Volume dryly app

14-02-2026 07:49 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allen,

Sinds gisteravond gebruiken we de dryly plaswekker. Het alarm dat afgaat op je mobiel, klinkt als het NL-alert noodalarm. Potdomme, hartverzakkingen. Ik kan echter met geen mogelijkheid een instelling vinden om het volume zachter te zetten. De normale knop op je mobiel werkt niet.

Heeft iemand de gouden tip?

(O, en als je ervaringen wil delen over dryly, dan even ik ook benieuwd:))

Fijne dag!
Die hoort zo hard af te gaan, zodat de drager wakker wordt. Dat is de werking van de plaswekker.
Bladeren vallen niet, ze dansen naar de aarde.
Geen ervaringen. Maar dit gevonden:

Als u het geluid van het alarm in de app zachter wilt zetten moet u dit iedere keer als het “naar bed” ritueel is afgerond doen. De app zet namelijk het volume op maximaal na het “naar bed” ritueel. Dit kan door bij instellingen het bolletje bij “Alarm Volume” naar links te bewegen.

Menu>>Instellingen>>Alarm volume (na ieder “naar bed” ritueel)
Oh, in die van ons (eerder) niet. Dit vind ik:

Het geluid van de ontvanger kan worden aangepast, dit kan gedaan worden in verschillende standen. Hiervoor dient de set aan te staan. Je kan het geluid van de ontvanger aanpassen door een keer de zwarte button kort in te drukken.

De set begint altijd met een volume van 100%
1x drukken = 75%/ nogmaals drukken = 50%/ nogmaals drukken = stille modus/ nogmaals drukken = opnieuw 100%

Let op: druk de knop ongeveer 1 seconde in en zorg voor kleine tussenpauzes van 3 seconden voordat je nogmaals op de knop drukt om het volume aan te passen. Bij ieder nachtelijk ongelukje is het belangrijk om deze stappen opnieuw toe te passen, de ontvanger gaat automatisch naar 100% volume na een nachtelijk ongelukje.

In de stille modus gaat alleen de app af (en trilzender mocht je deze variant hebben). Handig voor discrete momenten zoals een logeerpartij!
Bladeren vallen niet, ze dansen naar de aarde.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven