MAFS 2026 *Geen spoilers*
zondag 5 april 2026 om 21:55
Op dinsdag 7 april start het elfde seizoen van MAFS op RTL4.
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:
Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.
Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
Iedere dinsdag, woensdag én donderdag is er een nieuwe aflevering te zien om 20.30 uur en is het weer de vraag:
Of Sabeltandcavia en Yasmijn gaan turven hoe vaak het woord avontuur valt.
In hoeveel gevallen de datingexperts onder het mom van wetenschap de plank dit keer finaal misslaan.
Welk koppel na de huwelijksnacht eigenlijk al wil scheiden en/of welk koppel graag getrouwd wil blijven.
Het belooft een spraakmakend seizoen te worden dus wie kijkt er mee?
calamitycat wijzigde dit bericht op 19-05-2026 20:38
0.66% gewijzigd
I'm sorry, I was thinking about cats again.
zondag 5 april 2026 om 23:00
zondag 5 april 2026 om 23:00
Dat kwartje viel bij mij niet
maandag 6 april 2026 om 07:04
Hadden ze te weinig aanmeldingen ofzo? Beetje gek om hem een seizoen later weer mee te laten doen.
maandag 6 april 2026 om 11:20
Doet denken aan schrijft ze. Het is niet dat hij daadwerkelijk meedoet volgens mijMadam_Madness schreef: ↑06-04-2026 07:04Hadden ze te weinig aanmeldingen ofzo? Beetje gek om hem een seizoen later weer mee te laten doen.
maandag 6 april 2026 om 14:06
Natuurlijk ga ik weer kijken
Ik kijk er stiekem al de hele week naar uit. Ik kan wel wat normale ergernis gebruiken met alle shit die er nu in de wereld aan de hand is.
Zijn alle taken al verdeeld? Ik neem graag weer 'avontuur' onder mijn hoede. Wie houdt het overmatige alcoholgebruik bij?
Ik vind hier dingen van.
maandag 6 april 2026 om 14:29
Oh hahaCalamitycat schreef: ↑06-04-2026 11:20Doet denken aan schrijft ze. Het is niet dat hij daadwerkelijk meedoet volgens mij![]()
maandag 6 april 2026 om 14:33
Ik natuurlijkSabeltandcavia schreef: ↑06-04-2026 14:06Die OP
![]()
Natuurlijk ga ik weer kijken
Ik kijk er stiekem al de hele week naar uit. Ik kan wel wat normale ergernis gebruiken met alle shit die er nu in de wereld aan de hand is.
Zijn alle taken al verdeeld? Ik neem graag weer 'avontuur' onder mijn hoede. Wie houdt het overmatige alcoholgebruik bij?
maandag 6 april 2026 om 14:37
Gezellig. Dat kan jij aan en zo niet, genoeg mensen hier die je kunnen steunenKattentuintje schreef: ↑06-04-2026 14:16Ik ga ook kijken! Zit ook nog midden in MAFS Australia, maar ik kan het vast aan.
maandag 6 april 2026 om 19:59
Jij natuurlijk
maandag 6 april 2026 om 19:59
Jij natuurlijk
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in