Lijf & Lijn alle pijlers

Dé bruin zonder zon

29-03-2026 12:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft een zelfbruiner gevonden die

Niet streept

Een dag of 10 blijft zitten ondanks douche

Niet oranje wordt

Niet afgeeft

Enzovoorts.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik sun kissed van biodermal. In de winter op mijn gezicht en handen en in het voorjaar ook op mijn armen en benen de eerste dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De zelfbruinerers van de Action komen steeds heel.goed uit testen. En kosten niks.
Ik ben zelf door die tests gaan gebruiken en vind ze prima
Ik lees mee. Ik wil die van de Hema eens gaan proberen. Action is ook kanshebber dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor gezicht of lijf?

Gezicht Collistar Magic Drops, benen Bondi Sands.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die van de Kruidvat prima (Solait).

Hoe lang het blijft zitten hangt natuurlijk af van hoe snel je huid zich vernieuwt, dat is niet een eigenschap van de zelfbruiner maar van je huid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
29-03-2026 13:50
Voor gezicht of lijf?

Gezicht Collistar Magic Drops, benen Bondi Sands.
Dit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
29-03-2026 13:50
Voor gezicht of lijf?

Gezicht Collistar Magic Drops, benen Bondi Sands.
De benen. 😬
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
29-03-2026 13:50
Voor gezicht of lijf?

Gezicht Collistar Magic Drops, benen Bondi Sands.
De benen. 😬
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik neem jullie tips mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Collistar meng ik ook gewoon met bodylotion die ik op mijn benen smeer. Ongeveer 4 druppels voor twee benen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees even mee. Ik ben gestopt met de Collistar magic drops (die ik wel heel fijn vond) nadat het me al bij verschillende flesjes is gebeurd dat het goedje echt vrij snel ranzig ging ruiken en dus denk ik niet goed meer was. In ieder geval ook een lucht die je niet de hele dag wil ruiken, wat nu eenmaal wel gebeurt als je je gezicht ermee zou insmeren. Niemand anders die hier last van heeft?
Alle reacties Link kopieren Quote
De spray van Marc Inbane. Voor zowel gezicht als lichaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinneljocht schreef:
29-03-2026 14:58
Collistar meng ik ook gewoon met bodylotion die ik op mijn benen smeer. Ongeveer 4 druppels voor twee benen.
Dit doe ik ook. Een paar druppels door je bodylotion en geen strepen. Ik vond het op mijn gezicht niet fijn - irriteerde een beetje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Bondi Sands heel fijn.
Het is een foam die je met zo’n mitten insmeert.
Het ziet er heel natuurlijk uit, sproetjes lichten er ook mee op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij zijn ze helaas al snel te warm van kleur.

Géén vieze geur vind ik ook erg belangrijk. Helaas stinken de meesten wel. Soms lijkt het weg tót je in aanraking met water bent geweest. Bah....
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriendin heeft me Roquebrun aangeraden, dat schijnt echt top spul te zijn. Wel prijzig en ik moet het nog proberen.

Ik gebruik zelf collistar magic drops en heb ook lang de bodylotion van dove gebruikt waarbij je langzaam een tan opbouwt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik producten van Coco & Eve,echt het proberen waard en niet zo duur! Oh en alles ruikt lekker zomers. https://www.cocoandeve.com/collections/tan?c=main-menu
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad Bondi Sands ! Wel goed scrubben van te voren en hun handschoen gebruiken met aanbrengen. Nog nooit strepen gehad.
Moodinprogress schreef:
29-03-2026 20:25
Inderdaad Bondi Sands ! Wel goed scrubben van te voren en hun handschoen gebruiken met aanbrengen. Nog nooit strepen gehad.
Ook zonder schubben werkt de Bondi Sands prima!

Ik heb laatst Kruidvat merk bodylotion met bronzer gekocht, die is verbazingwekkend goed! Subtiel warme gloed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?

Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
Alle reacties Link kopieren Quote
smorre schreef:
30-03-2026 08:55
Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?

Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
ik zou dan een spray doen. werkt bij mij top!! ik gebruik die van Marc Inbane, niet goedkoop, maar fijn. ik ging voorheen naar een spray tan. Zij gebruikte dit ook ,dus een fles gekocht en nu kan ik het zelf doen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeps!
Ontdek nu dat ik vorig jaar een spray heb gekocht… nooit gebruikt dus. Ga ik alsnog doen, is van Collistar.
It does ring a bell want ik was/ben heel blij met de druppels voor door m’n dagcrème. En toen dus deze spray voor m’n lijf gekocht.
En nooit meer naar omgekeken dus.
Zucht.

Zou het nog werken?
En iemand ervaring met deze spray?
Alle reacties Link kopieren Quote
Grr
smorre wijzigde dit bericht op 30-03-2026 10:15
Reden: Dubbel
98.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Grr
smorre wijzigde dit bericht op 30-03-2026 10:15
Reden: Dubbel
98.88% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven