Handigste app voor reisverslag stedentrip?

28-02-2026 11:06 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaan in mei een kleine week naar New York en ik wil daar een reisverslag van bijhouden. Welke app is daar het handigst voor?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik vind Polarsteps leuk.
Maar geen idee wat voor vorm je in gedachten hebt.
Polarsteps idd!
Polarsteps!
De bekende polarsteps. Kun je meteen na afloop het boek bestellen. Dat vind ik ideaal anders komt het er nooit van.
Polarsteps inderdaad. Heel makkelijk.
Oke, dat is duidelijk dus :-) Ik ga daar eens een account aanmaken en kijken of het bevalt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ooooh wil je het dan laten weten?
Wij gaan binnenkort ook op reis en wil toch wel graag iets bijhouden ter herinnering.
Polarsteps inderdaad en dan kun je (als je dat wilt) ook nog mensen uitnodigen die kunnen meekijken tijdens de reis.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
polarsteps idd.. Zo fijn programma.. Foto's tekst route alles.
Ik gebruik Pindat. Kun je ook een boek bij bestellen.
Frizz schreef:
28-02-2026 13:27
Ooooh wil je het dan laten weten?
Wij gaan binnenkort ook op reis en wil toch wel graag iets bijhouden ter herinnering.
Dan echt polarsteps. Ik heb hele reislustige kinderen en kan dan alles van dag tot dag volgen op de meest rare en fantastische plekken. Genot om iedere dag naar uit te kijken. Meestal krijg ik ook het boek voor mijn verjaardag ofzo. Kan ik nog eens genieten van hun reizen.
Redhead70 schreef:
28-02-2026 21:43
Dan echt polarsteps. Ik heb hele reislustige kinderen en kan dan alles van dag tot dag volgen op de meest rare en fantastische plekken. Genot om iedere dag naar uit te kijken. Meestal krijg ik ook het boek voor mijn verjaardag ofzo. Kan ik nog eens genieten van hun reizen.

Dit hebben mijn ouders ook. Die gaan dan samen op de tablet kijken wat er doen, waar we zijn etc.

Ik gebruik Polarsteps als social media. Post elke dag een kort stukje met 3 à 4 foto's. Onze kinderen en ouders volgen zo onze kampeerreis. Ik weet dat ze lange stukken tekst niet lezen en ook geen tig foto's gaan zitten kijken, dus dagelijks de hoogtepunten is voor ons genoeg.
Polarsteps bij meerdere reizen gebruikt en erg tevreden.
Hier ook fan van Polarsteps.
Ik zet op Polarsteps altijd het live tracken uit. Je wordt dan niet tot op de meter nauwkeurig gevolgd. Dat vind ik niet een prettig idee. Je moet dan wel zelf steeds handmatig de stops toevoegen. Soms een paar per dag. Maar als je dan 6x fout bent gereden, dan ziet iig niemand dat.
Hier ook Polarsteps, leuk voor mezelf om het bij te houden als een soort dagboek en ik vind het ook leuk om anderen te volgen.
Ik ben helemaal enthousiast geworden, ik ga het vast downloaden. Voorpret is ook een heerlijk onderdeel van vakantie. :cheer2:
Ik vind live tracking juist het leukst :love:

Ik volg inderdaad anderen en anderen mij. Je kan tegenwoordig ook filmpjes plaatsen, ik vind het echt een leuke app.
Frizz schreef:
01-03-2026 09:52
Ik ben helemaal enthousiast geworden, ik ga het vast downloaden. Voorpret is ook een heerlijk onderdeel van vakantie. :cheer2:
Zeker! En je kan alvast een reis aanmaken :hihi:
Nyx• schreef:
01-03-2026 09:54
Zeker! En je kan alvast een reis aanmaken :hihi:

Ja die reis staat nu in Word, voor zover die al is ontworpen…
Heel ouderwets zeker? ;-D
Frizz schreef:
01-03-2026 09:57
Ik bedoelde, je kan hem in Polarsteps aanmaken.
En ach, ik doe het op papier :lol:
Frizz schreef:
01-03-2026 09:57

Misschien wel, maar wat maakt het uit!

Ik maak het ontwerp ook in Word. Met per bestemming meerdere campings op volgorde van voorkeur. Wij reizen op de bonnefooi dus dat Word-document gaat ook nog geprint mee. Ook zeer ouderwets.
Nyx• schreef:
01-03-2026 09:53
Ik vind live tracking juist het leukst :love:

Ik volg inderdaad anderen en anderen mij. Je kan tegenwoordig ook filmpjes plaatsen, ik vind het echt een leuke app.
Ik vind de live tracking juist leuk. Is zo accuraat dat alle wandelingen er ook in staan. Voor een ander niks aan, voor mij wel.

Dus ook hier fan van Polarsteps.

Ik gebruik eindelijk geen andere social media meer.
MEFunny schreef:
01-03-2026 10:21
Ik vind de live tracking juist ook leuk. Is zo accuraat dat alle wandelingen er ook in staan. Voor een ander niks aan, voor mij wel.

Dus ook hier fan van Polarsteps.

Ik gebruik eindelijk geen andere social media meer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven