Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 februari 2026 om 23:32
Jawel, wij hebben ook sneeuw gehad dit jaar. Maar 1 week, niet meerdere keren. En geen ijzel verder. Op de net-wel-net-niet dagen in de zomer hebben wij vaak net niet en de rest van het land net wel.MajadeB schreef: ↑13-02-2026 19:30Mwah, des zomers is het hier inmidd els qua hitte ook niet te harden toch. Een w hebben ook heus wel sneeuw gezien afgelopen winter.
Je chargeert natuurlijk maarrr het is hier idd beter te doen denk ik, als je niet van die extremen houdt. Gematigd zeeklimaat schuift ook een beetje op.
zaterdag 14 februari 2026 om 21:47
Achter een raam was het inderdaad heerlijk. Buiten afschuwelijk, zo koud. De wind was echt niet te doen. Maar ik ga een paar dagen weg naar een stad waar 21 graden voorspeld is en vooralsnog ook zon. Even 3 daagjes vitamine D tanken, ik kijk er zo naar uit! Maar ik heb nu al spijt dat we niet langer geboekt hebben, het ziet er niet naar uit dat er binnenkort hier al wat lekkerder weer aankomt.Ditishet25 schreef: ↑14-02-2026 21:26Ik vond het heerlijk vandaag met de zon.
Het was wel koud maar met de zon prima te doen. Ook weinig wind.
Morgen weer grijs en sneeuw geloof ik.
zondag 15 februari 2026 om 17:52
zondag 15 februari 2026 om 18:02
Hier al een paar uur aan het sneeuwen er ligt zeker een cm of 4/5 echt verschrikkelijk.
Maar vannacht gaat het regenen en is het meteen boven nul, en dat geldt voor de rest van de week ook.
Wat een takke kou niet te doen gewoon.
Maar vannacht gaat het regenen en is het meteen boven nul, en dat geldt voor de rest van de week ook.
Wat een takke kou niet te doen gewoon.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
zondag 15 februari 2026 om 21:55
Hier ook sneeuw, had het niet meer verwacht. Zo zie je jaren niks en zo zie je twee keer in een winter sneeuw! Ben maar gaan douchen om weer warm te worden maar heb nu alweer ijspootjes. Dus ik pak de elektrische deken er maar weer bij. Die draait overuren al maanden, kan het zien aan mijn energierekening.
zondag 15 februari 2026 om 22:27
Ik lig onder een warme denken op de bank. Is warm genoeg gelukkig. Maar het weer slaat nergens op. Dan is het bijna zomer en dan vriest het weer overdag.Ugli schreef: ↑15-02-2026 21:55Hier ook sneeuw, had het niet meer verwacht. Zo zie je jaren niks en zo zie je twee keer in een winter sneeuw! Ben maar gaan douchen om weer warm te worden maar heb nu alweer ijspootjes. Dus ik pak de elektrische deken er maar weer bij. Die draait overuren al maanden, kan het zien aan mijn energierekening.
zondag 15 februari 2026 om 23:26
maandag 16 februari 2026 om 07:45
Yesssss alles is weg, foetsie alsof het er nooit geweest is.
De kou is kut, maar sneeuw en ijzel nog veel erger.
En ja mensen nog een kleine twee weken en we zitten in maart en gaan we lekker weer richting het betere weer.
Langere dagen, meer licht, heerlijk in de avond buiten zitten ipv om 20.30 al naar bed omdat de melatonine inslaat als een malle.
En hopelijk veel heel veel zon, hebben we na deze winter wel verdiend, teveel kou regen sneeuw en andere ongemakken.
Eindelijk weer van die ellendige spierkrampen verlost, hoofdpijnen weg.
Oftewel, warmte, meer energie en weer leuke zomerse kleding aan.
Plannen voor een fijne buitenkeuken/overkapping met lounge om vooral heel veel lange zwoele zomeravonden door te brengen.
Laat dat voorjaar maar komen!
En ja mensen nog een kleine twee weken en we zitten in maart en gaan we lekker weer richting het betere weer.
Langere dagen, meer licht, heerlijk in de avond buiten zitten ipv om 20.30 al naar bed omdat de melatonine inslaat als een malle.
En hopelijk veel heel veel zon, hebben we na deze winter wel verdiend, teveel kou regen sneeuw en andere ongemakken.
Plannen voor een fijne buitenkeuken/overkapping met lounge om vooral heel veel lange zwoele zomeravonden door te brengen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 16 februari 2026 om 08:24
Ladylola2022 schreef: ↑16-02-2026 07:45Yesssss alles is weg, foetsie alsof het er nooit geweest is.
Hier nog 5 cm!
maandag 16 februari 2026 om 08:39
AmenLadylola2022 schreef: ↑16-02-2026 07:45Yesssss alles is weg, foetsie alsof het er nooit geweest is.
maandag 16 februari 2026 om 10:41
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in