Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ha Xen! Leuke dag gehad dus? Enne ik ben van de week ook bij de Mac geweest..maar voorlopig hoef ik niet meer...
Tjonge zeg wat was die Nick goed he (of was het nu Simon, verwar ze altijd). Die jongens moeten gewoon Engels gaan zingen!
Nick was het..en ik ben het weer eens met je eens!
Kijken jullie ook naar Baby te huur?
Meissies! Ik lees nog mee hoor... zit ff met RP-man te kletsen hihihi

Xen, wat goed dat je het M-voedsel binnen houdt
Ja leuke dag gehad! heb nog proberen te praten met nichtje over thuis en zo, maar ze heeft het nu heel moeilijk op school, kan moeilijk meekomen, dus dat wilde ze kwijt. En weer over sex he, ze vroeg hoe vaak ik sex in mn leven had gehad...daar heb ik maar geen antwoord op gegeven, heel verstandig

Ik kijk nu naar zomergasten, om het intellectuele niveau even wat op te krikken hier :-) saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, ik zap maar weer ff
Jeetje..ze is er wel vroeg bij..is ze al zo aan het puberen, Xen?
Eigenlijk vind ik het heel erg raar dat je je kindje zo uit handen geeft voor zo'n programma...

Maar ergens is het ook aandoenlijk hoe die pubers er mee omgaan..
Hoi ladies, ben ook weer thuis...

Morgen weer werken, bleeehhh geen zin in, na zo'n gezellige toernooiweek. En het wordt ook nog mooi weer komende week....

Nog met tennisvriendinnetje over Mr. X gesproken. Ik kan via via wel aan zijn telnr. komen, maarja, hij vertrekt morgen voor 2 weken met vakantie en eigenlijk vindt zij dat ik wel genoeg heb gedaan (naar hem toegaan en zo) en dat hij dat initiatief wel had kunnen nemen om die date te regelen. Wel jammer hoor, had echt wel het gevoel dat er meer in zat en ik denk zelf wel dat ik genoeg leuke signalen heb afgegeven, maarja, die hebben mannen ook niet altijd door.......pfff moet ik hier nou mee?
Nummer vragen Miran..en of je er dan wat mee doet is een tweede...of zeg ik iets stoms??
Miran, lees het topic 'In de ban van de supermarktman', altijd goed voor inspiratie!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Haha MT maar die Froep laat t nu wel een beetje afweten met de supermarktman, dus echt spannend is het nu even niet.

Ik zou niet zn nummer vragen, Miran.
Miranda, ik zou nummer vragen en stoute schoenen aantrekken...wat heb je te verliezen???
Ja, is waar, Xen! Beetje jammer....

Maar goed, Miranda, dan alleen de openingspost lezen, hahaha!
monroe: m'n gezicht ? te eager zijn, blauwtje lopen ?
Als je nou gewoon dat nummer vraagt...en dan kijk je later wel of je wel of niet belt..zo kun je er in ieder geval geen spijt van krijgen
heb je wel weer een kans om hem tegen te komen, Miran?
ladies, have a good one. Ik ga nu echt stoppen met werken, ik zet de tv even aan en ga nog even lekker freubelen met een nieuw projectje.
Ik ben het eigenlijk wel met Indi eens Miran... Dan heb je iig zijn nummer

Xen, je nichtje is wel vroeg aan het puberen zeg! Wel lastig dat ze aangeeft slecht mee te komen op school. Weten haar ouders dat?

RPman is naar bedje toe... arme schat zit om 6 uur alweer in de trein...

Lieverds, ik duik zo ook mijn bed in. Mijn wekker gaat ook om 6 uur weer... Bahhh!
Jah dat begrijp ik. Het is ook eng, dat snap ik best, maar als je het niet probeert?!!! Waarom wachten wij altijd op die stomme mannen af.....?? Het is fucking eng om een blauwtje te lopen, maar als de situatie omgedraaid zou zijn, zou jij de jongen in kwestie die je een blauwtje hebt laten lopen echt niet in zijn gezicht uitlachen, maar juist heel vereerd zijn dat er iemand werk van je maakt (ookal is dat niet wederzijds). Dat zal bij deze man in kwestie ook zo zijn, hij zal het alleen maar leuk vinden, ongeacht of hij je leuk vindt of niet...

(ik voel me wel heel hypocriet nu, want ik ben echt een hele grote schijterd...maar dit zegt mijn 'rationele ik' tegen je :-)
Bye missT.! Fijne avond nog! Dat programma met Eddy Zoey is altijd wel leuk..komt nu op 3!
quote:Xenia66 schreef op 26 juli 2009 @ 21:59:

heb je wel weer een kans om hem tegen te komen, Miran?Jawel, maar dat duurt nog even
Werkse Olive en hou je taai!

Miran: tjee wel lastig hoor, maar toch blijf ik erbij dat je genoeg hebt laten zien en hij daar niets mee heeft gedaan..
6pri is beetje hips tips lalalalala

ff terug lezen
OMG; zes is tipsy..im off to bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven