= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Wat een heerlijke dag!!! Goed geslaagd in de stad, dat doet een vrouw goed toch? Nieuwe zomerjas, wandelschoenen, twee broeken, trui, blousje, shirtje, helemaal happy ermee. En ook nog de hele dag zon wat wil je nog meer? Vanavond lekker de bbq aangehad samen met ouders en zusje en zwager die ook voor het weekend zijn overgekomen dus was erg gezellig. Wijn smaakte ook errug goed (net ervoor gevoed dus ik heb mezelf twee kleine glaasjes gegund!).

Tobias heeft al een paar avonden dat hij een paar uur heel onrustig is. Huilerig, lijkt hongerig maar als ik hem dan aanleg neemt hij een paar slokjes en stopt dan weer. Denk dat hij krampjes en honger een beetje door elkaar haalt. Nu is hij even rustig, hangt hier op mijn buik in de babybjorn. Met speentje in z'n mondje, die pakt hij sinds een paar dagen af en toe gelukkig wel soms. VOor wij naar bed gaan gaat een van ons met hem in bad of onder de douche, ervoor de eerste borst en erna de tweede borste en dan slaapt hij meestal 5 tot 6 uur achter elkaar, dus komt dan tussen 4u en 5u en dan tegen 8u weer meestal, prima dus.

Net een sms naar Pippa gestuurd om te vragen hoe het daar gaat, hoop dat ze lekker in haar bevalbad ligt of er al uit is!!!

Over die tips over een trucje om te onthouden welke borst eerst moet: dat heb ik eigenlijk niet nodig, ik voel het wel welke borst voller is. Wel zo handig natuurlijk!!!
Nog geen reactie van Pippa op m'n sms maar op haar hyves ook nog geen nieuws. Afwachten dus maar het zou mij niks verbazen als haar baby de dreiging van inleiden voelde en er toch zelf maar uitkomt

Trusten allemaal straks
Goedemorgen en voor de allerlaatste keer: meld!

(heerlijk om dat te kunnen zeggen!!)

Oeiiii Pippa moet echt bevallen zijn hoor... kan me niet voorstellen dat ze haar meldplicht een hele dag vergeet en ook geen update op haar Hyves zet. Wat spannend!!

Jojon wat lekker zeg, zo'n dagje!! Heerlijk!

Wyfke lekker pakken hoor, die middagdutjes! Nu kan het nog

Hoe vroeg het ook is, ik bruis al van energie. Ik wil de wasjes wegwerken die er liggen, het huis nog even poetsen en opruimen... Jano brengen we vanmiddag naar mijn ouders te logeren en daarna gaan vriendlief en ik even naar Noordwijk (onze speciale plek) en gaan we lekker uit eten. Ik heb er helemaal zin in, mijn laatste dag als zwangere (en ja ik zal er ook aan denken om te rusten en op tijd te gaan slapen... heb mijn energie nodig morgen!) Maar ik kom natuurlijk ook kijken naar Pippa nieuws! En wie weet Meis of Watever.... het kan zomaar gebeuren natuurlijk!
*meld*

Jeetje Quintie, jij bent al vroeg fit op de zondagmorgen!!

En nog geen Pippanieuws??? Nou dat kan niet missen denk ik toch?

Had even hoop dat er hier afgelopen nacht wat zou gebeuren want omstandigeheden ideaal, kind onverwacht uit logeren, alle afspraken gehad dus rust in de tent, maar niks hoor! Wel gezellig uit eten geweest met man, die hebben we in elk geval nog even meegepakt, ha!

Maar goed, alles nog rustig dus, nu eerst maar eens ontbijten enzo...
En toen was er eindelijk weer babynieuws te melden!!!

Een uurtje geleden kwam dan toch eindelijk het verlossende smsje van Pippa:

** Hi daar! Was m'n gsm vergeten. Weeën begonnen om 13u en ik bleef om 16u steken op 8-9 cm. Om 19u uiteindelijk toch naar ziekenhuis maar ik kwam niet verder dus om 22u viel de beslissing keizersnee. Zoon is om 22.31 geboren met enige stress. Details volgen maar alles is goed. Moet t/m dinsdag in ziekenhuis blijven en hoop zsm te kunnen updaten! Groetjes Pippa **

Pippa gefeliciteerd! Je zoontje heeft een schitterende naam, maar die mag je zelf vertellen als je weer online bent!!!

Quintie geniet van deze dag.

Meis en Watever: hoop dat het bij jullie ook snel doorzet!

Ik ga weer richting het strand!!!
Joepieeeee!! Hoera voor Pippa-zoon!! Heb je je mama toch maar mooi een inleiding bespaard

Gefeliciteerd Pippa en Pippa-man!! Fijn dat ie er eindelijk is en ik ben benieuwd naar die schitterende naam. Lekker bijkomen en genieten nu!!

Jammer Meis, dat was wel mooi geweest inderdaad! Maar ook fijn dat jullie saampjes lekker konden gaan eten. Daar verheug ik me nu ook al op! En lekker al wat gedaan ja, de morgenstond enzo... hihi. Nu even croissantjes en eitjes bakken.

Jojon fijne dag!
Pippa van harte Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Weer een jongetje erbij! Ben benieuwd naar de naam. Heb de onze tot nu toe iig nog niet bij onze juli dames gezien.

Nou morgen dan maar met z'n 3tjes Quintie en Meis?

Gezellig!! hahahaha

Hier dus een meld met baby in de buik. Wel een beetje krampjes maar niet dat ik denk....ja dat kan wel eens het begin zijn....
Jaaaaaaaa!! Pippa gefeliciteerd!!! Hoop dat je snel opknapt en lekker thuis kan tutten met zoon. Ook erg benieuwd naar naam en verhaal.

Watever, ik heb onze naam tot nu toe ook nog niet gezien, maar ben wel een keer aan het twijfelen geslagen bij het zien van een van de andere namen, die vind ik ook zooooooo mooi, maar man wil niet meer wisselen dus ben maar gestopt met erover nadenken.

Ben er wel achter waarom ik vannacht niet bevallen ben, was nog vergeten de oven en het kastje met de schoonmaakspullen schoon te maken, net gedaan dus wie weet...
Pippa eindelijk is 'ie daar, van harte!!! Hopelijk knap je snel op.

Nu de rest nog...

Ik baal. Had toch die borstvoedingsjurk gekocht?nou is 'ie na een keer dragen al gepild bij mijn borsten en ter hoogte van mijn spijkerbroek knoop zitten kleine gaatjes. Belachelijk, dat de kwaliteit zo slecht blijkt te zijn! Ik ga wel terug naar de winkel (is dus een zakenrelatie van mijn vriend, dus moet het tactisch spelen) maar ik vrees een geval van 'vette pech hebben.' Hoe dan ook, ik ga het wel melden. Zeker met kleine kinderen moet het toch tegen een stootje kunnen...

Dus Meis, stop maar met zoeken. Het is zobde van je geld!!!
Joepie voor Pippa!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Ring: een jurk die zo snel kapot gaat? Ik zou er zeker mee terug gaan en aangeven hoe teleurgesteld je bent dat die mooie handige jurk nu al kapot is en dat je zo hoopt dat ze een andere voor je hebben....dat lijkt me wel tactisch! Zo heb ik dat laatst in de babyzaak gedaan met een truitje van Lucia en ik kreeg toen mooi een andere

Jojon: ik zie ook duidelijk welke borst ik eerst moet geven want die is dan beduidend groter dan de andere

Dochtertje heeft vannacht maar liefst 8 uur tussen twee voedingen gelaten dus ik heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Maar dan word je dus wel wakker met prikkelende PLOFborsten
Hoeraaaaa voor Pippa en Pippa-man.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon !

Alles gezond en wel?

Balen dat het een ks is geworden na zoveel uur puffen.

Ik weet precies wat dat is..... (tot 2x toe).

Ik hoop dat je pijn vandaag meevalt, want de-day-after vind ik het meest pijnlijk *auw*.

Knap maar snel op !

Meis, Quintie en Watever nog met baby in de buik dus? Nog even wat meer soppen in huis misschien? .

Zet 'em op meiden !

Wyfke, wow: 8 uur vannacht tussen de voedingen? SUPER !

Alleen die ploftieten zijn minder inderdaad, hahaha.

Jojon, wat heerlijk dat jullie gewinkeld hebben. Kllinkt héél luxe !

Ik weet niet meer wie 't zei over middagslaapjes, maar ik slaap ook nog steeds elke middag hoor !

Ik heb ook een redelijk goede nacht gehad. Vroeg naar bed gegaan (22.00 uur). Alleen om 03.15 uur gevoed (bijna 6 uur na de vorige voeding) en toen pas weer om 07.30 uur. Prima dus !

Maar hij was gisteravond wel weer erg onrustig en wakker van 18.30 uur tot 22.00 uur. We denken dat hij last heeft van dwarszittende boertjes en krampjes. Sinds gistermiddag gebruiken we Infacol tegen de krampjes. Sindsdien heeft hij niet meer gepoept ! We denken dat hem ook geregeld een boertje dwarszit, maar hij kan moeilijk boeren. Iemand nog tips?

Gistermiddag hebben we lekker met z'n allen een paar witbiertjes gedronken op een terrasje. Gezellig !

En vanochtend zijn we met z'n allen naar een kasteel in de omgeving geweest. Lekker koffie met appeltaart gehad. Joost gevoed. En gewandeld door de tuinen in het zonnetje. Echt gezellig op stap met 't gezin, gheghe.

Nu het hele spul naar bed brengen (incluis mezelf ).

XXX
ja Pippa! Hoera! zo is da inleiden allemaal niet nodig. heerlijk hoor!

Jane: wat fijn he, met zijn allen op stap! wij zijn gisteren naar mijn ouders geweest. hele rit in de auto, was prima allemaal en daar heeft hummel heerlijk geslapen in d'r nestje van de wagen en waren de andere mannen allemaal erg vrolijk. daarna bij de Mac gegeten (ben je twee weken en zit je al bij de mac ). we voelen ons erg rijk met al die mooie kindjes om ons heen (die overigens vandaag allemaal strontvervelend zijn, de oudsten iig, dus vanavond maar weer eens streng met de bedtijd!)

Meis: ben wel nieuwsgieirg hoor, ben je gaan twijfelen door een naam hier op het forum? ga je straks nog melden over welke naam je zo twijfelt??

nu zijn de heren even een stuk fietsen, ben alleen met mijn meisje. even kijken of ze zo wil gana slapen, dan kan ik ook nog even e oogjes dicht doen, het gata heel behoorlijk met mijn energie, maar alle beetjes extra zijn nog wel erg lekker!

fijne dag allemaal!
Yeahhhh voor Pippa, wat fijn dat het spontaan begonnen is, wel balen dat het uiteindelijk nog een ks was, maar hopelijk ben je heerlijk aan het genieten. Ik ben weer benieuwd naar de naam. Van harte meid.

Hier een heerlijk dagje gehad, naar mijn ouders geweest die bij het strand wonen. Hele fam mee en we hebben heerlijk (wel achter glas) op het strand gezeten. Zalig er even tussenuit.

Jane: Ik ken dat van de Infacol. Geef je het elke voeding? Ik geef het nl nu maar 2x per dag, een keertje sochtend en een keertje savonds en nu poept ze goed. Ik heb het idee dat Infacol iets doet met de werking van de darmen (stil leggen ofzo) of ze moeten er aan wennen. Ik ben er nu in ieder geval tevreden over.

Ik heb van een vriendin trouwens een draagdoek geleend en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt. Hier zijn nl ook behoorlijk kramp/huik uurtjes en in de doek is ze een stuk rustiger en valt ze heerlijk in slaap. Ondertussen ben ik dus dit stukje aan het typen.

Hier was de afgelopen nacht zeer ok. 2330 voeden en toen pas weer 0530 en weer 0900. Is nog wel te doen als ik rond half 10 naar bed ga.

Nog even een cheer voor Meis, Watever en Quintie kom op meiden maak het juli topic maar snel compleet
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hmmm, hoewel ik ge-f5ed heb,zie ik als laatste reactie die van MissBR. Is het dan zo rustig?

Maar iig wel weer 2 baby's erbij!!! Nerwen en Pippa, van harte gefeliciteerd!! Weer een paar blauwe balkjes erbij. Ik hoop dat alles goed met jullie en jullie kindjes gaat en ben natuurlijk heel benieuwd naar de verhalen. Maar eerst genieten en bijkomen!!

Hier gaat alles meer dan goed. We zijn lekker aan het genieten. Wel veel bezoek. Veel mensen gaan deze week voor 3 weken op vakantie en willen snel nog even langskomen. Nou ja, je kan het maar gehad hebben. Morgen alleen 's avonds bezoek en voor de rest van de week hou ik het rustig. Dinsdag mogen we lekker naar buiten! Zelf ben ik wel al een paar keer op straat geweest. Heerlijk hoor!

De kleine dame slaapt veel en eet goed, wat willen we nog meer.

Quintie, heb je een lekkere dag gehad vandaag? Raar idee lijkt me dat hoor. Hoop dat je vanavond lekker slaapt en ik wens je alle succes morgen! Ik hoop je snel hier weer te zien!

Nou, dan hebben we Watever en Meis nog over. Jij wilde morgen toch ook Watever? Maar ja, als je hekkensluiter wil zijn moet Meis dus nu nog even aan de slag. Maar dat moet ook lukken nu de oven en kastjes schoon zijn

Ring, wat zonde van je jurk zeg. Daar moeten ze toch echt wat aan doen hoor. Zo snel mag dat echt nniet gebeuren!

Heerlijk om te shoppen he Jojon! Ik wil ook, maar dan moet er eerst nog 10 kilo van af..... Dat duurt dus nog wel even!

Ik kruip lekker op de bank met m'n mannetje, dat is ook al weer een tijdje geleden!
Idd heel rustig geweest hier vandaag! Iedereen is vast druk geweest met de baby's of van het zonnetje aan het genieten.

Vanmorgen heerlijk naar het strand geweest. Het was zo leuk!!! Dochter genóót van die grote zandbak en was absoluut niet bang voor het koude zeewater (iets banger mag wel eigenlijk....): binnen vijf minuten lag ze met kleren en al aan koppie onder . Even dikke tranen van de schrik maar dat was gauw weer over. Zandkastelen bouwen met papa (die eindelijk weer een geldig excuus heeft....) van de glijbaan met d'r oom en tante, wandelen met opa, het kind wist niet meer hoe ze het had met al die leuke aandacht. Lag vanmiddag dan ook in een comaslaap en daarna weer net zo vrolijk verder gelukkig. Weer met z'n allen gebarbecued, net optijd klaar met eten want nu een paar drupjes regen.

Onze nacht was wel minder vannacht helaas. Groot deel vd nacht met z'n vieren in bed gelegen, toch twee teveel eigenlijk maar ook wel weer gezellig. Ach, zolang het niet elke nacht is!
Watever: veel succes morgen met jouw bevalling

En Meis, ik hoop dat jij ook heel gauw aan de beurt bent! Ik meld me morgenochtend niet (moet om 7:00 al in het ziekenhuis zijn), dus de volgende keer dat ik post is het met baby buiten de buik
Quintie heel veel succes morgen!!! Hoop dat het allemaal lekker vlot verloopt en dat je je meisje snel in je armen hebt. SMS je wel? Stel je voor dat we moeten wachten tot je weer thuis bent...dakannie he!!!

Jojon je vakantie klinkt heerlijk! (afgezien van de nacht dan...) Heb ik ook wel zin in! Voor het gevoel hebben wij in elk geval ook lekker ge-BBQ-ed met zijn 3-en, met als toetje...Ananasschijven!! (ja heb ook de kern opgegeten, you never know!)

Randy, wij kunnen straks wel samen gaan lijnen, zijn er nog meer dames die nog plannen in die richting hebben?

Jammer Ring van je jurk! Hoop dat je een goede oplossing vindt samen met de winkel, ik zou zeker teruggaan, denk dat ze daar ook wel gaan claimen bij de fabrikant.

Watever? Hebben je krampjes nog doorgezet??? Hier ook soms wat vage krampjes, manlief probeert me al te verleiden, hij heeft geloof ik wel zin in een paar vrije dagen hahaha!! Ik weet het niet hoor, geloof er nog niet in. Morgen half 5 stripafspraak, en ik denk dat ik dat nog wel ga halen...

MissBR, ik vind de tweede naam van de baby van Dufty geweldig, die zou ik zo kunnen kiezen. En als we een meisje zouden krijgen dan zou Nica heel hoog scoren, daar was man het wel mee eens. En het stomme is, ik heb een namenboekje in huis, al meer dan 5 jaar, die heb ik denk ik al wel 1000X doorgespit, zowel naam van dochter als naam van zoon in wording staan er niet in, maar die andere 2 wel en ze zijn me nooit opgevallen!!!

Nou, ik zal nog eens even zien of ik nog wat moet poetsen of opruimen...
Pippa, van harte met je zoon! Fijn dat het toch nog spontaan begon, maar helaas wel een keizersnee, maar misschien heb je daar uiteindelijk vrede mee?

Quintie veel succes morgen!!! Apart dat je weet dat dit je laatste zwangere dag was...

Jojon, fijn dat je zo aan het genieten bent.

Ring, balen van die jurk. Ik wilde net opzoeken welk merk je ook al weer noemde...

Meis, misschien moet je hier nog even komen poetsen? Ik was de dag voor bevalling een flink stuk gaan wandelen. Ik had toen nog niet het idee dat laatste dag als zwangere was hoor!

Ik lees hier over middagdutjes en vroeg naar bed. Dat doe ik eigenlijk helemaal niet. Heel af en toe ga ik eind van middag even liggen, maar dat is hooguit tweemaal per week. En ik ga eigenlijk nooit voor half 12 naar bed. Ik blijf soms wel tot 9 uur 's ochtend in bed liggen (na de vroege ochtendvoeding). Misschien dat ik binnenkort nog ga instorten?

Vandaag leuk dagje gehad. Moeder van vriend was jarig, dus we zijn daar geweest. Veel familie die zoon voor het eerst zag. Zoon meldde zich exact elke drie uur (voorbeeldig) en sliep tussendoor lekker in de wandelwagen. Afgelopen nacht zat er ruim vier uur tussen voedingen, uniek! Nu ligt ie er weer net in en sliep na vijf minuten huilen al. Waarschijnlijk tegen twaalven nog een flesje met gekolfde melk en dan weer afwachten wat hij vannacht van plan is.
@Nerwen en Pippa: van harte gefeliciteerd!!

@ Jane: Rosalie is zaterdag de 11e geboren en sinds de woensdag daarna thuis. Op dat filmpje op youtube heeft ze nog een neussonde in. Daar kreeg ze d'r flesje afgekolfde melk in, als ze te slaperig was om te drinken. Ze heeft maar heel kort aan de beademing gelegen, gelukkig. Daarna heeft ze alleen preventief antibiotica gekregen en alle andere slangetjes waren alleen om haar te monitoren. Het zag er zo akelig uit...Ze had 3 draadjes die in haar hoofdhuid gingen, een draadje in haar navel, een aan haar teen, een in haar arm om bloed af te nemen, drie plakkers op haar borst om haar hartslag in de gaten te houden, die neussonde...Kortom: de eerste dagen mochten we haar helemaal niet oppakken, pas aan het eind mochten we haar zelf vasthouden. Brrrr, als ik er nog aan denk. Het was ook zo zielig dat ze in het begin helemaal overprikkeld was en zo met haar armen maaide, dat ze er voortdurend draden uittrok. Uiteindelijk hadden ze haar armpje vastgebonden aan haar luier, zo sneu om haar daar zo te zien worstelen. Gelukkig is ze nu helemaal ontspannen!
quote:quintie schreef op 26 juli 2009 @ 20:00:

Watever: veel succes morgen met jouw bevalling

En Meis, ik hoop dat jij ook heel gauw aan de beurt bent! Ik meld me morgenochtend niet (moet om 7:00 al in het ziekenhuis zijn), dus de volgende keer dat ik post is het met baby buiten de buik

Ooh forumjunkie dat ik ben... toch nog even een meld (met baby in de buik dus he!)

Ik ben sinds 5 uur wakker, de wekker zou zometeen om half 6 gaan dus nog even een kopje koffie bij het forum, zoals al mijn ochtenden zijn begonnen de laatste tijd!

Jaaaa ik sms natuurlijk, ik had een afspraak met Sas maar ik vrees dat als zij niet snel genoeg is er wel andere forumdinnetjes het nieuws hier komen posten... ik heb ook sms afspraken met dames van andere topics namelijk. Maar waar het om gaat; jullie horen het snel!

Ben wel een beetje nerveus nu maar ach... dat hoort erbij. Komt vast helemaal goed.

Hopelijk tot heel snel!!
Quintie, heeeeeel veel succes vandaag !

Ik hoop dat de inleiding niet tè heftig is. Maar vandaag heb jij je koningskoppeltje hoor.

Heel veel succes !

Engel, ooooh, gelukkig heeft Rosalie die sondes nu niet meer. Zielig hoor, die slangetjes. En ook zovéél ! Joost had 'maar' 1 infuus met preventieve AB, in z'n hoofd, voor 7 dagen. Ze hadden daarvoor wel z'n beide handjes en voetjes blauw geprikt. Dat is nu pas zo'n beetje aan het wegtrekken .

Randy, doe wel rustig aan hè, met zoveel bezoek !

Denk aan je eigen rust *kijkt streng* .

MissBR, ja, je zegt 't mooi: een rijk bezit met je kinderen. Zo voel ik het ook (en heb ik 'maar' 2 kinderen, hahaha). Andere mensen zeiden dat gisteren bij dat kasteel ook tegen ons. Gaaf is dat.

Chica, thx voor je tip over Infacol. We gaven het idd. vóór elke voeding, maar nu doen we het òm de voeding. En hij heeft vannacht alweer 2x gepoept. We hebben wel het idee dat het al werkt. Hij laat beter scheten en boertjes. Dat schijnt door Infacol te komen. Hij is nu minder lang onrustig. Ook gebruiken we nu een speentje om z'n zuigbehoefte te bevredigen. Nu gaat 't stukken beter !

Ik ga weer voeden. Om 04.00 uur voor 't laatst gevoed en ik wil er niet langer dan 4 uur tussen laten overdag. Volgens het CB gaat hij dan sneller 's nachts doorslapen -> belangrijk ! hahaha.
goeiemorgen allemaal!

maria: ik doe dat ook niet hoor, middagslaapjes. probeer het soms wel, maar meer dan 10 minuten heb ik vrijwel nooit mijn ogen dicht. er is altijd wel iemand die iets van me wil.. ga ook niet zo heel vroeg naar bed (11 uur), maar kan meestal wel nog even blijven liggen 'sochtends als vriendlief de jongste zoon mee naar beneden neemt. dat is wel lekker (en nodig).

verder ben ik verbaasd hoe klein de overgang is van drie naar vier kinderen. gaat zo vanzelf eigenlijk. Nou is hummel ook een makkelijk babytje tot nu toe. slaapt vooral en is makkelijk te troosten als er een keer iets is. maar ze is al zo opgenomen in het gezin dat het moeilijk voor te stellen is dat ze nog maar 2 weken oud is. Ik ben zelf ook weer zo'n beetje volledig op de been, kan ook al mijn kleren weer aan (wat voel ik me slank ineens!) en heb al behoorlijk wat energie. heerlijk dat ik nu nog al die weken vrij voor de boeg heb!

ok, ga nu zo even naar zwemles met mijn middelste zoon, daarna gaan de oudste twee een paar dagen logeren. hebben we alleen de kleintjes hier. eens kijken wat we kunnen gaan doen. lekker eindje wandelen en lunchen, lijkt mij persoonlijk prima idee, straks een overleggen met vriendlief...

fijne dag allemaal en tot later!
Engelbengel, erg akelige start zo met Rosalie aan al die slangetjes en dat je haar niet mocht oppakken. Gelukkig gaat het nu stukken beter!

Benieuwd wanneer er nieuws van Quintie is (en van de overige twee zwangeren!)

Vannacht bijna zes uur tussen de voedingen. Dat gaat de goede kant op! Ik denk dat het kom doordat we 's avonds laatste voeding met flesje geven. Dat las ik ergens als tip, dus meteen maar uitgeprobeerd.
*meld*

Deze zwangere zwangert gewoon nog even door in elk geval...als Watever zich aan haar woord houdt mag ik dus de maand afsluiten! Ik vind het prima zolang het maar wel deze maand is, dus uiterlijk vrijdag. Liever eerder.

Vandaag weer dagje met dochter, eens kijken of we elkaar nog een beetje kunnen vermaken!

Engelbengel, wat een nare start zo met Rosalie aan alle slangetjes enzo! Nu maar lekker goedmaken, maar zo te zien lukt dat wel aardig!

Wat ben ik jaloers op alle verse mama's die hun oude kleren al weer passen! Heb op het moment nog 3 setjes die me nog lekker zitten en waar ik ook voor goed fatsoen nog mee naar buiten kan. Je snapt: de wasmachine maakt overuren en de kleine is nog niet eens geboren!
Quintie: je leest het niet meer maar heeeeel veel succes vandaag. Ontzettend spannend allemaal.

Hier alles goed, beetje duf vandaag, geen zin in al die voedingen en zit vandaag niet zo lekker in mijn vel (of mag ik dat niet zeggen en ben ik dan een slechte moeder?)

Ben ook nog een kilo aangekomen. Hoe kan dat nu???? Niks raars gegeten gister, best veel beweging gehad. Baal ik ook van.

Gewoon een beetje een baaldag denk ik.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven