Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2679 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Ik heb vandaag 9 boeken opnieuw geplaatst met nieuwe foto’s, prijs ietsje verlaagd en binnen een uur in 2 bundels 8 boeken verkocht met nog 5 andere dingen. 1 bundel voor de vraagprijs en 1 bundel met slechts €1 korting. Ik ben blij, ruimt hier weer een beetje op.
Nina-tje schreef:
19-03-2026 17:11
Ik had van de week 5 minuten nadat een artikel klaar lag bij het punt al een berichtje van de verkoper dat het pakje klaar lag en of ik het niet zou vergeten te halen. Pfff.
Gelukkig nog nooit gehad maar ik zou dan gewoon wat langer wachten met ophalen. Hou er niet van om zo gepushed te worden.
Nina-tje schreef:
19-03-2026 17:11
Ik had van de week 5 minuten nadat een artikel klaar lag bij het punt al een berichtje van de verkoper dat het pakje klaar lag en of ik het niet zou vergeten te halen. Pfff.
Jeetje wat intens!
Vanmorgen kreeg ik een melding van DPD dat een pakketje retour kwam, omdat het niet afgeleverd kan worden (gewoon in Nederland). Koper in een bericht gevraagd of ze weet waardoor dit komt, want ze heeft het niet opgehaald of gemeld dat er iets aan de hand is. Helaas nog geen reactie van koper.

Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Ik lees dat het beschadigd in transport zou kunnen zijn, maar de kans lijkt me niet heel groot dat het pakket beschadigd is, het is een boekje in een bubbelenvelop.
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven