Documentaire theroux
vrijdag 20 maart 2026 om 07:58
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... tch-ouders
Wie heeft de documentaire van louis theroux over manosphere al gezien?
Wat vinden we ervan?
Zou de overheid iets kunnen betekenen in voorlichting hierover?
Wie heeft de documentaire van louis theroux over manosphere al gezien?
Wat vinden we ervan?
Zou de overheid iets kunnen betekenen in voorlichting hierover?
de wereld wacht om ontdekt te worden
zaterdag 21 maart 2026 om 13:26
Flandrien schreef: ↑21-03-2026 10:29Ik had zo hier en daar iets opgevangen maar had nog niet gezien hoe dat juist gaat, waarover het precies gaat en hoeveel die mensen daar mee verdienen, hoe ze die influencers verafgoden. Hoe beïnvloedbaar jonge mensen zijn. Ik was geschokt dat vrouwen zelfs willen deelnemen aan die podcasts. Ik voelde de machteloosheid van die man die in de val gelokt werd en afgetuigd en niemand die er iets aan deed. Enkel voor content. Ik ben vaak blij dat ik 'zo oud' al ben.
Ik ben benieuwd, ik ga de docu nog kijken.
zaterdag 21 maart 2026 om 14:33
Ik vond dat Theroux vooral aan het einde, toen hij werd opgenomen in de livestream van HS, onthutsend afwachtend. Hij kon op dat moment ook weten dat hij niet goed uit de verf zou komen. Hij liet zich in de hoek drukken. Dit is natuurlijk koren op de molen van dat soort trieste mannetjes.
Hij bereikt met deze docu alleen de mensen die toch al kritisch waren op dit soort influencers.
Hij bereikt met deze docu alleen de mensen die toch al kritisch waren op dit soort influencers.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 21 maart 2026 om 15:52
Tja, het zijn influencers die inspelen op een verzameling sentimenten zoals wel meer influencers dat doen. Incels, pedojagers / burgerlegers, complotdenkers etc zijn niet nieuw voor je, toch? Fabelfuiken in social media?Flandrien schreef: ↑21-03-2026 10:29Ik had zo hier en daar iets opgevangen maar had nog niet gezien hoe dat juist gaat, waarover het precies gaat en hoeveel die mensen daar mee verdienen, hoe ze die influencers verafgoden. Hoe beïnvloedbaar jonge mensen zijn. Ik was geschokt dat vrouwen zelfs willen deelnemen aan die podcasts. Ik voelde de machteloosheid van die man die in de val gelokt werd en afgetuigd en niemand die er iets aan deed. Enkel voor content. Ik ben vaak blij dat ik 'zo oud' al ben.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in