Kopen zonder kijken 2026 - zonder spoilers -
zondag 22 februari 2026 om 18:31
Het nieuwe seizoen van Kopen zonder kijken begint maandag!
Wie kijkt er ook en wil erover meepraten?
Martijn Krabbe kan door zijn ziekte niet meer de presentatie doen, gelukkig is zijn fijne stem wel nog te horen want de voice- overs doet hij nog wel
Op naar een seizoen met onrealistische eisen, concessies, tranen, blijdschap, bouwvallen, financiële tegenvallers en bijzondere inrichtingen!
Graag geen spoilers. De vooruitkijkers moeten dus even stil blijven.
Wie kijkt er ook en wil erover meepraten?
Martijn Krabbe kan door zijn ziekte niet meer de presentatie doen, gelukkig is zijn fijne stem wel nog te horen want de voice- overs doet hij nog wel
Op naar een seizoen met onrealistische eisen, concessies, tranen, blijdschap, bouwvallen, financiële tegenvallers en bijzondere inrichtingen!
Graag geen spoilers. De vooruitkijkers moeten dus even stil blijven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-02-2026 04:11
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
8.47% gewijzigd
woensdag 25 februari 2026 om 22:03
Heftig! Dat zou ik ook een groot risico vinden.Courage schreef: ↑25-02-2026 17:53En dat is precies waarom ik eigenlijk liever niet kijk (maar me soms toch laat verleiden).
Er gaat vaak onnodig veel geld naar een verbouwing. Zit je in je verbouwde huis met een hypotheek als molensteen om je nek...
Eén keer een aflevering in mijn regio waar ik de huizen goed ken; één van de huizen die werkelijk álle boxen aftikte werd door Alex afgewezen want bla bla. Ik ken het type huis en ik zag dat het perfect was. En op fietsafstand zoals gewenst. Eindigen ze in een duurder huis en fietsen naar X kon men wel op de buik schrijven. Onvoorstelbaar.
woensdag 25 februari 2026 om 22:06
Tja, de sponsors willen ook hun momentje dus moet er een nieuwe badkamer, keuken en foeilelijke eettafel in.
Het financiële risico is overigens wel altijd best gering. Je krijg altijd een huis terug dat veel meer waard is dan wat je erin hebt geïnvesteerd. En daar kan je dan weer mee verder mocht het toch niet bevallen.
Het financiële risico is overigens wel altijd best gering. Je krijg altijd een huis terug dat veel meer waard is dan wat je erin hebt geïnvesteerd. En daar kan je dan weer mee verder mocht het toch niet bevallen.
woensdag 25 februari 2026 om 22:40
woensdag 25 februari 2026 om 22:58
Ze gaf wel aan dat die anders als werktafel zou komen op de werkplek. En die kamer hebben we in het geheel niet gezien, dus denk dat hij daar staat maar dat die kamer niet heel stylish is.
woensdag 25 februari 2026 om 23:04
Die staat nu idd op de werkkamer. Is te zien in het filmpje waar eerder vandaag hier het linkje van geplaatst is.
De lilleke oude roze stoel staat nu op de slaapkamer van Belle.
woensdag 25 februari 2026 om 23:17
woensdag 25 februari 2026 om 23:21
woensdag 25 februari 2026 om 23:29
Huh? Volgens mij zie jij iets anders in dat filmpje dan ikBeeDifferent schreef: ↑25-02-2026 23:04Die staat nu idd op de werkkamer. Is te zien in het filmpje waar eerder vandaag hier het linkje van geplaatst is.
De lilleke oude roze stoel staat nu op de slaapkamer van Belle.
donderdag 26 februari 2026 om 00:12
Jij bedoelt een ander filmpje dan dat ik geplaatst had.BeeDifferent schreef: ↑25-02-2026 23:48Brilletje niet op?
Op 3.10 min. zie je de werkkamer met de tafel als bureau
Jij hebt het over dit filmpje:
https://www.rtl.nl/wonen/kopen-zonder- ... -britte-en
Hier zie je inderdaad de stoel van Jip op de kamer van Belle en zie je de werkkamer.
donderdag 26 februari 2026 om 01:03
Pelle schreef: ↑25-02-2026 18:04Hier zie je nog een korte update van Jip en Britte.
https://www.rtl.nl/wonen/kopen-zonder- ... tte-en-jip
Hoe ze terugkijken op de deelname, wat ze veranderd hebben enz.
Ja deze. Ik kom op dezelfde uit hoor.
donderdag 26 februari 2026 om 04:29
Het zijn 2 verschillende filmpjes.
donderdag 26 februari 2026 om 10:04
Ah ja ik zie de tafel. Bedankt voor de link.Pelle schreef: ↑26-02-2026 00:12Jij bedoelt een ander filmpje dan dat ik geplaatst had.
Jij hebt het over dit filmpje:
https://www.rtl.nl/wonen/kopen-zonder- ... -britte-en
Hier zie je inderdaad de stoel van Jip op de kamer van Belle en zie je de werkkamer.
Niet bedoeld als olie op het vuur, maar het zijn inderdaad 2 verschillende filmpjes. In bovenstaande video is de tafel te zien.
boudica wijzigde dit bericht op 26-02-2026 10:13
13.28% gewijzigd
Het is wat het is.
donderdag 26 februari 2026 om 10:08
De rest van ons niet. En als je het niet boeien vindt, moet je er misschien zelf niet over doorgaan.BeeDifferent schreef: ↑26-02-2026 09:50Ik kom bij beide linkjes uit op de twee filmpjes.
Maar we kunnen er uiteraard nog een poosje over doorgaan...
Je noemt zelf in je post ook wat ze allemaal verandert hebben.
In dat eerste filmpje wordt wel benoemd dat de stoel de woonkamer heeft verlaten, maar niet waar het terecht is genomen.
In het tweede filmpje wel. In het eerste filmpje zie je niet de werkkamer, in het tweede filmpje wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in