Entertainment alle pijlers

De Bachelorette 2026 via Videoland

29-03-2026 09:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic, dus bij deze!

De bachelorette 2026 is vorige week begonnen met Beate, Diva - en de verrassing van allemaal - Kashin.

Ik ben volop aan het kijken en lijkt me leuk om er hier over te schrijven.
Ik kijk mee! Ik heb de eerste aflevering nu gezien. Ik vind Beate steeds een heel onprettige uitstraling hebben. Maar goed, ze weet wat ze wil en er zitten wel een paar mannen tussen die dat zouden kunnen zijn wellicht.

En Diva lijkt me een leuke meid, maar ik zou haar stem echt niet trekken de hele dag 🙈. Kan ze ook niks aan doen maar wat een irritant geluid.

De mannen vond ik allemaal drie keer niks, maar dat hoeft gelukkig ook niet, als Beate en Diva ze maar leuk vinden.

Ik vind het heerlijk nutteloze tv die ik prima kan volgen zonder heel goed op te letten, heerlijk is dat.
Minik schreef:
29-03-2026 14:32
Ik kijk mee! Ik heb de eerste aflevering nu gezien. Ik vind Beate steeds een heel onprettige uitstraling hebben. Maar goed, ze weet wat ze wil en er zitten wel een paar mannen tussen die dat zouden kunnen zijn wellicht.

En Diva lijkt me een leuke meid, maar ik zou haar stem echt niet trekken de hele dag 🙈. Kan ze ook niks aan doen maar wat een irritant geluid.

De mannen vond ik allemaal drie keer niks, maar dat hoeft gelukkig ook niet, als Beate en Diva ze maar leuk vinden.

Ik vind het heerlijk nutteloze tv die ik prima kan volgen zonder heel goed op te letten, heerlijk is dat.
Ik vind Diva wel leuk, maar niet echt een bachelorette. Daar is ze een iets te stuiterballerig/spring in het veld voor.

Ik verbaas me over dat Beate rechten heeft gestudeerd inclusief een master maar dat ze uiteindelijk huismoeder zijn ambieert. Volgens mij wil ze ook echt als een prinsesje worden behandeld, maar denk dat er wel mannen bij zitten die haar graag zo behandelen.

Overigens zitten er een hoop haantjes en egotjes tussen. Allemaal twintigers. Bij Gaby en Sylvia waren ze wat ouder, maar zij waren zelf ook in de 30.
Kijkt wel lekker weg. Zou dat kinderstemmetje van Diva een act zijn?
OhMellie schreef:
29-03-2026 16:59
Kijkt wel lekker weg. Zou dat kinderstemmetje van Diva een act zijn?
Nee, zo praat ze echt.
Is wel een leukerd. In Echte Meisjes in de Jungle was ze echt een bikkel.

Wat is de reden dat er ineens een 3e dame bij is gekomen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
29-03-2026 17:01
Nee, zo praat ze echt.
Is wel een leukerd. In Echte Meisjes in de Jungle was ze echt een bikkel.

Wat is de reden dat er ineens een 3e dame bij is gekomen?
Is ook echt en ze spot daar zelf ook mee. Ze noemde het een keer een 'teletubbie stem'.

In echte meisjes was ze idd een bikkel, ze had ook gewonnen toch?

De reden van de 3e dame is onbekend, denk dat het een verrassing is en dat het voor wat extra Juice zorgt. Leuke meid is dat trouwens, die Kashin.
Ik vind Diva verder wel leuk overkomen en die Kashin ook. Beate lijkt me vooral high maintenance.
Marathonloopster schreef:
29-03-2026 17:07
Is ook echt en ze spot daar zelf ook mee. Ze noemde het een keer een 'teletubbie stem'.

In echte meisjes was ze idd een bikkel, ze had ook gewonnen toch?

De reden van de 3e dame is onbekend, denk dat het een verrassing is en dat het voor wat extra Juice zorgt. Leuke meid is dat trouwens, die Kashin.
In Echte Meisje gaf Diva ook aan dat mensen haar door haar stem onderschatten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kijk ook! Diva komt erg oprecht en authentiek over. Haar stem doet me een beetje denken aan die van Kim Feenstra, die werd daar ook altijd belachelijk mee gemaakt terwijl zij ook echt wel een powervrouw is (geworden) en echt niet een domme doos oud.

Die Beate vind ik een beetje saai. Mooie meid, maar ze straalt niet zoveel uit.

De mannen.. Ik vind het een beetje types die je ook bij Temptation verleiders had kunnen neerzetten. Weinig karakter, groot ego, allemaal een beetje dezelfde vibe. :hihi:
Marathonloopster schreef:
29-03-2026 16:57
Ik vind Diva wel leuk, maar niet echt een bachelorette. Daar is ze een iets te stuiterballerig/spring in het veld voor.

Ik verbaas me over dat Beate rechten heeft gestudeerd inclusief een master maar dat ze uiteindelijk huismoeder zijn ambieert. Volgens mij wil ze ook echt als een prinsesje worden behandeld, maar denk dat er wel mannen bij zitten die haar graag zo behandelen.

Overigens zitten er een hoop haantjes en egotjes tussen. Allemaal twintigers. Bij Gaby en Sylvia waren ze wat ouder, maar zij waren zelf ook in de 30.
Het verbaast me vooral omdat ze nog geen normale zin kan formuleren.

Het zijn niet echt Bachelorette-types inderdaad. De initiële opzet van dit concept (volgens mij begon het met de mannelijke versies) was dat het om stijlvolle, erudiete vrijgezellen ging. Daar zijn ze hier met Tony natuurlijk al enorm van afgestapt :-D
ZuurSnoepje schreef:
29-03-2026 21:54
Ik kijk ook! Diva komt erg oprecht en authentiek over. Haar stem doet me een beetje denken aan die van Kim Feenstra, die werd daar ook altijd belachelijk mee gemaakt terwijl zij ook echt wel een powervrouw is (geworden) en echt niet een domme doos oud.

Die Beate vind ik een beetje saai. Mooie meid, maar ze straalt niet zoveel uit.

De mannen.. Ik vind het een beetje types die je ook bij Temptation verleiders had kunnen neerzetten. Weinig karakter, groot ego, allemaal een beetje dezelfde vibe. :hihi:

Vooral dit ja! 🤣🤣
Vivalafete25 schreef:
31-03-2026 18:05
Het verbaast me vooral omdat ze nog geen normale zin kan formuleren.

Het zijn niet echt Bachelorette-types inderdaad. De initiële opzet van dit concept (volgens mij begon het met de mannelijke versies) was dat het om stijlvolle, erudiete vrijgezellen ging. Daar zijn ze hier met Tony natuurlijk al enorm van afgestapt :-D
Oh god Tony 🤣 maar het draait vooral om juice en dan zou iedere vrijgezel een bachelor(ette) kunnen zijn.
Heerlijk dat het weer begonnen is! Kashin vind ik echt heel leuk. Diva is echt een schat, maar komt wel over alsof ze nog op de kleuterschool zit. Zowel in gedrag als door haar stem. Maar zie wel veel mannen die bij haar zouden kunnen passen. Ze komt oprecht, authentiek en heel lief over. En tja..Beate... Ik blijf haar een enorm arrogante uitstraling vinden houden. Beetje type trophy wife dat op handen gedragen wil worden, voor de kinderen wil zorgen en met de creditcard wil strooien. Misschien doe ik haar daarmee te kort, maar zo komt ze op mij over en ik vind haar door haar veeleisendheid moeilijk te matchen met een van de mannen. Alleen die Bas/Bart waarmee ze op die hangbrug liep geef ik nog een kans.

En er zit ook niet mijn type man tussen. Hoop dat Daichin en Popeye snel weg zijn. Die Joel, Furkan vind ik heel sympathiek.
Ik vind die Vince dus echt vréselijk, zou er helemaal nooit op vallen, maar ergens zie ik de match met Beate wel. Die vind ik namelijk ook vreselijk 😂

Ik weet niet hoe die andere man heet die mee was op die date dat Vince een speldje kreeg, maar hij zei ook later… ik snap het niet maar misschien vindt zij dat leuk..

Ik heb het idee dat de andere mannen Vince namelijk ook niet zo tof vinden. Hij is ook erg arrogant en wil graag een trophy wife. Presenteerde zichzelf ook als zeer geslaagd in het leven dus daarom de ideale man.
Minik schreef:
03-04-2026 12:10
Ik vind die Vince dus echt vréselijk, zou er helemaal nooit op vallen, maar ergens zie ik de match met Beate wel. Die vind ik namelijk ook vreselijk 😂

Ik weet niet hoe die andere man heet die mee was op die date dat Vince een speldje kreeg, maar hij zei ook later… ik snap het niet maar misschien vindt zij dat leuk..

Ik heb het idee dat de andere mannen Vince namelijk ook niet zo tof vinden. Hij is ook erg arrogant en wil graag een trophy wife. Presenteerde zichzelf ook als zeer geslaagd in het leven dus daarom de ideale man.
0 onderbouwing maar krijg de kriebels van hem. Alsof er iets niet helemaal deugt.

De match zie ik ook wel. Ik vind Beate een type dat in een Amerikaanse film het verwende type speelt.

Het viel me op dat Diva op een gegeven moment een vrij normale stem had, toen ze het over alcohol hadden. Dat doet mij vermoeden dat die kleuterstem licht gekunsteld is.
Wat een rode vlaggen geven Furkan en Vincent. Echt van die mannen die totaal kunnen omslaan als ze gekrenkt zijn brrr...
Wel het soort mannen dat prinsesje B doorgaans aantrekt, denk ik zo.

Opvallend dat Skip bij de ceremonie zo expliciet zei dat hij alleen voor Beate gaat. Was dat een sneer naar Diva?

Ik zie nog niet direct iets bestendigs ontstaan. Jamie en Diva lijkt vooral lust, evenals Beate en Moreno.

Die Kashien lijkt me zo oppervlakkig. Ook dat ze helemaal onder de indruk was van zo'n standaard quote als tattoo...
Vivalafete25 schreef:
09-04-2026 16:38
Wat een rode vlaggen geven Furkan en Vincent. Echt van die mannen die totaal kunnen omslaan als ze gekrenkt zijn brrr...
Wel het soort mannen dat prinsesje B doorgaans aantrekt, denk ik zo.

Opvallend dat Skip bij de ceremonie zo expliciet zei dat hij alleen voor Beate gaat. Was dat een sneer naar Diva?

Ik zie nog niet direct iets bestendigs ontstaan. Jamie en Diva lijkt vooral lust, evenals Beate en Moreno.

Die Kashien lijkt me zo oppervlakkig. Ook dat ze helemaal onder de indruk was van zo'n standaard quote als tattoo...
Ik vind Kashin juist absoluut niet oppervlakkig? Wel wat fake in haar reacties soms... 'Hou op hoor' en overdreven geschrokken enzo, maar ze gaat wel de diepte in qua gesprekken voor mijn gevoel.

Ben wel benieuwd of B nou met iedereen gaat zoenen gezien het voor stukje. Ben ik dan wel verbaasd over, want ze lijkt me het type dat dat andersom van een man minder kan waarderen.

Furkan begin ik echt eng te vinden. Die is wel heel intens. Ook die knuffel en dan dat ruiken... Komt heel bezitterig over en ze hebben nog niet eens een relatie. Maar goed, misschien zoekt B dat wel.
Ik vind Furkan ook heel onprettig. Kan best een prima kerel zijn, maar deze setting past hem echt totaal niet en hij wordt er eng en jaloers van.

Dat gezoen van Beate en Moreno vond ik overkomen als puur lust in dat specifieke moment. Ook Moreno was er achteraf vrij luchtig over, dat hij zich niet verliefd voelt enzo. Niet erg tactisch van Beate om dan in dit programma zo uitgebreid te gaan zitten zoenen met iemand voor de ‘nu even leuk’ maar goed. Ik zie daar verder geen liefde ontstaan.

Diva en Jamie vind ik op zich wel grappig samen, maar ze zei zelf ook ‘kijken of er meer is dan alleen aantrekkingskracht’. Ik vind haar daarin wel eerlijk naar zichzelf en hem ook.

Kashin vind ik heel erg nikszeggend. Ze heeft wel gesprekken over serieuzere onderwerpen, maar tegelijkertijd komt ze op mij erg gespeeld over. Ik vind haar niet zo boeiend om naar te kijken.

Beate zou ik nooit vrienden mee kunnen zijn, maar vind ik wel leuke tv opleveren, in elk geval niet saai.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven