Mormon wives
donderdag 5 februari 2026 om 16:23
Iemand die de mormon wives kijkt???
Ik ben halverwege in seizoen 3. Ben er helemaal dol op, al het drama en gedoe. Natuurlijk behoorlijk gescripted maar toch haha. Vind Demi echt verschrikkelijk en Whitney ookk.. Snap werkelijk niet waar ze weer toegelaten was... Vond Taylor leuk.. Ze kan de lastige gesprekken goed doen... Ben benieuwd hoe het met die man van Jessie... Echt een creep...
Ik ben halverwege in seizoen 3. Ben er helemaal dol op, al het drama en gedoe. Natuurlijk behoorlijk gescripted maar toch haha. Vind Demi echt verschrikkelijk en Whitney ookk.. Snap werkelijk niet waar ze weer toegelaten was... Vond Taylor leuk.. Ze kan de lastige gesprekken goed doen... Ben benieuwd hoe het met die man van Jessie... Echt een creep...
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
donderdag 5 februari 2026 om 18:20
disney + en als je van dramagedoe houdt zoals the real housewives etc dan vind je dit ook leuk.SunShine35 schreef: ↑05-02-2026 18:02Waar kan je dit kijken?
En is het de moeite waard?
Ik weet niet of het wat voor mij is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 5 februari 2026 om 20:16
heb je wel eens gekeken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 5 februari 2026 om 20:27
Hahaha, deze vrouwen zijn allemaal kostwinnaar met een fiks inkomen.
Look me in the eyes and tell me what you see.
donderdag 5 februari 2026 om 21:53
donderdag 5 februari 2026 om 22:09
vrijdag 6 februari 2026 om 01:14
Ze proberen juist los te komen van het mormonen stigma.. Nou dat lukt ze wel... En ja hou je van drama, discussies gedoe in liefdeslevens. Dan is dit je ding. Ik was ook getipt.. But i love it, en hooked. Ze zien er ook allemaal leuk uit qua kleding en make up.
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
vrijdag 6 februari 2026 om 14:07
Vind je die Walmart outfits erger dan wat die Mormonen meisjes aan hebben?
Serieuze vraag. Ik vind het allebei niks namelijk, maar ik ben groot geworden in de tijd van punk en disco dus mijn gevoel voor mode is misschien getraumatiseerd.
vrijdag 6 februari 2026 om 14:16
Ik vind het van die typische Instagram outfitjes+bewerkte lichamen.
Soms rollen de borsten bijna op tafel, totaal niet passend bij de gelegenheid. Maar ieder zijn ding.
Allemaal worstelen ze met trauma, zelfbeeld en uiterlijk.
Ik vind het knap om te zien hoe hard Tayler werktuig het voor haar kinderen beter te doen.
Soms rollen de borsten bijna op tafel, totaal niet passend bij de gelegenheid. Maar ieder zijn ding.
Allemaal worstelen ze met trauma, zelfbeeld en uiterlijk.
Ik vind het knap om te zien hoe hard Tayler werktuig het voor haar kinderen beter te doen.
Look me in the eyes and tell me what you see.
vrijdag 6 februari 2026 om 14:23
vrijdag 6 februari 2026 om 15:08
Zolang dit soort virtuele diarree in mijn ogen een podium blijft krijgen van mensen die ervan smullen...verandert er niets.
Zelfde geldt ook voor programma's als:
My big fat gipsy wedding, paar jaar terug Barbie en Michael en uit mijn tijd...Sexy voor de Buch.
Ben zeker niet roomser dan de paus oid maar pffff....het houdt elkaar zo in stand.
Waarom smult men hiervan?
In deze tijd?? Vrouwen die elkaar naar t leven staan terwijl die losers en creeps van mannen toch hun ding wel doen..
Ben opgegroeid in de tijd van Story en Privé...nog gewoon op papier...zo jammer dat dit maar stand blijft houden...
My big fat gipsy wedding, paar jaar terug Barbie en Michael en uit mijn tijd...Sexy voor de Buch.
Ben zeker niet roomser dan de paus oid maar pffff....het houdt elkaar zo in stand.
In deze tijd?? Vrouwen die elkaar naar t leven staan terwijl die losers en creeps van mannen toch hun ding wel doen..
Ben opgegroeid in de tijd van Story en Privé...nog gewoon op papier...zo jammer dat dit maar stand blijft houden...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 6 februari 2026 om 15:12
Als ik voor mezelf spreek wel ja ,maar dan zit t m mij in de entertainmentswaarde, niet zozeer in welke religie ook.
Zodra het een smulgehalte krijgt, haak ik meestal af...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 6 februari 2026 om 15:16
Sex voor de Buch was vernieuwend en zéér spraakmakend voor die tijd.sprokkelientje schreef: ↑06-02-2026 15:08Zolang dit soort virtuele diarree in mijn ogen een podium blijft krijgen van mensen die ervan smullen...verandert er niets.
calvijn1 wijzigde dit bericht op 06-02-2026 16:30
Reden: Autocorrect
Reden: Autocorrect
0.33% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in