Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
donderdag 26 maart 2026 om 12:29
Dat klopt wel, dat is soms een actie van Vinted. Ik heb nog nooit wat verkocht en dan krijg ik ook een keer in de zoveel tijd melding dat er gratis verzending is op m’n eerste item wat ik verkoop.happyapple schreef: ↑24-03-2026 06:53Heeft hier iemand iets gezien over een nieuwe actie met gratis verzenden?
Ik zag gisteren bij 1 artikel dat ik bij iemand bekeek een korting op de verzendkosten van 100% staan en had nog gecheckt of het niet in een boeken categorie was geplaatst en dat was dus niet zo, maar ik kan er verder niks over vinden.
donderdag 26 maart 2026 om 14:18
Ik heb zoiets raars: ik kocht een artikel op Vinted en zag diezelfde avond dat de verkoopster het artikel nogmaals aanbood. Het is een specifiek soort ketting waarvan het mij sterk lijkt dat je er 2 van hebt. Ik rook dus een beetje onraad. De volgende dag kreeg ik de melding dat het artikel verzonden was.
Vandaag wilde ik het profiel van de verkoopster bekijken om te zien of de ketting er nog op stond, blijkt de verkoopster geblokkeerd te zijn. Ze had een stuk of 10 reviews, die waren allemaal positief.
Vanavond wordt het artikel bezorgd, ik ben benieuwd wat hier aan de hand is.
Vandaag wilde ik het profiel van de verkoopster bekijken om te zien of de ketting er nog op stond, blijkt de verkoopster geblokkeerd te zijn. Ze had een stuk of 10 reviews, die waren allemaal positief.
Vanavond wordt het artikel bezorgd, ik ben benieuwd wat hier aan de hand is.
donderdag 26 maart 2026 om 14:23
Voor mij is dat ook zo. Een vriendin van me vertelde laatste dat ze, als ze een artikel maar een paar keer gedragen heeft, vindt dat het "nieuw zonder label" is. Ik vind dat gewoon tweedehands. Wellicht in "zeer goede" staat, maar zeker niet nieuw zonder labels.
donderdag 26 maart 2026 om 15:39
Totaal oneens met jouw vriendin. Nieuw is nieuw en betekent niet gedragen. Iets kan in zeer goede staat zijn, maar gedragen is gedragen (meer dan alleen gepast) en zeker na een paar keer dragen (en wassen).MissUnderstood schreef: ↑26-03-2026 14:23Voor mij is dat ook zo. Een vriendin van me vertelde laatste dat ze, als ze een artikel maar een paar keer gedragen heeft, vindt dat het "nieuw zonder label" is. Ik vind dat gewoon tweedehands. Wellicht in "zeer goede" staat, maar zeker niet nieuw zonder labels.
Maar dan is in goede staat of zeer goede staat natuurlijk wel een wat grijzer gebied. Ik weet nog dat ik hier tijden geleden een gele trui postte met een had erin dat omschreven was als “in zeer goede staat” - die heb ik ook teruggestuurd.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in