Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3
woensdag 2 mei 2018 om 17:57
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Klik hier voor deel 2
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Klik hier voor deel 2
zondag 5 april 2026 om 16:20
maandag 6 april 2026 om 17:57
Het klinkt inderdaad niet erg aanlokkelijk. Ik snap niet hoe dit soort smaken door een smaaktest heenkomen.Lalaloepsie schreef: ↑05-04-2026 16:20Ja, geen van drie zijn die zakken een aanrader. De appel-karamel is te zoet, de bacon-peach te zout en de teriyaki is jakkie vind ik.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 6 april 2026 om 19:05
o die teriaki smaakt welLalaloepsie schreef: ↑05-04-2026 16:20Ja, geen van drie zijn die zakken een aanrader. De appel-karamel is te zoet, de bacon-peach te zout en de teriyaki is jakkie vind ik.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 7 april 2026 om 13:17
Ik denk dat ze niet heel serieus zijn. Een beetje vergelijkbaar met de kruidnootjes met perenijssmaak. Ze zorgen voor een buzz en dat is goed voor de verkopen.
Ik heb bij de AH de Reep melk chocolade met browniesmaak meegenomen. Voor mij was hij nieuw.
De vulling is zacht met karamel. Ik vind hem wel voor herhaling vatbaar. Want lekker, maar ik bleef niet dooreten. Uiteraard gaat hij hier uit het assortiment.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 7 april 2026 om 18:13
Lalaloepsie schreef: ↑05-04-2026 16:20Ja, geen van drie zijn die zakken een aanrader. De appel-karamel is te zoet, de bacon-peach te zout en de teriyaki is jakkie vind ik.
Ik voel me nu een smaakbarbaar, maar ik vind ze lekker.
Alle drie.
woensdag 8 april 2026 om 10:04
Alleen maar fijn voor je.
Ik heb steeds meer chipssmaken/merken die ik niet meer lekker vind. Te zoet of te zout.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 8 april 2026 om 21:07
En ik houd juist van extreme chipssmaken.
Ik ga vaak naar de Poolse supermarkt, daar hebben ze heel aparte soorten.
Rond Kerst had ik kaas-cranberry, ook van Lays.
Heerlijk vond ik die, beetje zoetig maar ook die kaassmaak.
woensdag 8 april 2026 om 22:17
Sorry dat ik mengLalaloepsie schreef: ↑08-04-2026 22:04Nou, ik ben nog steeds op zoek naar een echt lekker kaaskoekje of kaaschips, dus als je aanraders hebt Jetje dan lees ik die graag.
Als het wat mag kosten: bij de bakker. De echte. Liefst de banketbakker. En anders mijn minder prijzige favorietje:
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 8 april 2026 om 22:42
donderdag 9 april 2026 om 06:03
Zo erg veel minder calorieën zit er ook niet in.Jetje_78 schreef: ↑08-04-2026 22:42En deze chips heb ik hier al eerder getipt, maar deze hebben echt een heel erg lekkere kaassmaak.
Best sterk hoor, moet je wel van houden.
Ik ben normaal helemaal niet iemand die chips koopt met minder calorieën, want hou gewoon van ‘echte’ chips, maar deze is gewoon heel erg lekker.
![]()
475/100 en chipito 488/100
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
donderdag 9 april 2026 om 08:06
Klinkt echt als Engelsen die meel meten in kopjes, lengte in voeten en chips in handjes. Lekker specifiek.
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
donderdag 9 april 2026 om 08:09
donderdag 9 april 2026 om 16:03
donderdag 9 april 2026 om 22:12
Lalaloepsie schreef: ↑08-04-2026 22:04Nou, ik ben nog steeds op zoek naar een echt lekker kaaskoekje of kaaschips, dus als je aanraders hebt Jetje dan lees ik die graag.
De Rit heeft kaasvlinders en kaasstengels. Te koop bij Ekoplaza.
https://www.ekoplaza.nl/nl/producten/pr ... 0001003401
Of kaasflips. Ook bij Ekoplaza.
https://www.ekoplaza.nl/nl/producten/pr ... 0001122614
Of kopen bij de bakker. (En verstoppen voor de puberts thuis.)
Of zelf maken. Of je dochter/zoon/buren laten maken.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
zondag 3 mei 2026 om 17:01
Die proper chips is inderdaad erg lekker en ze waren in de aanbieding bij Lidl. Ook de paarsige barbecue variant is erg lekker maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Jumbo heeft weer 2 nieuwe cola smaken. Berry en dragonfruit. Vond beide lekker maar als ik echt eentje zou moeten kiezen dan ga ik voor de dragonfruit:

Lidl had vorig jaar ook een Cola zero Berry smaak i.v.m. Wednesday/Halloween als ik me goed herinner en die vond ik niet lekker maar deze berry smaak dus wel.
Jumbo heeft weer 2 nieuwe cola smaken. Berry en dragonfruit. Vond beide lekker maar als ik echt eentje zou moeten kiezen dan ga ik voor de dragonfruit:

Lidl had vorig jaar ook een Cola zero Berry smaak i.v.m. Wednesday/Halloween als ik me goed herinner en die vond ik niet lekker maar deze berry smaak dus wel.
dinsdag 5 mei 2026 om 10:06
Ik heb er al 2x mee in mijn handen gestaan, maar toch weer terug gelegd.
Ben dus wel benieuwd of iemand hier het al geprobeerd heeft?
dinsdag 5 mei 2026 om 13:35
Nee ik wist niet eens dat het er was maar het zou natuurlijk verrassend lekker kunnen zijn. Het lijkt me iets wat je ook zomaar in een sterrenrestaurant op de menukaart kunt vinden
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in