Dé bruin zonder zon
zondag 29 maart 2026 om 17:11
Ik lees even mee. Ik ben gestopt met de Collistar magic drops (die ik wel heel fijn vond) nadat het me al bij verschillende flesjes is gebeurd dat het goedje echt vrij snel ranzig ging ruiken en dus denk ik niet goed meer was. In ieder geval ook een lucht die je niet de hele dag wil ruiken, wat nu eenmaal wel gebeurt als je je gezicht ermee zou insmeren. Niemand anders die hier last van heeft?
zondag 29 maart 2026 om 17:28
Dit doe ik ook. Een paar druppels door je bodylotion en geen strepen. Ik vond het op mijn gezicht niet fijn - irriteerde een beetje.Sinneljocht schreef: ↑29-03-2026 14:58Collistar meng ik ook gewoon met bodylotion die ik op mijn benen smeer. Ongeveer 4 druppels voor twee benen.
zondag 29 maart 2026 om 18:42
zondag 29 maart 2026 om 20:25
Ik gebruik producten van Coco & Eve,echt het proberen waard en niet zo duur! Oh en alles ruikt lekker zomers. https://www.cocoandeve.com/collections/tan?c=main-menu
maandag 30 maart 2026 om 07:34
Ook zonder schubben werkt de Bondi Sands prima!Moodinprogress schreef: ↑29-03-2026 20:25Inderdaad Bondi Sands ! Wel goed scrubben van te voren en hun handschoen gebruiken met aanbrengen. Nog nooit strepen gehad.
Ik heb laatst Kruidvat merk bodylotion met bronzer gekocht, die is verbazingwekkend goed! Subtiel warme gloed.
maandag 30 maart 2026 om 08:55
Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?
Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?
Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
maandag 30 maart 2026 om 10:07
ik zou dan een spray doen. werkt bij mij top!! ik gebruik die van Marc Inbane, niet goedkoop, maar fijn. ik ging voorheen naar een spray tan. Zij gebruikte dit ook ,dus een fles gekocht en nu kan ik het zelf doensmorre schreef: ↑30-03-2026 08:55Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?
Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
maandag 30 maart 2026 om 10:12
Oeps!
Ontdek nu dat ik vorig jaar een spray heb gekocht… nooit gebruikt dus. Ga ik alsnog doen, is van Collistar.
It does ring a bell want ik was/ben heel blij met de druppels voor door m’n dagcrème. En toen dus deze spray voor m’n lijf gekocht.
En nooit meer naar omgekeken dus.
Zucht.
Zou het nog werken?
En iemand ervaring met deze spray?
Ontdek nu dat ik vorig jaar een spray heb gekocht… nooit gebruikt dus. Ga ik alsnog doen, is van Collistar.
It does ring a bell want ik was/ben heel blij met de druppels voor door m’n dagcrème. En toen dus deze spray voor m’n lijf gekocht.
En nooit meer naar omgekeken dus.
Zucht.
Zou het nog werken?
En iemand ervaring met deze spray?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in