VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Haaai!

Even snel, ben er weer, maar ga ook weer weg. Heel vluchtig bijgelezen. Angst om Winds moeder en meteen opluchting er achteraan. Gelukkig maar.

Vakantie was heerlijk en op naar volgende week. Nu opruimen en aandacht voor koters en wat minder voor de computer .
Zo, rustig hier! Fijn dat de vakantie leuk was Lien, toch nog lekker weer geworden ook.

Wij hebben een lekker dagje gehad. Vanochtend lekker uitgeslapen en uitgebreid ontbeten en 's middags naar een piepklein dierentuintje hier in de buurt (net over de grens) geweest. Vieze stinbende vind ik het, maar kinderen vinden het prachtig. En ze hebben wél lekkere frietjes . Jongens zijn op de terugweg in slaap gevallen dus zitten nu nog naast me op de bank. Ice Age te kijken, heeft Sjaak voor ze gehuurd en is toch een groot succes!

En ik ben aan het zoeken naar een aanbieding die ik hier volgens mij gisteren voorbij zag komen in de rechterkolom, iets van 10 boeken voor 30 euro. Kan het nergens meer vinden, heel irritant. Iemand toevallig gezien?
Ging je maar 1 week weg Lien? Of ben je nu ook weer weg?
Hee hallo, ik ben er weer! Gistermiddag terug gekomen en nu alweer op de zaak. Dus nog geen tijd voor uitgebreide berichten. Zie nieuwe namen, ben benieuwd!

Oh, en ik heb een heerlijk ontspannen vakantie gehad!
Welkom terug Pebb. Heb je wel gemist! Fijn dat het ontspannen was.

En als je gaat bijlezen, ik kom gewoon op je verjaardag hoor :)!
Zeker rustig hier! Maa zelf ook debet aan aangezien ik druk ben hier thuis met opruimen en laatste dingen werk. Maar...er is een vakantie geboekt en als ik het zo bekijk, is het dezelfde als waar Morrie naartoe is geweest.

Morrie, mag ik jou bellen? Of bel je mij als je tijd hebt want wil je graag vragen wat ik wel en niet hoef mee te nemen.

Drop, we zitten 225 km van elkaar vandaan dus net te ver weg voor bakkie tenzij we halverwege afspreken? Wij zijn er van 8-15 augustus en gaan ervoor in 2 dagen rijden zodat we lekker rustig aan gaan doen en zoeken even een leuk B&B plekje en waarschijnlijk terug in 1 dag.

Peb, welkom terug!

Te laat om Wind uit te zwaaien, maar have fun! Zat me laatst nog te bedenken dat als Wind een derde knul krijgt dat het dan wel klopt dat je meer kans op 3 x zelfde geslacht hebt.

Crap, moet nog even naar gemeentehuis voor inleveren tekeningen..
Vrolijk, ivm nieuwe telefoon heb ik geen telefoonnummers meer. Dus moet je mij ff bellen!
Euhm, Morrie..ik heb jouw nummer ook niet kom ik achter. Een heel oud nummer denk ik van je vorige werk had ik denk ik nog.

Kan jij mij een mail sturen met je nummer erin? Ik heb namelijk jouw mail ook niet meer ivm verhuizing pc maillijst naar laptop maillijst waar niet alle nummers zijn meegegaan.
Nou, inmiddels hebben Vrolijk en ik elkaar gesproken en blijkt het dat Vrolijk naar dezelfde camping gaat als waar ik geweest ben. Ik heb je wat foto's gemaild Vrolijk, naar het e-mailadres vrolijk@vrolijk.nl, maar dan natuurlijk je echte naam .

En dan te bedenken dat wij nog serieus overwogen hebben die week dat jullie gaan ook nog een weekje erheen te gaan. Kun je nagaan hoe leuk wij het er vonden!
Ja, heb al wat mails ontvangen en ziet er goed uit! Kleine wereld Morrie en ga je zeker wel laten weten hoe we het hebben gehad. Maar da's pas over een paar weken, eerst een beetje aan de klus.

Ik ga zo aan de BBB want ben ongesteld. Ongesteld zijn is heel STOM dus heb het wel verdiend.
Ik vind het wel een beetje eng want stel dat jij er geen ruk aan vindt terwijl ik zo enthousiast geweest ben..... Het is maar net wat je zoekt op vakantie natuurlijk. Wij hoeven niet allerlei boulevards, winkels, bezienswaardigheden enzovoort op loopafstand te hebben. Dus wij vonden deze camping in the middle of nowhere heel leuk. Maar ja, dat zijn wij .
Nou, veel plezier dan maar Vrolijk

Wat toevallig, zelfde camping als Morrie en dat Morrie er dan bijna ook nog heen gegaan was!

En Pebbles weer terug na een relaxte vakantie, fijn

Ook meteen weer open morgen neem ik aan? Zal wel even extra druk zijn geweest vandaag!

Fijn dat alles met de moeder van Wind goed gaat en dat zij en jij het even laten weten Morrie! Ik was al heel benieuwd of ze wat gehoord had.

LLL, ik zie die boekenactie gewoon staan hiernaast. Helemaal onderaan de pagina

Hier druk bezig geweest met inpakken, laatste keukenleeghaalacties en ook leuke dingen als etentjes enz. En gisteren of eergisteren wel even hier gekeken snel, maar toen was het forum zo tergend traag dat ik het maar weer opgegeven heb.

Maar goed, we gaan woensdagochtend gruwelijk vroeg weg, dus ik kom me morgen nog wel even afmelden als ik toch ga internet-inchecken
Niet vergeten te internet inchecken he. Ik las een verhaal van een vrouw die dat vergeten was en toen niet mee mocht op de vlucht. En daar dan verbolgen over was, terwijl ze het zelf vergeten was.

Ik zeg alvast: Veel plezier Mille. Ga lekker genieten daar!
Heel veel plezier alvast Mille!

Zo, net ook online een heel leuk hotel halverwege uitgezocht voor heenweg. Terug gaan we in 1 keer, maar heen lekker relaxed voor nog geen 90 euro in een superluxe 4 persoons appartement in sjiek hotel. Toch wel wat voor die lastminute dingen te zeggen he

Morrie, shoppen is leuk hoor, maar dat doe ik op heenweg wel want zitten vlakbij Parijs. Verder valt de supermarche ook voor mij onder shoppen dus komt goed. Ik ga in een week niets doen behalve kneuterig genieten met gezin en hopen op mooi weer. Ik zag dat er marktjes enzo waren en dorpjes met allerlei bezienswaardigheden dus cultuur is ook prima.

BBB was trouwens lekker
Nou Mille wat raar, bij mij stond ie er niet meer. Maar doorgeklikt op wat er wel stond (iets van een agenda bij een abonnement op viva) en daar gevonden. Maar helaas, uitverkocht.

Grappig allebei naar dezelfde camping. En toevallig dat jullie het over shoppen hebben, ik ben zojuist maar vast begonnen met vakantieshoppen . Kreeg van stiefzusje een mail doorgestuurd met 30% korting bij Gap, Banana Republic en Old Navy, dus nu via internet vanalles besteld, past 't niet dan kan ik het volgende week ruilen/terugbrengen. Handig hoor

Begin eindelijk in de vakantiemood te komen. Morgen nog een dagje werken. Dus nu maar naar bed.

Fijne vakantie Mille!
Oeh LLL, laatst in UK van alles gekocht van Gap en BR. Ik ben dol op Gap en BR aangezien het altijd, maar dan ook altijd standaard maten zijn. Als je eenmaal je maat weet, pas je er altijd in. Favoriet hier zijn de cuvy jeans en de all time favorite Long & leans. En voor Loeder hebben ze de slimmaatjes en die passen haar perfect.
Ja, maar dan moet je wel je maat weten ;-)! Ik ben de laatste paar jaar zo op en neer geschommeld met al die zwangerschappen, zou het echt niet meer weten. En ben ook eigenlijk bang dat alles wat ik nu koop van de winter weer te groot is. (Of bang, eigenlijk hoop ik dat heel erg ). Maar voor de kinderen is het ideaal, ik vind alleen GAP voor meisjes vaak zo truttig. In de VS tenminste, kan er maar weinig vinden.

Maar voor de jongens kan ik alles wel kopen, net weer een too-cool-for-school jasje voor sum gescoord.
Zo. Hehe. Jullie hebben wel heel veel geschreven de afgelopen 2 weken! Zag wel weinig Lien, alles oke enzo?

Morrie, onze camping in de Ardennen was heel erg leuk en zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Wij waren met onze eigen tent, maar ze hebben ook huurdingen (chaletjes en caravans geloof ik). Er is een speeltuintje voor de kleintjes (tot 5 jaar), een riviertje waar Schorrie in kan spelen en rivierkreeften kan vangen. Een groot speelveld, jeu de boules banen, een kegelspel en een schuur met pingpong, tafelvoetbal en dart. Een kampvuurplaats waar iedereen vuur magmaken. In de kantine kun je eenvoudig maaltijdje eten. Snaitair heel oke en camping mooi maatje, zo'n 75 plaatsen totaal. En een heleboel leuke dingen/plaatsjes in mooie omgeving en wat wandeltochtenvanaf de camping. 't Is dat wij nooit 2 keer naar dezelfde camping gaan, maar voor de Pebbeltjes was het een waar paradijs met heel veel kinderen. En lekker dichtbij. En dan nu de link: camping tonny

Verder ben ik blij dat Wind nog gewoon Wind is. Prima naam.

En nu al denken aan een vierde? Wauw. Altijd mijn droom geweest, maar deze zwangerschap die me erg zwaar valt en mijn leeftijd (volgende maand 38) maken dat ik er hierna niet meer aan begin.

Qua boeken, ik heb Het Diner van Herman Koch gelezen en De Stem van Mijn Moeder van Abdelkader Benali en dat waren beide heel goede boeken. Ik hou helemaal niet van thirllers juist. Had ook nog een gratis boekje van Esther Verhoef meen ik en ik vond het echt erg simpel allemaal. Pebblo leest juist heel erg veel, en we hebben dezelfde smaak. We hadden ook nog de laatste Herman Brusselmans mee maar daar kwam ik niet meer aan toe. Brusselmans was onze meest gezamenlijke interesse toen we elkaar leerden kennen en ik hou vooral van zijn boeken die nergens over gaan.

Ik kan Nederlandse schrijvers juist wel waarderen en en beetje zwaardere kost schuw ik ook niet. En Lisa's adem vond ik na De Passievrucht ook heel erg tegenvallen.

Fijn dat Antwerpen leuk was! En dat het met je moeder gelukkig goed is afgelopen. Ik heb bij mijn moeder in het beginstadium van onderzoeken enzo ook niet gehuild. Ik ben net als Morrie een jankerd, maar nuchter, sterk en kordaat als het moet.

Welkom aan Irsa en Lilalore, gezellig.

Morrie, Naturalis is voor mij om de hoek, als je het leuk vind ga ik wel mee met de Pebbeltjes! Onze KP is ook een bioloog, hij heeft elke steen en tak op vakantie opgetild om diertjes te zoeken enzo en zijn opmerkzaamheid in de natuur is ook erg groot. Heel leuk om te zien.

Is het probleem in je familie al opgelost? Mijn moeder komt uit een familie met veel van zulke probleemgevallen en er is niet veel aan toe doen. Helaas. In de tijd dat het met mijn moeder slechter ging (qua drank en kapotte lever enzo) werden wij dom gehouden en wilde ze het voor haar familie/zussen ook niet weten. de relaties zijn toen juist heel erg bekoeld. Ook met mijn oom is alle contact verbroken toen zijn alcoholisme alles verpestte en pas later, nadat hij echt gestopt was (leek, want hij dronk zich toen gedurende een paar dagen een delirium en vervolgens een paar weken niet, bleek later) weer hersteld. Soms is de harde weg de beste weg.

Toevallig Wind, ik heb de prenatal leggings zelf iets korter gemaakt. Jij hebt nu toch ook een naaimachine en naailes gehad?

En ik dacht ook dat Mille de vakantie echt gecancelled had. Toevallig hbben kennissen van ons dat moeten doen vanwege een aantal flinke financiele tegenvallers en beiden zelfstandig ondernemer. Niet werken is dan geen inkomen en dan kan je vakantie echt duur uitpakken. En daarom is Pebblo vandaag alweer aan het werk. 2 weken winkel dicht is echt max. Gelukkig wel via internet nog wat binnengekomen en daarom dus gisteren alweer met hele gezin aan het werk.

LLL, zo'n wasmachineoverstroming heb ik ook gehad! Alleen stond mijn wasmachine op zolder en liep het water uiteindelijk beneden uit de lampen. :( Dan is wasmachine in de kelder toch beter!

De camping van Dropje zet er leuk uit maar wel klein. Ik ga op vakantie graag een beetje op in de massa en volgens mij zijn de mensen op een kleine camping meer op elkaar gericht. Te groot is ook niets voor mij, tot nog toe vind ik 50-75 plaatsen ideaal. Dit jaar hebben we voor het eerst (voor vertrek) bij onze campingbuiren koffiegedronken bijvoorbeeld. Praatje prima, maar meer contact vinden wij niet nodig.

Morrie, leuk dat je er toch bij bent. Zat te denken het te verschuiven naar zondag, omdat nu ik die zaterdag moet werken aangezien Pebblo kookt. Zou beter uitkomen. En omdat ik verjaardag verder niet vier overweeg ik ook mijn schoonouders en onze vrienden (1 stel) uit te nodigen. Maar of jullie dat leuk vinden?

En als laatste (want het wordt erg lang) heeft GP ook weleens koorts bij spanning en denk ik eigenlijk dat dat niet kan.

En nu ga ik verder met zooi opruimen. Want kamperen met tent is leuk, maar geeft wel heel veel rotzooi en schoonmaakwerk erna...
Ik werd ook als dapper bestempeld op vakantie, dat ik zwanger (nu bijna 26 weken) in tent ging kamperen. Maar slapen op luchtbed was juist geen probleem. Wat wel tegenviel is dat onze stoeltjes nu erg oncomfortabel beleken (te veel in elkaar) en dat een wandeling van 6-7 kilometer (omhoog en omlaag) voor mij echt het maximum was en ik daarna echt total loss was. Verder zijn mijn stemmingswisselingen nog steeds zwaar klote en dus ook op de camping waar ik voor mijn gevoel ook geen kant op kon. Benauwend.

Maar daarnaast gelukkig heel erg genoten. Pebblo en ik heel erg ontspannen ook en de Pebbeltjes heel erg lief en gezellig. Worden ook groot, konden op de camping gaan en staan waar ze wilden dus weinig omkijken naar en dus ook weer erg veel tijd voor onszelf.
Nou Peb, je hebt ons alweer helemaal bijgepraat! Welkom terug, je vakantie klinkt heerlijk!

Ik ben ook alweer een paar dagen niet geweest. Laatste wat ik las was het goede nieuws van Wind haar moeder. Wat een opluchting. Meteen een smsje gestuurd naar dr en ze was blij en opgelucht. Dat ze toen al meer dan uur stilstond in de file kon haar niet deren

Lekker dat je nog even weggaat Vrolijk! En Mille ook al bijna, fijne vakantie alvast!

Hoe gaat het met de verbouwplannen Vrolijk. Moet je nog veel regelen?

Hoe was je saunadagje Drop? Lekker genoten?

Is Lien nu weer weg? Volgens mij heeft zij in stukken gehakte vakantie maar ben even het spoor bijster was ze nu is

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben flink aan het opruimen in huis en dingen op MP te gooien. Best leuk als je opruimt en en nog een beetje geld voor krijgt. Ledikantje voor Japie wordt morgen opgehaald. Japie ligt sinds het weekend in het grote oude bed van Apie. Stoer!
Lien was inderdaad weg en terug en weer weg

Het inchecken is gelukt hoor Morrie. Bizar verhaal trouwens, want je zou verwachten dat ze dan alsnog wel op Schiphol had kunnen inchecken? Het is niet verplicht om het zelf vast te doen ofzo. Scheelt alleen wel tijd in de rij morgen hoop ik. We gaan hier om 5 uur weg, dus wekker om 4.30.

Terug hebben we gelukkig een veel schappelijker tijd, dan moeten we om 8.30u weg uit het huisje.

Pebbles, klinkt heerlijk ontspannen, met twee van die kinderen die je amper in de gaten hoeft te houden op de camping. Volgend jaar weer lekker continu een baby in de gaten houden die rondtijgerend over het gras van alles in z'n mond wil stoppen

Nou, bij deze meld ik me af voor de komende 4 weken. Smsje als er bijzonderheden zijn a la Elybaby zou leuk zijn

Schrijf niet teveel en een fijne zomer allemaal!
Hoewel ik me nu bedenk dat volgens mij alleen Morrie mijn nieuwe nr heeft.. Nou ja, als jij het wilt laten weten graag Morrie, en anders lees ik het wel als ik weer terug ben
Navond

Mille, ik laat het je weten hoor, als er een Elybaby geboren wordt!

Zo zeg, ik ben me daar een partij moe. En waarvan? Geen idee. Misschien komt het doordat ik al 4 dagen niet snoep (jaja, 4 hele dagen ). Nou ja, ga zo maar even lekker lezen op het terras, ik heb 5 nieuwe boeken uit de bieb gehaald dusss....

Ik heb:

Dochter van Isfahan - Anita Amirrezvani

Los geld - Rene Appel, al twijfel ik of ik die niet al gelezen heb

De stem van mijn moeder - Abdelkader Benali

Paradiso - Kees van Beijnum

Het motief - Herbjorg Wassmo

Mille, die vrouw die niet kon inchecken op Schiphol had hele goedkope tickets van RyanAir geloof ik. Ze had haar instapkaart zelf thuis moeten printen, en dat was ze vergeten. Dus het was denk ik toch iets anders dan online inchecken. Of ook niet. Sinds het hele online gebeuren heb ik niet meer gevlogen dus ik weet het ook niet zo goed.....

Ik moest nog denken aan Wind toen ik las van al die files zaterdag.

Ik heb een shirt op MP staan maar ik moet nog steeds zeggen dat de deal akkoord is. Ik zal nu wel te laat zijn, ik zit er niet genoeg bovenop. Misschien gelijk maar even mailen.

Pebbles, jouw camping klinkt leuk. Ik zal nog eens op de site kijken. Wij willen eigenlijk wel in een ingerichte tent, niet in een chalet of caravan.

En een keer Naturalis lijkt me leuk, alleen heb ik geen idee wanneer. Stel nou dat ik toch een keer in het weekend met Harrie en die kinderen ga, wees dan niet teleurgesteld dan is het niets persoonlijks . Ik denk dat KP en Schorrie wel hetzelfde zijn qua natuurdingen, zoals jij KP beschrijft, zo is Schorrie ook. Hij is nu bij mijn schoonouders aan het logeren en had al een mol gevangen met opa, pissebedden bestudeerd, een slak gezien (alsof we die hier niet hebben) en lammetjes gezien. Dat is het belangrijkste nieuws voor hem.

Probleem in familie is niet opgelost, wordt ook niet opgelost. Ik heb mijn moeder er ook niet over gehoord meer, dus het is naar de achtergrond verdrongen bij mij.

De 23e kan ik ook als je het dan viert geloof ik. Laat maar weten. En vier het zoals jij het wilt!

Nu ga ik even lekker lezen. O ja, en op MP reageren.
Lien is deze week in NL, maar computert overdag niet . Zo ook weer weg, want morgen vrienden over de vloer en wil eerst nog beetje opruimen.

Pebb, bereid je maar voor: vakantie met baby is weer heel iets anders. Dat viel wel even tegen, met BNJMN op stap. Oudste twee niet gezien, maar door BNJMN dus wel heel erg druk . Gelukkig volgende week in een huis, dan zet ik hem op zolder en dan brult hij maar raak, kan me dan niets schelen, maar in een tent....

Ik kan 23-e geloof ik ook nog, maar zeker op zondag wil ik het nooit laat maken, want werkweek voor de boeg enzo.

VRLK en Morrie, grappig, zelfde camping.
Klein Pebeltje pakt ook elk klein bewegend diertje dat hij onder een steenof tak vind op. Ongeacht wat het is. Zo dus ook slakken, pissebedden, torren en hele grote torren. Ieuw.

Van mijn schoonzus (die naar Noorwegen gaat) hadden ze een avonturenkoffer gekregen van de ANWB. Erg leuk, met 6 potjes om je schatten in te verzamelen. Daar zitten in: boomshors, grint van de camping, schapenwol, een kreeftenpoot/-schaar en gras. Al het levende gedierte hebben we telkens weer vrijgelaten. Hij heeft ook van die potjes van de HEMA, met vergootgals en luchtgaatjes. Lijkt me ook echt iets voor Schorrie!

Kijk maar hoor Morrie, wij komen echt wel een paar keer per jaar in Naturalis dus het zal er echt niet toe doen. Maar als het zo zou uitkomen en je het gezellig vindt ga ik gewoon mee.

Ik heb bekkenpijn geloof ik. Ik waggel en heb pijn in schaamstreek en liezen. Ik denk teveel gesjouwd met in en weer uitladen auto ofzo. Morgen maar rustig aan doen.

En ik ben te lui voor Marktplaats. Vind het teveel gedoe en vaak ook gezeur. Achterlijke biedingen die nergens op slaan en mensen die dan thuis komen kijken en dan gaan miepen over de kleur ofzo. Hier doen we goede spullen naar de kringloopwinkel. Levert dan wel niets op maar kost ook weinig moeite (wordt opgehaald).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven