Kopen zonder kijken 2026 - zonder spoilers -
zondag 22 februari 2026 om 18:31
Het nieuwe seizoen van Kopen zonder kijken begint maandag!
Wie kijkt er ook en wil erover meepraten?
Martijn Krabbe kan door zijn ziekte niet meer de presentatie doen, gelukkig is zijn fijne stem wel nog te horen want de voice- overs doet hij nog wel
Op naar een seizoen met onrealistische eisen, concessies, tranen, blijdschap, bouwvallen, financiële tegenvallers en bijzondere inrichtingen!
Graag geen spoilers. De vooruitkijkers moeten dus even stil blijven.
Wie kijkt er ook en wil erover meepraten?
Martijn Krabbe kan door zijn ziekte niet meer de presentatie doen, gelukkig is zijn fijne stem wel nog te horen want de voice- overs doet hij nog wel
Op naar een seizoen met onrealistische eisen, concessies, tranen, blijdschap, bouwvallen, financiële tegenvallers en bijzondere inrichtingen!
Graag geen spoilers. De vooruitkijkers moeten dus even stil blijven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-02-2026 04:11
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
8.47% gewijzigd
maandag 23 februari 2026 om 12:14
Ik kijk ook. Niet alle afleveringen ben ik bang.
De presentatie wordt afwisselend gedaan door Beau van Erven Dorens, Chantal Janzen, Ruben Nicolai, Caroline Tensen, Leonie ter Braak, Miljuschka Witzenhausen, Jamai Loman, Marieke Elsinga, Daphne Bunskoek, Buddy Vedder en Monica Geuze
Als Buddy Vedder en Marieke Elsinga presenteren vermoed ik dat ik dat niet trek
De presentatie wordt afwisselend gedaan door Beau van Erven Dorens, Chantal Janzen, Ruben Nicolai, Caroline Tensen, Leonie ter Braak, Miljuschka Witzenhausen, Jamai Loman, Marieke Elsinga, Daphne Bunskoek, Buddy Vedder en Monica Geuze
maandag 23 februari 2026 om 12:21
Zo hee, alle bankzitters bij RTL hebben weer wat te doen gehad!BeeDifferent schreef: ↑23-02-2026 12:14Ik kijk ook. Niet alle afleveringen ben ik bang.
maandag 23 februari 2026 om 12:59
Ik vind Marieke, Buddy en Jamai geen goede presentatoren. En Monica verdient die titel al helemaal niet. Mijn man is groot fan van het programma dus ik ben benieuwd of hij gaat zappen.BeeDifferent schreef: ↑23-02-2026 12:14Ik kijk ook. Niet alle afleveringen ben ik bang.
Als Buddy Vedder en Marieke Elsinga presenteren vermoed ik dat ik dat niet trek![]()
maandag 23 februari 2026 om 13:23
vivapimpelmees schreef: ↑23-02-2026 12:59Ik vind Marieke, Buddy en Jamai geen goede presentatoren. En Monica verdient die titel al helemaal niet. Mijn man is groot fan van het programma dus ik ben benieuwd of hij gaat zappen.
Het gaat mij niet eens om wel of niet kunnen presenteren. Een beetje knulligheid vind ik niet zo erg.
Sommige mensen kan ik gewoon niet zien of horen.
Daar vallen Marieke en Buddy helaas ook onder.
maandag 23 februari 2026 om 17:15
O hahaha, totaal niet bij stilgestaan dat het ook op Videoland is.
Ben benieuwd
maandag 23 februari 2026 om 17:59
En die mogen hier niet spoileren
maandag 23 februari 2026 om 18:04
BeeDifferent schreef: ↑23-02-2026 12:14Ik kijk ook. Niet alle afleveringen ben ik bang.
Oei, ik vind ook lang niet al deze presentatoren leuk. We gaan het zien...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in