Maxima (Videoland)
dinsdag 17 maart 2026 om 11:39
dinsdag 17 maart 2026 om 12:38
dinsdag 17 maart 2026 om 13:24
Nee, toen Beatrix belde op 9/11 in de eerste aflevering.
donderdag 2 april 2026 om 18:16
Eerste 3 afleveringen gezien en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van vind. Ik krijg totaal niet het gevoel dat Delfina Chaves Máxima is. Ze lijkt er niet op, er gaat een ander temperament vanuit, ze is het gewoon niet.
Verder Abbey Hoes met vreselijke pruik die Laurentien speelt is ook een mismatch wat mij betreft. Toen zij voor het eerst in beeld kwam moest ik aan Tina Turner denken, het ziet er echt niet uit.
En dat gerook de hele tijd, van Beatrix, WA en Máxima stoort me ook enorm.
Zo, dat is eruit.
Verder Abbey Hoes met vreselijke pruik die Laurentien speelt is ook een mismatch wat mij betreft. Toen zij voor het eerst in beeld kwam moest ik aan Tina Turner denken, het ziet er echt niet uit.
Zo, dat is eruit.
donderdag 2 april 2026 om 20:17
Of Friso echt zo'n eikel was als het nu overkomt, is niet zeker. Ik zag laatst een video van een koninklijk huis verslaggeefster dat dit eigenlijk niet echt bekend is.
Hij was wel direct en hard, maar de wijze waarop hij nu in beeld wordt gebracht laat een arrogante, minachtende lul zien. Ik ben benieuwd wat de koninklijk familie hiervan vindt en hoe dicht dit bij de waarheid ligt.
Je zou toch denken dat de makers ook wel met bv oud-studiegenoten hebben gesproken om te kijken hoe hij was.
Ik vind Laurentien helaas ook niet goed. De pruik, de manier van acteren, in geen enkel opzicht zie ik herkenning. Dat vind ik juist van Maxima wel. Zij heeft echt bepaalde gezichtsuitdrukkingen die heel overeenkomstig zijn met de echte Maxima.
Verder leuke serie, hij kijkt fijn weg
Hij was wel direct en hard, maar de wijze waarop hij nu in beeld wordt gebracht laat een arrogante, minachtende lul zien. Ik ben benieuwd wat de koninklijk familie hiervan vindt en hoe dicht dit bij de waarheid ligt.
Je zou toch denken dat de makers ook wel met bv oud-studiegenoten hebben gesproken om te kijken hoe hij was.
Ik vind Laurentien helaas ook niet goed. De pruik, de manier van acteren, in geen enkel opzicht zie ik herkenning. Dat vind ik juist van Maxima wel. Zij heeft echt bepaalde gezichtsuitdrukkingen die heel overeenkomstig zijn met de echte Maxima.
Verder leuke serie, hij kijkt fijn weg
donderdag 2 april 2026 om 20:42
Hoe kom jij aan die info?
donderdag 2 april 2026 om 21:31
Jij zat ernaast natuurlijk.
donderdag 2 april 2026 om 21:34
Ik heb er ook moeite mee dat niemand lijkt. Nu weet ik dat Laurentien een heel apart gezicht heeft, maar er was toch wel iemand te vinden die iets meer op haar lijkt dan Abbey Hoes? Die tenminste dezelfde haarkleur had?PoesMinoes schreef: ↑02-04-2026 18:16Eerste 3 afleveringen gezien en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van vind. Ik krijg totaal niet het gevoel dat Delfina Chaves Máxima is. Ze lijkt er niet op, er gaat een ander temperament vanuit, ze is het gewoon niet.
Zo, dat is eruit.
Ze kunnen wel zeggen dat het allemaal niet moet uitmaken, maar in mijn ogen was het leuker geweest als ik meer herkenning had gevoeld. Nu moet eerst verteld worden wie iemand is, wil ik het begrijpen/zien.
Misschien vind ik Jette van der Meij nog het meest lijken op Margriet.
vrijdag 3 april 2026 om 17:20
En dan die blonde pruik. Het werkt inderdaad op de lachspieren en dat was niet de bedoeling.
Claus vond ik wel heel goed gelukt.
vrijdag 3 april 2026 om 17:26
Ja, helemaal mee eens! Maar het is volgens mij een heel intelligente vrouw, met een sterke persoonlijkheid en die niet op haar mondje is gevallen. Hoezo heeft ze dan zo'n rol waarin ze alleen dommig een glaasje wijn wegnipt?
vrijdag 3 april 2026 om 18:14
Ja precies. Slaat helemaal nergens op dat dat Laurentien moet voorstellen.
maandag 6 april 2026 om 13:00
Klopt. Bij die van vorige week ook al. Ik zet de doven/slechthorende ondertiteling maar aan nu...FawleyFlame schreef: ↑06-04-2026 07:09Hadden meer mensen geen ondertiteling bij de nieuwste aflevering als ze Spaans aan het praten waren? Nou spreek ik zelf wel enigszins Spaans, maar vond het nogal slordig.
dinsdag 7 april 2026 om 07:26
Ja doe ik ook nu. Uiteraard krijg je dan ook de 'de telefoon gaat' en 'Zachte muziek speelt' erbij als kadootje.vivapimpelmees schreef: ↑06-04-2026 13:00Klopt. Bij die van vorige week ook al. Ik zet de doven/slechthorende ondertiteling maar aan nu...
Behoorlijk irritant dat ze daar al meerdere uitzendingen op rij niet aan denken, om te ondertitelen.
dinsdag 7 april 2026 om 13:00
Ik kan mij niet voorstellen dat Friso in het echt zo'n vervelende en hautaine man was (misselijk ventje). Zo wordt hij hier wel neergezet en als dat in werkelijkheid niet zo was dan vind ik dat niet alleen storend maar ook een minachting naar de koninklijke familie. Ik kijk graag naar de serie maar sommige karakters zijn tenenkrommend slecht neergezet.
dinsdag 7 april 2026 om 13:05
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in