Durf te vragen deel 24
dinsdag 7 april 2026 om 14:32
Het ABP levensbewijs. Ik moet nu paspoort up.oaden, maar ook een foto zonder bril, dus altijd iemand nodig, want ik zie dan dat kader niet. Uwv vraagt gewoon papier bewijs, veel handiger invullen voor me. Postzegel en klaar. Niemand voor nodig.
Raak jij ook af en toe de weg kwijt digitaal en waar dan?
Raak jij ook af en toe de weg kwijt digitaal en waar dan?
dinsdag 7 april 2026 om 20:48
dinsdag 7 april 2026 om 21:33
dinsdag 7 april 2026 om 22:25
Britney Spears. Op een verdrietige manier. Ooit zo’n vrolijke, talentvolle jonge meid en gedurende de weg zichzelf helemaal kwijtgeraakt. Als ik nu filmpjes voorbij zie komen zie ik eerder iemand die beschermd moet worden tegen zichzelf. De keerzijde van roem.
Heb jij ooit iemand in het echt mogen ontmoeten waar je fan van was en zo ja; wie?
Heb jij ooit iemand in het echt mogen ontmoeten waar je fan van was en zo ja; wie?
dinsdag 7 april 2026 om 22:50
Mijn tuin is 285 m2 en helaas nog lang niet klaar voor het voorjaar.
Te weinig tijd, teveel last van mijn lijf (chronische pijnklachten) en vermoeidheid.
Heb je weleens slaapmedicatie gebruikt?
Te weinig tijd, teveel last van mijn lijf (chronische pijnklachten) en vermoeidheid.
Heb je weleens slaapmedicatie gebruikt?
Mijn probleem is dat ik theoretisch weet wanneer het beter is dat ik even niks zeg.
Maar dan hoor ik mezelf al praten.
Maar dan hoor ik mezelf al praten.
dinsdag 7 april 2026 om 22:52
Nog nooit slaapmedicatie gebruikt. Ik slaap altijd als een blok. Fijn, behalve bij nood, want ik slaap overal doorheen.
Wat is jouw lievelingsboek?
P.S.
Wat is jouw lievelingsboek?
P.S.
Wauw, wat een ruimte!Calamitycat schreef: ↑07-04-2026 22:50Mijn tuin is 285 m2 en helaas nog lang niet klaar voor het voorjaar.
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 8 april 2026 om 09:42
Dat vind ik een lastige.
Veel boeken hebben indruk gemaakt. Het boek waar ik het laatst hard om hem gelachen is 'In het kort' van Paulien Cornelisse. Maar dat is een bundel columns, dus dat telt misschien niet.
Wanneer heb je voor het laatst een fysieke krant gelezen en welke krant was dat?
Veel boeken hebben indruk gemaakt. Het boek waar ik het laatst hard om hem gelachen is 'In het kort' van Paulien Cornelisse. Maar dat is een bundel columns, dus dat telt misschien niet.
Wanneer heb je voor het laatst een fysieke krant gelezen en welke krant was dat?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 8 april 2026 om 09:52
Vandaag, Het Parool. Ik lees niet alleen de krant, ik heb zelfs zo'n ouderwets abonnement. Heerlijk. Al kom ik er meestal 's ochtends voor het werk niet aan toe.
Wat wil jij vandaag in elk geval doen (wil, niet moet)?
Wat wil jij vandaag in elk geval doen (wil, niet moet)?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in