goedkoop een mooie badkamer?
zaterdag 25 juli 2009 om 19:18
mijn vriend en ik hebben een (voor ons) iets te duur huis gekocht. het was het huis van ons dromen maar er bleek toch nog veel opgeknapt te moeten worden. de badkamer is een mooie grote ruimte maar zeer gedateerd. nou weet ik wel dat bruin met oranje ook nu weer hip kan zijn maar dit gaat iets te ver.
we zijn naar diverse winkels gegaan en hoewel je ook goedkope badkamertjes hebt willen we toch iets speciaals
nou lees je weleens in bv 101woonideeen van mensen die op een ludieke manier toch iets heel moois hebben te weten creeeren.
bv een houtenvloer met zes lagen bootlak, een speciale betonlook op de muren zodat je niet hoeft te tegelen, nog een paar andere dingen wat dingen van de gamma en dat je dan voor een "schijntje" klaar bent.
wie heeft hier ervaring mee?
we zijn naar diverse winkels gegaan en hoewel je ook goedkope badkamertjes hebt willen we toch iets speciaals
nou lees je weleens in bv 101woonideeen van mensen die op een ludieke manier toch iets heel moois hebben te weten creeeren.
bv een houtenvloer met zes lagen bootlak, een speciale betonlook op de muren zodat je niet hoeft te tegelen, nog een paar andere dingen wat dingen van de gamma en dat je dan voor een "schijntje" klaar bent.
wie heeft hier ervaring mee?
zaterdag 25 juli 2009 om 19:31
philomein heb je dat zelf ook gedaan? kan dat ook met glazuur of glibbert alles er dan weer af???
stickers lijken me niet zo mooi. ik heb zoiets een keer in mijn studentenkamer gedaan en vond dat toen wel leuk maar wil het nu toch iets professioneler (sorry voor de mensen die dit ook in hun grotemensenhuis hebben)
stickers lijken me niet zo mooi. ik heb zoiets een keer in mijn studentenkamer gedaan en vond dat toen wel leuk maar wil het nu toch iets professioneler (sorry voor de mensen die dit ook in hun grotemensenhuis hebben)
zaterdag 25 juli 2009 om 19:34
Je houdt de aanbiedingen in de folders in de gaten. Je koopt alles in de aanbieding bij de Praxis/Gamma/Formido/Karwei etc. Je bikt hem helemaal kaal, je laat hem opnieuw inrichten door een handig klussertje uit je omgeving en klaar ben je. Hoeft echt niet veel te kosten. Leuke ideetjes haal je uit woontijdschriften en laat je uitvoeren door een klusser.
...
zaterdag 25 juli 2009 om 19:34
Vrienden van mij hadden ook bruine tegels met een licht bruin fliebeltje erin en een beetje bobbelig oppervlak. Ik weet niet of ze geglazuurd waren maar dat denk ik wel: gewoon van die glimmende tegels? Ze hebben ze wit geverfd een paar jaar geleden en het is niet waar je van droomt maar het is gewoon heel netjes en keurig. Nu begint het hier en daar wat te bladderen en wordt het wel echt lelijk maar het zit er zeker tien jaar op al.
zaterdag 25 juli 2009 om 19:44