Durf te vragen deel 24
vrijdag 10 april 2026 om 21:54
zaterdag 11 april 2026 om 00:04
Oh, vaak. Verkeer gerelateerd. Dronken bestuurder die zonder licht rijdt, zwanen op de snelweg, wandelaar op de snelweg. Vrachtwagen met half afgeschoven lading.
Maar ook wel eens 112 gebeld. Auto in de sloot vol water (ondertussen lang in het donker in het water gezocht naar eventueel slachtoffer, maar die bleek al weggelopen), ambulance gebeld voor gewonde fietser met verminderd bewustzijn.
Heb jij wel eens eerste hulp moeten verlenen? En dan bedoel ik geen pleistertje plakken of blaren doorprikken.
Maar ook wel eens 112 gebeld. Auto in de sloot vol water (ondertussen lang in het donker in het water gezocht naar eventueel slachtoffer, maar die bleek al weggelopen), ambulance gebeld voor gewonde fietser met verminderd bewustzijn.
Heb jij wel eens eerste hulp moeten verlenen? En dan bedoel ik geen pleistertje plakken of blaren doorprikken.
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
zaterdag 11 april 2026 om 00:09
Aardappelschilmesje, omdat ik dat zo gewend ben. Nauwelijks ervaring met dunschillers.
Overigens vind ik aardappels met een schilletje nog het lekkerst.
Heb jij jezelf wel eens een slecht mens gevoeld?
(Oei, ik besef dat ik nu twee vragen gesteld heb. Je mag zelf kiezen)
Overigens vind ik aardappels met een schilletje nog het lekkerst.
Heb jij jezelf wel eens een slecht mens gevoeld?
(Oei, ik besef dat ik nu twee vragen gesteld heb. Je mag zelf kiezen)
zaterdag 11 april 2026 om 01:02
Naar buiten toe lijk ik zoveel zelfvertrouwen uit te stralen dat me zelfs weleens arrogantie verweten is. (Wat me wel enige stof tot nadenken gaf). Maar in werkelijkheid heb ik regelmatig het gevoel gefaald te hebben en heb ik langere periodes met sombere gedachten gehad, wat (bijna) niemand geweten heeft. Gelukkig heeft mijn zelfvertrouwen me er altijd weer uit getrokken.
Hoe eerlijk durf jij te zijn over je werkelijke geestelijke gesteldheid?
Hoe eerlijk durf jij te zijn over je werkelijke geestelijke gesteldheid?