Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2680 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
04-04-2026 17:12
Stond vanmiddag bij het chipsvak. Chips met appel karamel, dat kan toch niet lekker zijn?! Heb het niet aangedurfd

Ja, geen van drie zijn die zakken een aanrader. De appel-karamel is te zoet, de bacon-peach te zout en de teriyaki is jakkie vind ik.
Lalaloepsie schreef:
05-04-2026 16:20
Ja, geen van drie zijn die zakken een aanrader. De appel-karamel is te zoet, de bacon-peach te zout en de teriyaki is jakkie vind ik.
Het klinkt inderdaad niet erg aanlokkelijk. Ik snap niet hoe dit soort smaken door een smaaktest heenkomen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Lalaloepsie schreef:
o die teriaki smaakt wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle drie gekocht en geproefd: Die teriyaki ging wel, maar zou het niet nog eens kopen. Die andere twee waren niet mijn ding...
Soms voelt het niet goed om een ander teleur te stellen, maar is het wel de beste keuze voor jezelf....
Belle73 schreef:
06-04-2026 17:57
Het klinkt inderdaad niet erg aanlokkelijk. Ik snap niet hoe dit soort smaken door een smaaktest heenkomen.
Ik denk dat ze niet heel serieus zijn. Een beetje vergelijkbaar met de kruidnootjes met perenijssmaak. Ze zorgen voor een buzz en dat is goed voor de verkopen.

Ik heb bij de AH de Reep melk chocolade met browniesmaak meegenomen. Voor mij was hij nieuw. :biggrin: :facepalm:
De vulling is zacht met karamel. Ik vind hem wel voor herhaling vatbaar. Want lekker, maar ik bleef niet dooreten. Uiteraard gaat hij hier uit het assortiment. :lol:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Lalaloepsie schreef:

Ik voel me nu een smaakbarbaar, maar ik vind ze lekker.
Alle drie.
Ik weet niet in hoeverre deze nieuw is maar ik vond hem best lekker voor de afwisseling maar de gewone blijft toch mijn favoriet.
Afbeelding
Jetje_78 schreef:
07-04-2026 18:13
Alle drie.
Alleen maar fijn voor je. :cheer2:
Ik heb steeds meer chipssmaken/merken die ik niet meer lekker vind. Te zoet of te zout. :cry:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Iemand Douwe Egberts Dubai chocolat style oploskoffie al geproefd?
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
dianaf schreef:
08-04-2026 10:04
Alleen maar fijn voor je. :cheer2:
Ik heb steeds meer chipssmaken/merken die ik niet meer lekker vind. Te zoet of te zout. :cry:

En ik houd juist van extreme chipssmaken.
Ik ga vaak naar de Poolse supermarkt, daar hebben ze heel aparte soorten.
Rond Kerst had ik kaas-cranberry, ook van Lays.
Heerlijk vond ik die, beetje zoetig maar ook die kaassmaak.
Nou, ik ben nog steeds op zoek naar een echt lekker kaaskoekje of kaaschips, dus als je aanraders hebt Jetje dan lees ik die graag.
Lalaloepsie schreef:
08-04-2026 22:04
Nou, ik ben nog steeds op zoek naar een echt lekker kaaskoekje of kaaschips, dus als je aanraders hebt Jetje dan lees ik die graag.
Sorry dat ik meng
:winkie:

Als het wat mag kosten: bij de bakker. De echte. Liefst de banketbakker. En anders mijn minder prijzige favorietje:
Afbeelding
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
WoonWens schreef:
08-04-2026 22:17
Sorry dat ik meng
:winkie:

Als het wat mag kosten: bij de bakker. De echte. Liefst de banketbakker. En anders mijn minder prijzige favorietje:
Afbeelding

Deze wilde ik ook tippen!
Zijn echt de lekkerste, vind ik.
En deze chips heb ik hier al eerder getipt, maar deze hebben echt een heel erg lekkere kaassmaak.
Best sterk hoor, moet je wel van houden.
Ik ben normaal helemaal niet iemand die chips koopt met minder calorieën, want hou gewoon van ‘echte’ chips, maar deze is gewoon heel erg lekker.

Afbeelding
Dank dames, ik ga ze halen.
Jetje_78 schreef:
08-04-2026 22:42
En deze chips heb ik hier al eerder getipt, maar deze hebben echt een heel erg lekkere kaassmaak.
Best sterk hoor, moet je wel van houden.
Ik ben normaal helemaal niet iemand die chips koopt met minder calorieën, want hou gewoon van ‘echte’ chips, maar deze is gewoon heel erg lekker.

Afbeelding
Zo erg veel minder calorieën zit er ook niet in.
475/100 en chipito 488/100
Joppie schreef:
09-04-2026 06:03
Zo erg veel minder calorieën zit er ook niet in.
475/100 en chipito 488/100
Dat "per serve" op de verpakking ook! Voor de mensen die netjes een handje chips eten ipv een zak 😅
xiongmao schreef:
09-04-2026 07:49
Dat "per serve" op de verpakking ook! Voor de mensen die netjes een handje chips eten ipv een zak 😅
:bonk:
Klinkt echt als Engelsen die meel meten in kopjes, lengte in voeten en chips in handjes. Lekker specifiek.
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
Jetje_78 schreef:
07-04-2026 18:13
Alle drie.
Ik ook! De teriyaki vind ik wel iets te zout, maar even goed prima te eten. En die andere 2 vind ik echt lekker, ik hou wel van die zoet-hartig combi
xiongmao schreef:
09-04-2026 07:49
Haha servetje op schoot erbij :-D
Lalaloepsie schreef:
08-04-2026 22:04

De Rit heeft kaasvlinders en kaasstengels. Te koop bij Ekoplaza.
https://www.ekoplaza.nl/nl/producten/pr ... 0001003401

Of kaasflips. Ook bij Ekoplaza.
https://www.ekoplaza.nl/nl/producten/pr ... 0001122614

Of kopen bij de bakker. (En verstoppen voor de puberts thuis.)

Of zelf maken. Of je dochter/zoon/buren laten maken.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Die proper chips is inderdaad erg lekker en ze waren in de aanbieding bij Lidl. Ook de paarsige barbecue variant is erg lekker maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien.

Jumbo heeft weer 2 nieuwe cola smaken. Berry en dragonfruit. Vond beide lekker maar als ik echt eentje zou moeten kiezen dan ga ik voor de dragonfruit:
Afbeelding Afbeelding

Lidl had vorig jaar ook een Cola zero Berry smaak i.v.m. Wednesday/Halloween als ik me goed herinner en die vond ik niet lekker maar deze berry smaak dus wel.
Drop ijs van ah huismerk ik pas even....
derooiekater schreef:
05-05-2026 08:16
Drop ijs van ah huismerk ik pas even....
Ik heb er al 2x mee in mijn handen gestaan, maar toch weer terug gelegd.
Ben dus wel benieuwd of iemand hier het al geprobeerd heeft?
Venusss schreef:
05-05-2026 10:06
Ik heb er al 2x mee in mijn handen gestaan, maar toch weer terug gelegd.
Ben dus wel benieuwd of iemand hier het al geprobeerd heeft?
Nee ik wist niet eens dat het er was maar het zou natuurlijk verrassend lekker kunnen zijn. Het lijkt me iets wat je ook zomaar in een sterrenrestaurant op de menukaart kunt vinden😄

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven