Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
Uiterlijk is zeker belangrijk maar als ik heel eerlijk ben , dan ben ik al 12 jaar zielsgelukkig met een prachtige vent maar toen ik hem net leerde kennen had ik niet verwacht dat ik daadwerkelijk verliefd op hem kon worden. Gewoon een heel ander type dan mijn ex-en.
Dus liefde op het eerste gezicht: heel leuk als het kan maar ik ben ervan overtuigd dat je wel degelijk iemand steeds mooier en knapper kunt gaan vinden puur omdat je onderling zo goed met elkaar overweg kunt. En dan ga ik er wel vanuit dat iemand netjes verzorgd is, want als dat aan de hand is dan is het kansloos inderdaad .

En dat vind ik dus wel echt jammer, zo'n Luigi is volgens mij een hele leuke kerel maar hij is gekoppeld aan een vrouw die hem niet eens een kans geeft om hem te leren kennen (althans zo komt ze over) dat is toch zonde?

Over Sandra zeg ik niets, ik heb al een vooroordeel over vrouwen die Hazes meezingen en zij voldoet aan dat vooroordeel zal ik maar zeggen haha.
Sandra vindt iets van Rob , ik vind iets van Sandra .
poohtjesschrijft schreef:
14-04-2026 11:23
Uiterlijk is zeker belangrijk maar als ik heel eerlijk ben , dan ben ik al 12 jaar zielsgelukkig met een prachtige vent maar toen ik hem net leerde kennen had ik niet verwacht dat ik daadwerkelijk verliefd op hem kon worden. Gewoon een heel ander type dan mijn ex-en.
Dus liefde op het eerste gezicht: heel leuk als het kan maar ik ben ervan overtuigd dat je wel degelijk iemand steeds mooier en knapper kunt gaan vinden puur omdat je onderling zo goed met elkaar overweg kunt. En dan ga ik er wel vanuit dat iemand netjes verzorgd is, want als dat aan de hand is dan is het kansloos inderdaad .

En dat vind ik dus wel echt jammer, zo'n Luigi is volgens mij een hele leuke kerel maar hij is gekoppeld aan een vrouw die hem niet eens een kans geeft om hem te leren kennen (althans zo komt ze over) dat is toch zonde?

Over Sandra zeg ik niets, ik heb al een vooroordeel over vrouwen die Hazes meezingen en zij voldoet aan dat vooroordeel zal ik maar zeggen haha.
Dat kan natuurlijk heel goed. Als iemand op het eerste gezicht je type niet, kan je iemand knapper gaan vinden als je iemand beter leert kennen en om iemand gaat geven. Maar als het qua uiterlijk echt niet matcht, zie ik het niet gebeuren. En eerlijk gezegd is Sandra echt een stuk knapper dan Rob. Daar staat wel tegenover dat hij op alle andere vlakken een leuker persoon is (ik vind haar heel oppervlakkig). Ik gun hem dan ook een leuke nieuwe match.
Pelle schreef:
14-04-2026 13:40
Dat kan natuurlijk heel goed. Als iemand op het eerste gezicht je type niet, kan je iemand knapper gaan vinden als je iemand beter leert kennen en om iemand gaat geven. Maar als het qua uiterlijk echt niet matcht, zie ik het niet gebeuren. En eerlijk gezegd is Sandra echt een stuk knapper dan Rob. Daar staat wel tegenover dat hij op alle andere vlakken een leuker persoon is (ik vind haar heel oppervlakkig). Ik gun hem dan ook een leuke nieuwe match.
Ze vond hem vooral "oud", zei ze een paar keer. Een oude man.
En hoe leuk zij er ook uitziet, ze is ook gewoon een vijftiger om te zien. Met een obsessie voor "jong" en een filtertje voor haar zelfbeeld. Ze hadden haar niet moeten laten meedoen.
Gelukkig gaan ze wel verder op zoek voor Rob inderdaad.

Ben ook wel heel benieuwd naar dat laatste stel trouwens.
LieveMona schreef:
14-04-2026 14:08
Ze vond hem vooral "oud", zei ze een paar keer. Een oude man.
En hoe leuk zij er ook uitziet, ze is ook gewoon een vijftiger om te zien. Met een obsessie voor "jong" en een filtertje voor haar zelfbeeld. Ze hadden haar niet moeten laten meedoen.
Gelukkig gaan ze wel verder op zoek voor Rob inderdaad.

Ben ook wel heel benieuwd naar dat laatste stel trouwens.
Ik vind het ook een oude man. Neemt niet weg dat als je meedoet aan dit programma dat je er dan ook voor moet gaan. Hij mag blij zijn dat ze nu nee zegt. Anders was het echt verschrikkelijk geworden.
Heerlijk ! Weer een spoiler topic..
Ik volg.

Die danseres ( kan even niet op haar naam komen ) daar kan ik mijn vinger niet op leggen. Dacht eerst zij is degene die nee gaat zeggen maar tot mijn verbazing toch niet.

Zo die Sandra heeft ook weer haar aandacht moment gehad en weer door..Drama Queen was het eerste wat in mij opkwam.

Ik kan alleen maar hopen dat ze voor Rob een fantastische vrouw matchen.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Sabine schreef:
14-04-2026 15:32
Ik vind het ook een oude man. Neemt niet weg dat als je meedoet aan dit programma dat je er dan ook voor moet gaan. Hij mag blij zijn dat ze nu nee zegt. Anders was het echt verschrikkelijk geworden.
Het is een eind vijftiger. Zo vind ik hem er ook uitzien. Niet jonger, maar ook niet echt ouder. Je ziet weleens mensen die écht oud zijn voor hun leeftijd, dat vind ik bij Rob ook wel meevallen.
Zelf ben ik achterin de 40 en ik maak me geen illusies dat ik nog 28 lijk, zoals Sandra wel een beetje lijkt te doen. Voor iemand van in de 20 ben ik oud en zij ook. Ook al is ze nog zo goed geconserveerd. Dus ik vond het wel een beetje overdreven dat ze bleef zeggen, oude man, oude man.
Maar goed, zo kijk ik ernaar.
LieveMona schreef:
11-04-2026 23:54
Net even bijgekeken.
Werd onpasselijk toen Joyce Nicks rughaar ging scheren. Sorry, hoor, maar moest dat echt? En moest dat worden uitgezonden?
Haha, eens. Maar vooral ook de manier waarop, zo scheer je toch niet? Met al die korte, harde haaltjes, die arme man heeft de volgende dag waarachijnlijk een zeer pijnlijke rug en bultjes.
Where is my mind?
LieveMona schreef:
14-04-2026 17:09
Het is een eind vijftiger. Zo vind ik hem er ook uitzien. Niet jonger, maar ook niet echt ouder. Je ziet weleens mensen die écht oud zijn voor hun leeftijd, dat vind ik bij Rob ook wel meevallen.
Zelf ben ik achterin de 40 en ik maak me geen illusies dat ik nog 28 lijk, zoals Sandra wel een beetje lijkt te doen. Voor iemand van in de 20 ben ik oud en zij ook. Ook al is ze nog zo goed geconserveerd. Dus ik vond het wel een beetje overdreven dat ze bleef zeggen, oude man, oude man.
Maar goed, zo kijk ik ernaar.

Zo kijk ik er ook naar.

Ik ben van dezelfde leeftijd als Rob en Sandra en vind hen er allebei gewoon conform hun leetijd uitzien. Sandra ziet er weliswaar leuk uit, maar niet bijzonder jong. En Rob heeft misschien wat kilo's te veel, maar vind ik er niet ouder uitzien dan zijn leeftijd.

Ik vond die vriendin van Sandra ook zo onsympathiek: direct zeggen dat Sandra geen kale man wil. Ik vraag me af of Sandra het zo leuk zou hebben gevonden als iemand tegen haar had gezegd geen vrouw met extensions te willen.
Ja, inderdaad, die vriendin zette de toon al direct. Soort zoekt soort blijkbaar.
Ik ben nu aan het kijken. Help me, op wie lijkt Kyle? Die vriend van Seinfeld?
Of iemand anders?
Sandra zal wel een hoop bagger over haar heen gekregen hebben, want haar instagram staat inmiddels op privé.
Ik ben ergens wel verbaasd dat deze mensen geselecteerd, dan wel aan elkaar gekoppeld zijn. Sandra komt niet over alsof ze goed is in voorbij het uiterlijk kijken.
Erg sneu voor Rob maar uiteindelijk is het beter voor hem. Respect voor hoe rustig en netjes hij bleef.
Ik vind Rob een prima kerel. Leuke stoere man. En ik heb ook niet de voorkeur voor kaal maar dat zou ik toch echt wel ondergeschikt vinden. Maar goed, beter voor hem. Hij verdient een leukere vrouw.
Eigenlijk zou er dan alleen voor hem een nieuwe match gezocht moeten worden.
Wordt er voor Sandra ook nog iemand gezocht dan?
Moneypenny36 schreef:
15-04-2026 08:41
Dacht het niet, hoor. Ze haakt zelf af. Als ze haar nog willen matchen, mogen ze haar wel eerst foto's voorleggen.
Moneypenny36 schreef:
15-04-2026 08:41
dat lijkt me niet.
Nee alleen voor Rob wordt iemand leukers gezocht.. Op zich flauw van Sandra om zo af te haken, aan de andere kant, als je het echt niet ziet zitten... dan is het zonde van alle tijd en moeite voor iedereen. Ik zou bij haar een wel wat hippere man zien.
sneeuwvrouw schreef:
15-04-2026 09:45
Nee alleen voor Rob wordt iemand leukers gezocht.. Op zich flauw van Sandra om zo af te haken, aan de andere kant, als je het echt niet ziet zitten... dan is het zonde van alle tijd en moeite voor iedereen. Ik zou bij haar een wel wat hippere man zien.
Dat is het risico van meedoen.
sneeuwvrouw schreef:
15-04-2026 09:45
Ik sta er ook een beetje dubbel in. Je weet waar je je voor opgeeft. Maar uiteindelijk is het voor alle partijen beter dat ze stopt voor het jawoord.
Ik hoop wel dat vrouw nummer 2 wel matcht. Het is echt een leuke man.
Het risico van meedoen, inderdaad, en bovendien kon Sandra nog helemaal niet weten of Rob inderdaad zo ongeschikt voor haar was. Die knappe toyboys (brrr) maakten haar immers ook niet gelukkig, dus misschien past een stabiele, aardige, empatische, leeftijdsadequate man prima bij haar. Maar ja, dat weet ze niet want "hij ziet eruit als een oude opa".

Ik vind het dus zeer terecht dat er wel een leukere match wordt gezocht voor Ron en niet voor Sandra; zij heeft immers bewezen niet geschikt te zijn voor dit programma omdat ze niet voorbij een uiterlijk kan kijken.
Ja eens, het is uiteindelijk beter, maar het is ook het programma. Ik ben eigenlijk meer verbaasd dat de experts dit niet hebben zien aankomen. Deze vrouw is behoorlijk op het uiterlijk gefocust, dat maakt haar toch niet echt de ideale kandidaat voor dit programma? Of zien de experts dat als de ultieme uitdaging ofzo?

Ik voorspelde meteen dat ze Rob qua uiterlijk niets zou vinden. Ik geef toe, had niet verwacht dat ze niet eens zou trouwen.

Ergens respect dat ze in dat moment deze keuze durfde te maken, maar had Rob wel echt wat anders gegund. Dit moet hem toch pijn doen van binnen.
MissUnderstood schreef:
15-04-2026 09:59
Het risico van meedoen, inderdaad, en bovendien kon Sandra nog helemaal niet weten of Rob inderdaad zo ongeschikt voor haar was. Die knappe toyboys (brrr) maakten haar immers ook niet gelukkig, dus misschien past een stabiele, aardige, empatische, leeftijdsadequate man prima bij haar. Maar ja, dat weet ze niet want "hij ziet eruit als een oude opa".
Helemaal eens. En toch is het beter dat Sandra nee heeft gezegd. Ze had hem nooit een kans gegeven en dat was voor Rob heel naar geworden.

Ik hoop dat ze Sandra hard aanpakken bij het eindgesprek.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven