Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 1090 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
Charlotta schreef:
06-03-2026 11:33
Tuurlijk kan het, het is echt niet zo moeilijk om door toedoen van je ex met schulden achter te blijven als je in gemeenschap van goederen getrouwd was. Ik weet niet of dat in dit geval ook aan de orde is, maar het lijkt me ook niet bepaald ondenkbaar.

Ik heb trouwens in het hele programma niet gehoord dat Gilbert kinderen had. Zou hij dat wel tegen Elsje verteld hebben?

Ja, tuurlijk kan dat heel makkelijk.
Je kunt in de regel het hardst belazerd worden door degene die je het meest vertrouwde.
Zeeschelp schreef:
05-03-2026 16:39
Claudia vond ik t hele seizoen eigenlijk heel leuk, maar de laatste afleveringen hebben wel mijn mening daarover veranderd geloof ik. Nu zou ik sowieso nooit meedoen aan zoiets, maar aan het einde van de serie zou ik no way nog doodleuk meedoen aan een potje van twee walletjes eten. Ik zou ook niet met iemand willen eindigen terwijl dat een nek aan nek race is geweest met een ander, in die trant zeg maar. Had wel te doen met Claudia's Hans, ben hem steeds sympathieker gaan vinden.
Ik vind dat niet echt heel anders dan op het moment dat er beslist moet gaan worden uiteindelijk kiezen voor een van de twee. Het is wat onconventioneel omdat het is uitgesteld, maar in feite gebeurt er hetzelfde.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hallodaar schreef:
06-03-2026 10:24
Wat kan André goed zingen overigens. Zijn moeder ook!
Zij heeft voor Andorra deelgenomen aan Eurovision: https://www.youtube.com/watch?v=-RJS79sbMLc
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hallodaar schreef:
06-03-2026 10:24

Wat kan André goed zingen overigens. Zijn moeder ook!
Toch zie ik hem niet, zoals zijn moeder wel, meedoen aan het ESF.
vivapimpelmees schreef:
06-03-2026 12:34
Toch zie ik hem niet, zoals zijn moeder wel, meedoen aan het ESF.

Proud Mary is écht niet makkelijk om te zingen. Ze deden het beide echt heel goed!
Hallodaar schreef:
06-03-2026 12:56
Proud Mary is écht niet makkelijk om te zingen. Ze deden het beide echt heel goed!

Je mist mijn punt....
vivapimpelmees schreef:
06-03-2026 12:58
Je mist mijn punt....
Inderdaad .Zijn moeder zoekt dat spotlight wel en André blijft liever in de luwte .
Hallodaar schreef:
06-03-2026 12:56
nou, André deed het oké. Zijn moeder kan echt zingen.
Ik vond de reünie leuker en gezelliger dan de vorige keer.

Art was erg ongemakkelijk als presentator 2 jaar geleden en zij vorige keer ook. Het ging nu natuurlijker.

Jammer dat er zo weinig mensen samen geëindigd zijn.

Wel heel leuk van Robin en Claudia.
Robin en Pearl zijn samen net alsof ze in een romantische film spelen. Zo schattig, en ik vond Robin eerst een beetje saai en nietszeggend. Misschien is ie ook wel beetje saai maar wel lief. Grappig dat ie eerst soms bot overkwam. Verliefdheid doet veel met mensen.
Peter blijkt ook een loser te zijn:
Freddy had al snel door dat de twee veel te verschillend waren. “Hij leeft minimalistisch, AOW met een klein pensioentje en nog elke maand €835 aan alimentatie aftikken. Versleten knieën (dus niet skiën), onverzorgd erbij lopen, doof aan één kant, geen rijbewijs dus geen auto en durft niet te vliegen. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat Monique graag wil. Hoezo screening?”
Bron: https://lovereality.nl/gilbert-praktijk ... n-gebeurd/
Freddy klinkt als een zure man… dat je de match niet zag dat kan en dat mag uiteraard en prima dat je je daar over uitspreekt. Maar om dan zo iemand neer te halen vind ik onnodig en ook misplaatst.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
OhMellie schreef:
07-03-2026 11:01

Ik zie hier eigenlijk niks loserigs in, is gewoon een prima levensstijl. En neemt zelfs met kleine AOW kennelijk nog alimentatieverantwoordelijkheid.

Wel van Freddy die denkt dat hij hiermee een medekandidaat naar beneden haalt, maar vooral zichzelf te kakken zet. Wat bezielt je dat je de financiële details van een medekandidaat zo publiceert??
Tavistock schreef:
07-03-2026 11:40
Ik zie hier eigenlijk niks loserigs in, is gewoon een prima levensstijl. En neemt zelfs met kleine AOW kennelijk nog alimentatieverantwoordelijkheid.

Wel van Freddy die denkt dat hij hiermee een medekandidaat naar beneden haalt, maar vooral zichzelf te kakken zet. Wat bezielt je dat je de financiële details van een medekandidaat zo publiceert??
Geen rijbewijs vind ik echt een enorme afknapper, al helemaal op die leeftijd. Moet zijn potentiële partner hem altijd rondrijden en kan hij niks betekenen als zij een keer niet zelf kan rijden.
En dan ook reageren op Monique die op wereldreis wil terwijl hij tegen vliegen is... dat is wel een enorme mismatch.
Robin is ook al in Suriname geweest. Staat samen met Dick van B&B vol liefde op de foto.
Je weet de reden van het geen rijbewijs niet.

En verder is het toch geen klaploper? Hij heeft AOW en een pensioen.
En hij betaalt netjes alimentatie.
OhMellie schreef:

Ik vind eerder Freddy een loser. Eentje die niet tegen zijn verlies kan.
DG2015 schreef:
06-03-2026 12:23
Zij heeft voor Andorra deelgenomen aan Eurovision: https://www.youtube.com/watch?v=-RJS79sbMLc
Wat leuk!
Pelle schreef:
07-03-2026 11:53
Ik vind eerder Freddy een loser. Eentje die niet tegen zijn verlies kan.

Zo, het venijn druipt er vanaf:

“Ik ben blij dat het niets is geworden tussen Monique en mij. Laat haar lekker gelukkig worden met haar Petertje, de klaploper. Er zijn daar nog meer dingen gebeurd die aan alles en iedereen voorbij zijn gegaan met ‘meneertje’.”
I'm finally old enough to don't give a fuck
Tavistock schreef:
07-03-2026 11:40

Helemaal mee eens!
Wat een ontzettend lage streek om Peter zijn financiële huishouding erbij erbij te halen. Hoeveel hij aan alimentatie betaald o.a.
Geen rijbewijs hebben is niet altijd handig, maar ook beslist geen schande.
En vliegen durft hij wél, hij wil het echter alleen doen als het écht niet anders kan i.v.m het milieu. Dus geen snoepreisjes.
Echt ontzettend kinderachtig van die Freddy hoe hij alles erbij pakt om Peter onderuit te schoppen. Gelukkig is de enige die hierdoor voor schut staat Meneertje Freddy zelf!
hallodaar wijzigde dit bericht op 07-03-2026 13:34
0.37% gewijzigd
OhMellie schreef:

Freddy had al snel door dat de twee veel te verschillend waren. “Hij leeft minimalistisch, AOW met een klein pensioentje en nog elke maand €835 aan alimentatie aftikken. Versleten knieën (dus niet skiën), onverzorgd erbij lopen, doof aan één kant, geen rijbewijs dus geen auto en durft niet te vliegen. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat Monique graag wil. Hoezo screening?

"Durft niet te vliegen", bijzondere interpretatie van om milieuredenen je vliegreizen zoveel mogelijk beperken.
Freddy is degene die een loser blijkt te zijn
Edda schreef:
07-03-2026 13:34
"Durft niet te vliegen", bijzondere interpretatie van om milieuredenen je vliegreizen zoveel mogelijk beperken.

Peter zei volgens mij letterlijk: "ik hou niet van vliegen, ik doe het niet graag! Niet omdat ik niet durf, maar omdat ik aan het milieu wil denken!"

Dus voor luxe reisjes wil hij niet van het ene vliegtuig in het andere stappen.

Zoiets heb je gewoon te respecteren van iemand. Monique deed dat volgens mij prima. Ze gooide het Peter in ieder geval niet voor de voeten als vet minpunt. Ieder heeft zo zijn standpunten. Zelf eet ze bijvoorbeeld bewust géén vlees.

Daar heb ik Freddy dan weer niet over gehoord/gelezen.

Ik denk dat het al een gelopen race was toen Freddy als laatste kandidaat erbij kwam.
Dat heeft hij feilloos aangevoeld want hij vertrok in no time weer. Dit vond ik hem eigenlijk best wel sieren. Weten wanneer je teveel bent en geen ruimte gaan opeisen maar die de ander gunnen.

Vind ik héél volwassen. In tegenstelling op het getrap en gezeik waar hij nu mee aankomt.
Binnen 10 minuten vragen hoe haar moeder was overleden; dát gebeurde tussen de weggestuurde dame en de dochter van Klaas waardoor hij haar binnen het uur weer gedag zei.
Frizz schreef:
13-03-2026 23:28
Binnen 10 minuten vragen hoe haar moeder was overleden; dát gebeurde tussen de weggestuurde dame en de dochter van Klaas waardoor hij haar binnen het uur weer gedag zei.

Dat was allang bekend.

Ik las ergens dat Klaas boos is op RTL omdat hij blijkbaar had aangegeven dat hij geen vrouwen wilde met nog thuiswonende kinderen.
Ik dacht dat iedereen daar alleen naar had gegist en dat het gisteren in Linda werd gepubliceerd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven