Entertainment alle pijlers

Dinnershow, aanraders ?

07-02-2026 12:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil graag een keer naar een Dinnershow, staat al heel lang op mijn lijstje om es mee te maken, lijkt me gewoon leuk. Eentje waarbij vermaak is terwijl we zitten te eten.
Ik zit nu bijv. te kijken naar de show Studio Gala “Fantastique”. Iemand hier al geweest toevallig en zijn ervaring wil delen?
De shows van Marc Forno zijn vlg mij ook goed, bijv, de Grandeur, maar dat is eerst eten en daarná de show en ik heb voorkeur voor entertainment tijdens het diner.

Of zijn er nog andere Dinnershows die een aanrader zijn ?
mijn man maakt er nog al een show van als hij diner maakt, maar dat wil je niet meemaken hoor. wat een amateur
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik ben een keer bij the harbour club geweest, de show was leuk maar het publiek vreselijk.
Drank gooien luidde bedrijfsfeesten.
Zou even goed naar de reviews kijken.
Welke regio? Mijn vriendin zit in de entertainment hoek. Die organiseert nog wel eens wat ergens
Decrypting life one day at the time
Regio maakt niet zoveel uit. We kunnen er altijd nog een nachtje aan vastplakken/weekendje weg van maken.

Harbour Club ook gezien maar dat zijn veelal alleen NL-artiesten die daar optreden toch?
Hans Klok daar ook gezien, maar ik zoek iets meer variatie eigenlijk, maar is eventueel een optie.
Theater op het water in Rotterdam is misschien wat? Een buurmeisje werkt er en is altijd erg enthousiast over haar werk.
In NL nooit meegemaakt.
Enige wat in de buurt komt zijn festivals als de Parade en bevrijdingsfestival.
In Praag op een Jazzboat gegeten. Was inderdaad echt leuk.
Misschien is er ergens een blues/muziekcafe waar je ook kunt eten?
Volgens mij deed van den Ende dit in de jaren negentig veel. Herinner me de reclames op tv.

Ook wel voor bedrijfsfeestjes inderdaad.

Ik denk dat het tegenwoordig minder. Wel een Italiaans restaurant in Amsterdam waar ze zingen tijdens het eten maar ik ben de naam kwijt.
Pasta e Basta is dat. Ik vond het leuk (en ook prima eten.)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik heb dat fantastique even bekeken, maar die heeft goede recensies. Gewoon proberen, zou ik zeggen.
In Valkenswaard zit Inspiration point en in Schijndel ''t Tunneke. Bij de Beekse bergen hebben we ook ooit zoiets gehad met werk van man. En er zijn er vast meer door het hele land.

Het is net als Preston Palace echt iets voor groepen. Personeelsfeesten, vrijgezellenfeesten etc met zijn tweeën zou ik er echt niet heen gaan.
Mocht je er een weekendje van maken, deze schijnt echt heel goed te zijn : https://www.phantasialand.de/nl/fantissima/

Maar is niet echt om de hoek. Eventueel dagje park aan plakken als je er van houdt.

Of als je echt een hele bijzondere beleving wil hebben (en geld niet zo’n rol speelt) : https://www.eatrenalin.de/en/
Maar dat is echt een eind uit de richting 😁

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven