Royal Roddel- en fototopic
donderdag 22 september 2022 om 16:45
zondag 22 februari 2026 om 09:53
Haha wilde het net komen linken, wie betaalt er dit keer voor haar?Yasmijn schreef: ↑22-02-2026 09:49‘ I am the Queen’s second son, you can’t do this to me’
Verder heeft ie totaal geen berouw getoond of blijk gegeven van enig gevoel. Hij zeurde alleen maar over het feit waar hij zijn paarden moest stallen en de auto’s moest parkeren, toen hij uit Royal Lodge werd gegooid.
Sarah schijnt gesignaleerd te zijn in een Zwitserse wellness, van £ 13.000 per dag.
Of dat waar is, weet je natuurlijk niet.
Maar de tabloids rusten niet. Die hebben het meestal bij het rechte eind.
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... stein.html
zondag 22 februari 2026 om 10:25
zondag 22 februari 2026 om 15:40
Al jaren gefinancierd door Epstein.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-02-2026 10:25Het is - ook - een afkickkliniek, toch ? Kan ze niet eens afkicken van haar spilzucht ?
‘Marry me’
donderdag 21 mei 2026 om 20:41
Ik vond dat interview met Alexia van RTL Boulevard(? volgens mij?) tenenkrommend. Eerst gaan ze vragen wat ze vindt van de mediacode ten aanzien van haar privacy toen ze met zanger Antoon was gefotografeerd. Waarop Alexia wel aangaf dat ze graag dat haar persoonlijke leven privé houdt, dat er veel wordt gespeculeerd en dat ze zelf soms niet handig was omgegaan met de media.
Gaan ze daarna vragen of ze daadwerkelijk een relatie heeft met Antoon.... dat vond ik zo suf?
Gaan ze daarna vragen of ze daadwerkelijk een relatie heeft met Antoon.... dat vond ik zo suf?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 22 mei 2026 om 00:05
Echt he, was heel genantMaleficent schreef: ↑21-05-2026 20:41Ik vond dat interview met Alexia van RTL Boulevard(? volgens mij?) tenenkrommend. Eerst gaan ze vragen wat ze vindt van de mediacode ten aanzien van haar privacy toen ze met zanger Antoon was gefotografeerd. Waarop Alexia wel aangaf dat ze graag dat haar persoonlijke leven privé houdt, dat er veel wordt gespeculeerd en dat ze zelf soms niet handig was omgegaan met de media.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 22 mei 2026 om 15:12
Ik hoorde gisteren bij RTL dat de spijkerbroek van Amalia van een Nederlands label is namelijk The Launch.
Voor wie dit merk nog niet kent: The Launch werkt volgens een on-demand concept. Bij hun tref je dus geen overvolle magazijnen aan, waarvan de helft weer in de kledingcontainer belandt. Pas als er een bestelling geplaatst wordt, gaat de kleding in productie.
Voor wie dit merk nog niet kent: The Launch werkt volgens een on-demand concept. Bij hun tref je dus geen overvolle magazijnen aan, waarvan de helft weer in de kledingcontainer belandt. Pas als er een bestelling geplaatst wordt, gaat de kleding in productie.
vrijdag 22 mei 2026 om 16:45
Dat was toch Annemarie de Kunder die dat vroeg? Ik vond het onbeschoft en journalistiek onwaardig.Maleficent schreef: ↑21-05-2026 20:41Ik vond dat interview met Alexia van RTL Boulevard(? volgens mij?) tenenkrommend. Eerst gaan ze vragen wat ze vindt van de mediacode ten aanzien van haar privacy toen ze met zanger Antoon was gefotografeerd. Waarop Alexia wel aangaf dat ze graag dat haar persoonlijke leven privé houdt, dat er veel wordt gespeculeerd en dat ze zelf soms niet handig was omgegaan met de media.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in