Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 26 juli 2009 om 22:20
Zat even in msn-gesrpek....gewoon met een vriend hoor, geen spannende date
Heee Xen....nog gauw kus van mij voordat je gaat slapen!! Slaap lekker!
Heee Miran....lastig dilemma...wel/niet zijn nummer vragen. Ik vind dat een vrouw ook het initiatief kan nemen. Aan de andere kant willen mannen ook graag jagen...dat is hun job
Heee Xen....nog gauw kus van mij voordat je gaat slapen!! Slaap lekker!
Heee Miran....lastig dilemma...wel/niet zijn nummer vragen. Ik vind dat een vrouw ook het initiatief kan nemen. Aan de andere kant willen mannen ook graag jagen...dat is hun job
zondag 26 juli 2009 om 22:25
nou.......ga er vandaag niets meer mee doen en morgen gaat hij op vakantie, dus voorlopig gebeurt er niks en waarschijnlijk denk ik over 2 weken "laat nu maar".....het is jammer dat hij zelf niet wat meer heeft meegeholpen een situatie te creeeren om de vraag te stellen om afspraakje te maken. Anders, als we nog even met z'n tweeen waren geweest, had ik dat echt wel gedaan. Hij is op gegeven moment weggegaan met een zwaai ipv 3 zoenen en wat persoonlijker manier gedag zeggen, dus tja, ga niks meer doen denk ik
Hai Erykah !!
Hai Erykah !!
zondag 26 juli 2009 om 22:28
HidiHi
Is het nog een vrolijke bende hier?
Ohhh E! Leuk weekend toch nog geworden dus. Je had eerst je twijfels, maar giet er drank in en het komt goed
Xen..zit ook zomergasten te kijken hoor uit een ooghoek. en een gezellig dagje met nichtje. Ik wil ook een nichtje of een neefje maar zusje schiet niet op.
Vertel vertel Miran!
Las dat Reiz naar Australie gaat? You go girl! Ben er afgelpen winter naartoe geweest
Olive en Indi..gezellige beppies
Voor iedereen die ik vergeet...dikke knuffel!
Is het nog een vrolijke bende hier?
Ohhh E! Leuk weekend toch nog geworden dus. Je had eerst je twijfels, maar giet er drank in en het komt goed
Xen..zit ook zomergasten te kijken hoor uit een ooghoek. en een gezellig dagje met nichtje. Ik wil ook een nichtje of een neefje maar zusje schiet niet op.
Vertel vertel Miran!
Las dat Reiz naar Australie gaat? You go girl! Ben er afgelpen winter naartoe geweest
Olive en Indi..gezellige beppies
Voor iedereen die ik vergeet...dikke knuffel!
zondag 26 juli 2009 om 22:30