Ervaring Ikeakeuken
maandag 2 februari 2026 om 13:58
De ene zegt doen, de andere zegt niet doen maar uiteindelijk blijkt niemand echt ervaring te hebben met een ikea keuken, vandaar dat ik hier even kom informeren.
Wij willen in onze bijkeuken een ikeakeuken plaatsen. Opstelling langs de wand (geen hoek) 1x hoge kast, enkele bovenkastjes en beneden wasmachine, gootsteen(inclusief) kastje en droger met daaroverheen het blad.
We dachten aan ikea omdat we niet bijzonder veel geld uit willen geven maar wel garantie en kwaliteit willen (wat we verwachten van ikea) en omdat we in de showroom erg leuke keukens hebben gezien die er ook goed en degelijk uitzagen. Maar zoals gezegd, niemand in onze omgeving heeft ervaring.
Dus wie weet of een van de viva-dames hun ervaring kan omschrijven met een IKEA-keuken als (bij)keuken, of juist een ander betaalbaar merk.
Wij willen in onze bijkeuken een ikeakeuken plaatsen. Opstelling langs de wand (geen hoek) 1x hoge kast, enkele bovenkastjes en beneden wasmachine, gootsteen(inclusief) kastje en droger met daaroverheen het blad.
We dachten aan ikea omdat we niet bijzonder veel geld uit willen geven maar wel garantie en kwaliteit willen (wat we verwachten van ikea) en omdat we in de showroom erg leuke keukens hebben gezien die er ook goed en degelijk uitzagen. Maar zoals gezegd, niemand in onze omgeving heeft ervaring.
Dus wie weet of een van de viva-dames hun ervaring kan omschrijven met een IKEA-keuken als (bij)keuken, of juist een ander betaalbaar merk.
dinsdag 3 februari 2026 om 11:13
Hier een paar maanden geleden bijkeuken van Ikea geplaatst. Zelf ontworpen met de software, paar vragen opgelost met een medewerker, zelf gemonteerd. Maar dat kun je ook laten doen.
Ik vind het goede kwaliteit tot nu toe, veel mogelijke indelingen/accessoires en het kost gewoon wat het kost, zonder onderhandelen. Heb nog geen nadelen ontdekt.
We overwegen zeker om de echte keuken binnenkort ook van Ikea te doen
Ik vind het goede kwaliteit tot nu toe, veel mogelijke indelingen/accessoires en het kost gewoon wat het kost, zonder onderhandelen. Heb nog geen nadelen ontdekt.
We overwegen zeker om de echte keuken binnenkort ook van Ikea te doen
dinsdag 3 februari 2026 om 11:59
Wij hadden in ons vorige huis ook een IKEA-keuken en zelf in elkaar gezet. Is altijd supergoed bevallen. Als we een nieuwe keuken zouden willen/moeten zou de kans bijzonder groot zijn dat we het weer zouden doen, al weet ik niet of ik zin en tijd zou hebben om hem zelf in elkaar te zetten, maar dat kun je ook uitbesteden aan IKEA.
Dat je niet dat geneuzel hebt van onderhandelen is voor mij ook echt een grote plus!
Dat je niet dat geneuzel hebt van onderhandelen is voor mij ook echt een grote plus!
dinsdag 3 februari 2026 om 16:36
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in