Handigste app voor reisverslag stedentrip?
zaterdag 28 februari 2026 om 21:43
Dan echt polarsteps. Ik heb hele reislustige kinderen en kan dan alles van dag tot dag volgen op de meest rare en fantastische plekken. Genot om iedere dag naar uit te kijken. Meestal krijg ik ook het boek voor mijn verjaardag ofzo. Kan ik nog eens genieten van hun reizen.
zaterdag 28 februari 2026 om 22:02
Redhead70 schreef: ↑28-02-2026 21:43Dan echt polarsteps. Ik heb hele reislustige kinderen en kan dan alles van dag tot dag volgen op de meest rare en fantastische plekken. Genot om iedere dag naar uit te kijken. Meestal krijg ik ook het boek voor mijn verjaardag ofzo. Kan ik nog eens genieten van hun reizen.
Dit hebben mijn ouders ook. Die gaan dan samen op de tablet kijken wat er doen, waar we zijn etc.
Ik gebruik Polarsteps als social media. Post elke dag een kort stukje met 3 à 4 foto's. Onze kinderen en ouders volgen zo onze kampeerreis. Ik weet dat ze lange stukken tekst niet lezen en ook geen tig foto's gaan zitten kijken, dus dagelijks de hoogtepunten is voor ons genoeg.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
zondag 1 maart 2026 om 03:22
zondag 1 maart 2026 om 10:11
Misschien wel, maar wat maakt het uit!
Ik maak het ontwerp ook in Word. Met per bestemming meerdere campings op volgorde van voorkeur. Wij reizen op de bonnefooi dus dat Word-document gaat ook nog geprint mee. Ook zeer ouderwets.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
zondag 1 maart 2026 om 10:21
Ik vind de live tracking juist leuk. Is zo accuraat dat alle wandelingen er ook in staan. Voor een ander niks aan, voor mij wel.
Dus ook hier fan van Polarsteps.
Ik gebruik eindelijk geen andere social media meer.
zondag 1 maart 2026 om 10:29
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in