Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ik ben wel benieuwd naar het vervolg eigenlijk.

(Durf het bijna niet hardop te typen want dan komt Sprankelend weer met haar plaatjes van dat we een leven moeten zoeken enzo )
Ik vind het ook een smultopic... maarreh... ik vrees dat ik een heel boeiend topic gemist heb over negeren door ene Phiep. En ik zag net dat dat inmiddels 20 pagina's heeft.

*gaat er even lekker voor zitten met een hapje en een drankje*
..
.. .. ..
De samenvatting van Phiep's topic was... euhm... even denken: Phiep had een ex-vriend, die niet meer met haar wilde zijn. Phiep deed alsof ze zelf wilde veranderen om zo langerdurende relaties aan te kunnen gaan, maar eigenlijk wilde ze niet veranderen, maar truukjes en strategieën leren om haar ex-vriend weer binnen te slepen. Haar TopStrategie: ex-vriend negeren in de verwachting/hoop dat hij weer bij haar terug zou komen. Ik geloof dat dat vooralsnog nog niet gebeurd is
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2009 @ 16:07:

Euhh.....Dush, ik heb het wel gezegd per telefoon heur...

Maar dat was enkel en alleen omdat hij er zelf over begon

Hij wilde graag nog een keer een drankje doen omdat we geen hekel aan elkaar hebben en we elkaar nog best eens her en der kunnen tegenkomen op een feestje.

*

check:

*laptop

*webcam

*zwangerschapstest (hey misschien toch ineens zwangert)

*telefoon (om hysterisch mee te bellen)

Ik heb alles, ik ben naar een BBQ meisjes, hou het heel hier hè?Of we het heel houden weet ik niet, moet even bijlezen. Terwijl jij lekker BBQ't dus Jeetje wel per foon. Heb ik dat even verkeerd gelezen. Goed dat je op een goede manier uit elkaar bent gegaan. De wereld is soms kleiner dan je denkt. En groter dan je ooit had vermoed. Dus je komt wel eens dezelfde mensen tegen.
Ik blijf mijn advies de beste vinden. Bind hem vast aan je verwarming! Pak zijn mobiel af en laat hem nooit, nooit meer gaan.

*mijn fantasie reikt verder dan die van Sheera, maar ben bang dat ik er copy-right op moet gaan aanvragen anders gaat ze er met mijn verhaallijnen vandoor.*
..
.. .. ..
Heb de helft van Phiepje d'r waandenkbeelden gelezen... heel *kuch* bijzonder om zulke mensen in het wild te observeren.
Peas on earth!
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 22:44:

Heb de helft van Phiepje d'r waandenkbeelden gelezen... heel *kuch* bijzonder om zulke mensen in het wild te observeren.

De helft maar? Jeetje, valt me een beetje van je tegen. Wij (nee, niet de oude garde) hebben heel erg ons best gedaan om Phiep te helpen bij haar experiment. De liefde in het algemeen staat of valt met dit experiment, dat moet je niet onderschatten.

SD, lekker wijf, heb je nou gewoon je scharrel over de telefoon gedumpt? Wat hopeloos ouderwets. Ik hoop maar voor je dat hij je niet gaan negeren, want dan weet je wel hoe laat het is.
Char, lekker ding, dan zal je wel blij zijn om te horen dat ik nu ALLE pagina's met paarlen van wijsheid van Phiep en de VivaDames tot me genomen heb. Het was een *kuch* goed bestede anderhalf uur!
Dank je wel MissM. Dan is het allemaal niet voor niets geweest
MissMara, ik voorspel je dat je na deze welbestede anderhalfuur op relationeel gebied een zóóveel interessanter leven zult krijgen!
Peas on earth!
MissMara, ik voorspel je dat je na deze welbestede anderhalfuur op relationeel gebied een zóóveel interessanter leven zult krijgen!
Peas on earth!
Zoo interessant dat ik het wel twee keer móest posten
Peas on earth!
Ik ben op mijn beurt dan weer content met jullie waardering. Ik ben al met mijn rug naar mijn man toe gaan zitten om te kijken wat er gebeurt.
Hee, hij praat tegen me!
(haha, zit ik in het havets te tikken aan je MM )

En MM? Doet je man al wat? Heeft hij het al door dat hij genegeerd wordt?
Ik mis mijn ex, zal ik hem 10 smsjes sturen of bellen met onderdrukt nummer zodat ie opneemt of gewoon even langsgaan en voor de ramen gaan staan?
Zie je nou dat het werkt MM
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:22:

Hee, hij praat tegen me!

Wat zegt ie?

"Schat, pak nog ff n biertje"?
Hmmm... mijn ex-uit-een-ver-weg-land was ooit zó wanhopig dat ie een ticket had geboekt en zomaar voor de deur stond.... was dat nou omdat ie juist wél met me wilde of juist níet?!

*raakt in de war van dit topic in relatie tot Phiep's topic*
Peas on earth!
quote:mamalief schreef op 25 juli 2009 @ 23:25:

[...]

Wat zegt ie?

"Schat, pak nog ff n biertje"?

Nee, hij pakt altijd drinken voor ons allebei... Goed geregeld he?
Wauw... dat negeren werkt dus echt.

Mijn vriend zegt net: 'hou je nog wel van mij?' . Misschien iets teveel genegeerd?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:26:

Hmmm... mijn ex-uit-een-ver-weg-land was ooit zó wanhopig dat ie een ticket had geboekt en zomaar voor de deur stond.... was dat nou omdat ie juist wél met me wilde of juist níet?!

*raakt in de war van dit topic in relatie tot Phiep's topic*

*blij dat ze het geleerde in de praktijk kan brengen*

Misschien wilde hij je de kans geven hem te negeren zodat je hem terug kon winnen of je wilde of niet. Experiment voor gevorderden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven