Rare Jubilea

09-03-2026 19:39 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke rare jubilea (jubileii? Jubileums?) hebben jullie te vieren, of al gevierd?

Ik kreeg vanmorgen mijn 50e mtx infuus, hoera!
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
Het eerste lustrum van de donornier van mijn vader afgelopen december :cheer2:
jojojo schreef:
09-03-2026 19:48
Het eerste lustrum van de donornier van mijn vader afgelopen december :cheer2:
Wow, gefeliciteerd! Gaat het goed met jullie allebei?
5 jaar medicatie waardoor ik eindelijk een redelijk normaal leven kan leiden. Echt geweldig! :cheer2:
Dolfine schreef:
09-03-2026 20:05
5 jaar medicatie waardoor ik eindelijk een redelijk normaal leven kan leiden. Echt geweldig! :cheer2:
Gefeliciteerd! Dit is wat de MTX ook voor mij doet, als onderdeel van een hele cocktail.
Wat een fijne berichten, dames! :cheer2:
Bijna twee jaar sinds ik de deur uit gelopen ben bij mn ex. Ga de 18e een taartje halen voor mezelf.
Haha, ik vierde onlangs dat ik al 50 jaar verder leef na een medisch akkefietje wat in 80% dodelijk is.
14 februari 1976 ben ik door het oog van de naald gekropen.
50 jaar!!!!! O_O
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier elk jaar in juli klein feestje om te vieren dat m’n baarmoeder eruit ging en ik eindelijk zonder idioot veel vloeien m’n leven ( en levenslust) terug kreeg.
Vorige maand was ik precies even oud als mijn zus, toen ze overleed. Ik heb haar dus ‘overleefd’. Vond ik een gek jubileum.

Wel een leuk, origineel topic TO!
Al twintig jaar gestopt met (intens) nagelbijten. Ieder jaar trakteer ik mijzelf dan op een potje nagellak of handcrème.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Koettie schreef:
09-03-2026 20:33
Bijna twee jaar sinds ik de deur uit gelopen ben bij mn ex. Ga de 18e een taartje halen voor mezelf.
Gefeliciteerd 😬
Solomio schreef:
09-03-2026 20:38
Haha, ik vierde onlangs dat ik al 50 jaar verder leef na een medisch akkefietje wat in 80% dodelijk is.
14 februari 1976 ben ik door het oog van de naald gekropen.
50 jaar!!!!! O_O
Oh, wow. Ook gefeliciteerd!
Vlaginvaas schreef:
09-03-2026 20:48
Hier elk jaar in juli klein feestje om te vieren dat m’n baarmoeder eruit ging en ik eindelijk zonder idioot veel vloeien m’n leven ( en levenslust) terug kreeg.
:cheer2:
Gryla schreef:
09-03-2026 21:46
Vorige maand was ik precies even oud als mijn zus, toen ze overleed. Ik heb haar dus ‘overleefd’. Vond ik een gek jubileum.

Wel een leuk, origineel topic TO!
Wat verdrietig, Gryla, gecondoleerd. Zeker een gek jubileum :hug:
LemoosGaatDoor schreef:
10-03-2026 00:29
Al twintig jaar gestopt met (intens) nagelbijten. Ieder jaar trakteer ik mijzelf dan op een potje nagellak of handcrème.
Gefeliciteerd!
Mijn vijfde aangifte van geweld (verbaal en/of fysiek) door een patiënt of familielid viel op dezelfde dag dat ik 25 jaar verpleegkundige was.
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
NightNurse schreef:
10-03-2026 08:06
Mijn vijfde aangifte van geweld (verbaal en/of fysiek) door een patiënt of familielid viel op dezelfde dag dat ik 25 jaar verpleegkundige was.
Bah, wat een nare mensen zijn er toch. Inderdaad een raar jubileum. Ben je nog steeds verpleegkundige?
Ik heb er zelf ook nog een: volgende week wordt mijn heupprothese links 3 jaar :cheer:
Dat vier ik ook echt wel, en over een paar maand wordt de rechter ook 3, weer feestje!
Elisha schreef:
10-03-2026 08:10
Bah, wat een nare mensen zijn er toch. Inderdaad een raar jubileum. Ben je nog steeds verpleegkundige?
Ja hoor! Ondanks de rare mensen blijft het het mooiste beroep dat er is. Ik zit nu op 26 jaar!
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
LemoosGaatDoor schreef:
10-03-2026 00:29
Oh heb je daar tips voor? Het is echt een manier van omgaan met stress, dus heel moeilijk af te leren vind ik.

Zelf "vier" ik ieder jaar op 16 juni de verjaardag dat ik niet meer goed kan lopen en rennen/sporten etc. Komend jaar 17 jaar. De verjaardag nadert dat ik langer niet normaal kan lopen dan wel normaal heb kunnen lopen.
Klinkt misschien zwaar, maar valt mee hoor, het is gewoon ieder jaar iets waar ik even bij stil sta.
Deze week 10 jaar geleden dat ik zo ver in de shit zat dat ik bijna mijn huis uitgezet ging worden. Door eindelijk mijn problemen goed onder ogen te zien, hulp gezocht, en er uit gekomen. Ik "vier" het ieder jaar met iets voor mezelf te kopen of voor mijn huis, nadat ik daar een jaar voor gespaard heb.
Bijzondere jubilea hier.
'Leuk' om bij stil te staan. :thumbsup:
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Bijna 9 jaar geleden bevrijdt van mijn essure veertjes.
Ook al ben ik er helaas lichamelijk niet echt van opgeknapt, de tikkende tijdbommen kunnen niet nog meer schade aanrichten
Karrota schreef:
10-03-2026 08:23
Oh heb je daar tips voor? Het is echt een manier van omgaan met stress, dus heel moeilijk af te leren vind ik.
Ik PB je even om dit topic niet te vervuilen.

Bijna 2 jaar geleden vierde ik mijn 54e verjaardag en ging ik mijn vader voorbij. Inderdaad een raar jubileum.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven