Wat is je geboorte lied?
donderdag 5 februari 2026 om 18:04
donderdag 5 februari 2026 om 18:05
Haha dat is nog eens een liedje
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 5 februari 2026 om 18:19
Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent
In mijn geval: Can't Take My Eyes Off You van Boys Town Gang.
Ik zie het al voor me hoe mijn vader dat in het oor van mijn moeder fluisterde in de aanloop naar een stevig potje babies maken
Ik zie het al voor me hoe mijn vader dat in het oor van mijn moeder fluisterde in de aanloop naar een stevig potje babies maken
donderdag 5 februari 2026 om 18:21
Ook leuk! Alhoewel... Kom uit de bedstee m'n liefste... ik weet niet hoor.Molshoop schreef: ↑05-02-2026 18:19Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent![]()
Ik zie het al voor me hoe mijn vader dat in het oor van mijn moeder fluisterde in de aanloop naar een stevig potje babies maken![]()
Delulu
donderdag 5 februari 2026 om 18:23
Molshoop schreef: ↑05-02-2026 18:19Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent![]()
Ik zie het al voor me hoe mijn vader dat in het oor van mijn moeder fluisterde in de aanloop naar een stevig potje babies maken![]()
Dizzy van Tommy Roe
joppie wijzigde dit bericht op 05-02-2026 18:25
2.41% gewijzigd
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
donderdag 5 februari 2026 om 18:24
Lea van The CatsMolshoop schreef: ↑05-02-2026 18:19Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent![]()
Ik denk dat mijn ouders daar zo verdrietig van werden dat ze van ellende maar naar bed zijn gegaan, met alle gevolgen vandien.
Graftak!
donderdag 5 februari 2026 om 18:34
Maggie May van Rod Stewart en La mamma van Corrie en de Rekels.Molshoop schreef: ↑05-02-2026 18:19Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 februari 2026 om 18:50
Op nummer 1 in de NL top 40: Bright eyes van Art Garfunkel. En ik word er altijd een beetje verdrietig van omdat ik als kind keihard moest huilen van die clip van Watership down die erbij zat.
Negen maanden daarvoor was dat Hopelessly devoted to you van Olivia Newton-John.
Negen maanden daarvoor was dat Hopelessly devoted to you van Olivia Newton-John.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 5 februari 2026 om 19:01
Mijn vader, groot Rolling Stones fan, wilde mij Angie noemen. Angelina, roepnaam Angie.
Was beter geweest als mijn vader dat pleit had gewonnen want het gedrocht van een naam dat ik nu heb
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 5 februari 2026 om 19:12
Molshoop schreef: ↑05-02-2026 18:19Wellicht interessanter om op te zoeken welk nummer er 9 maanden vóór je geboorte op 1 stond; het nummer waarop je wellicht verwekt bent![]()
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 5 februari 2026 om 19:41
Ja ik ookLemoosGaatDoor schreef: ↑05-02-2026 18:50Op nummer 1 in de NL top 40: Bright eyes van Art Garfunkel. En ik word er altijd een beetje verdrietig van omdat ik als kind keihard moest huilen van die clip van Watership down die erbij zat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 5 februari 2026 om 19:41
donderdag 5 februari 2026 om 19:45
donderdag 5 februari 2026 om 19:50
Als je hem hoort vast wel, dat is echt een top 2000-klassieker.
Ik ga dat niet delen, want dan weten jullie allemaal dat ik uit januari 1982 kom.
Si abra la puerta hay lobos.
donderdag 5 februari 2026 om 20:05
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in