minnaressen die geloofden dat de getrouwde of bezette persoon voor hun zou kiezen? Een lijst die bestaat uit allerlei smoesjes/leugens die de bezette persoon zegt om de ander aan zich te binden?
Ja!
De smoezenlijst heeft een paar keer op het forum gestaan.
Bijvoorbeeld hier relaties/relatie-met-getrouwde-man-voor ... ages/52533
Onder Anoniem_10405)
Antwoord op laatste vraag:
Soms
Wat vind je het leukste Waddeneiland en waarom?
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
woensdag 28 januari 2026 om 23:46
(En als het lang aanhoudt naar de kruidvat voor wormenpilletjesingelke_kepringelke schreef: ↑28-01-2026 22:32
Wat doe jij (of wat zou je doen) als je jeuk hebt tussen je billen?
Ja ik ben lid van de bieb.
Wanneer heb jij voor het laatst een boek gelezen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in