Lijf & Lijn alle pijlers

Dé bruin zonder zon

29-03-2026 12:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft een zelfbruiner gevonden die

Niet streept

Een dag of 10 blijft zitten ondanks douche

Niet oranje wordt

Niet afgeeft

Enzovoorts.
Ik gebruik sun kissed van biodermal. In de winter op mijn gezicht en handen en in het voorjaar ook op mijn armen en benen de eerste dagen.
De zelfbruinerers van de Action komen steeds heel.goed uit testen. En kosten niks.
Ik ben zelf door die tests gaan gebruiken en vind ze prima
Ik lees mee. Ik wil die van de Hema eens gaan proberen. Action is ook kanshebber dus.
Voor gezicht of lijf?

Gezicht Collistar Magic Drops, benen Bondi Sands.
Ik vind die van de Kruidvat prima (Solait).

Hoe lang het blijft zitten hangt natuurlijk af van hoe snel je huid zich vernieuwt, dat is niet een eigenschap van de zelfbruiner maar van je huid.
Star⁴ schreef:
29-03-2026 13:50
Voor gezicht of lijf?

Dit!
Star⁴ schreef:
Voor gezicht of lijf?

De benen. 😬
Star⁴ schreef:
Voor gezicht of lijf?

De benen. 😬
Ik neem jullie tips mee.
Collistar meng ik ook gewoon met bodylotion die ik op mijn benen smeer. Ongeveer 4 druppels voor twee benen.
Ik lees even mee. Ik ben gestopt met de Collistar magic drops (die ik wel heel fijn vond) nadat het me al bij verschillende flesjes is gebeurd dat het goedje echt vrij snel ranzig ging ruiken en dus denk ik niet goed meer was. In ieder geval ook een lucht die je niet de hele dag wil ruiken, wat nu eenmaal wel gebeurt als je je gezicht ermee zou insmeren. Niemand anders die hier last van heeft?
De spray van Marc Inbane. Voor zowel gezicht als lichaam.
Sinneljocht schreef:
29-03-2026 14:58
Collistar meng ik ook gewoon met bodylotion die ik op mijn benen smeer. Ongeveer 4 druppels voor twee benen.
Dit doe ik ook. Een paar druppels door je bodylotion en geen strepen. Ik vond het op mijn gezicht niet fijn - irriteerde een beetje.
Ik vind Bondi Sands heel fijn.
Het is een foam die je met zo’n mitten insmeert.
Het ziet er heel natuurlijk uit, sproetjes lichten er ook mee op.
Bij mij zijn ze helaas al snel te warm van kleur.

Géén vieze geur vind ik ook erg belangrijk. Helaas stinken de meesten wel. Soms lijkt het weg tót je in aanraking met water bent geweest. Bah....
Mijn vriendin heeft me Roquebrun aangeraden, dat schijnt echt top spul te zijn. Wel prijzig en ik moet het nog proberen.

Ik gebruik zelf collistar magic drops en heb ook lang de bodylotion van dove gebruikt waarbij je langzaam een tan opbouwt.
Ik gebruik producten van Coco & Eve,echt het proberen waard en niet zo duur! Oh en alles ruikt lekker zomers. https://www.cocoandeve.com/collections/tan?c=main-menu
Inderdaad Bondi Sands ! Wel goed scrubben van te voren en hun handschoen gebruiken met aanbrengen. Nog nooit strepen gehad.
Moodinprogress schreef:
29-03-2026 20:25
Inderdaad Bondi Sands ! Wel goed scrubben van te voren en hun handschoen gebruiken met aanbrengen. Nog nooit strepen gehad.
Ook zonder schubben werkt de Bondi Sands prima!

Ik heb laatst Kruidvat merk bodylotion met bronzer gekocht, die is verbazingwekkend goed! Subtiel warme gloed.
Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?

Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
smorre schreef:
30-03-2026 08:55
Nu zit ik helemaal in de bondi Sands info.
Heb die zelf een paar jaar geleden gebruikt maar ik vinder zo’n gedoe. Insmeren met een handschoen en daarna plakte het en moest ik de hele avond wachten voordat ik naar bed kon.
Die lotion ziet er echter wel goed uit! Iemand daar ervaring mee?

Ik gebruik zelf ook geen bodylotion want dat vind ik ook plakken. Wat zijn dan nog goeie opties? Doekjes heb ik geprobeerd maar doen bij mij nix.
ik zou dan een spray doen. werkt bij mij top!! ik gebruik die van Marc Inbane, niet goedkoop, maar fijn. ik ging voorheen naar een spray tan. Zij gebruikte dit ook ,dus een fles gekocht en nu kan ik het zelf doen :)
Oeps!
Ontdek nu dat ik vorig jaar een spray heb gekocht… nooit gebruikt dus. Ga ik alsnog doen, is van Collistar.
It does ring a bell want ik was/ben heel blij met de druppels voor door m’n dagcrème. En toen dus deze spray voor m’n lijf gekocht.
En nooit meer naar omgekeken dus.
Zucht.

Zou het nog werken?
En iemand ervaring met deze spray?
Grr
smorre wijzigde dit bericht op 30-03-2026 10:15
Reden: Dubbel
98.88% gewijzigd
Grr
smorre wijzigde dit bericht op 30-03-2026 10:15