Wat heb je geleerd van dit forum?
dinsdag 14 april 2026 om 12:00
Oh wauw, wat leuk om te lezen. DankCalamitycat schreef: ↑12-04-2026 21:58Ik hoop niet dat er een dag komt dat jij wegblijft, want als ik iemand graag lees hier dan ben jij het wel.
dinsdag 14 april 2026 om 14:55
Weet niet qua jargon of ze al genoemd zijn, maar vond toentertijd de " vetpletter" ( corrigerend ondergoed) en de " bijzetkut" ( minnares volgens mij) ook hilarisch.
Er was toen toch ook nog zoiets als het " smoezenboek" actief??
Bestond geloof ik uit een 100 tal smoezen die vreemdgangers gebruikte, variërend van : mijn vrouw begrijpt me niet, tot aan: me vent is impotent.
En oh ja, de P.A.K. op het minnaarstopic...ben tenslotte ook niet roomser dan de paus
Er was toen toch ook nog zoiets als het " smoezenboek" actief??
Bestond geloof ik uit een 100 tal smoezen die vreemdgangers gebruikte, variërend van : mijn vrouw begrijpt me niet, tot aan: me vent is impotent.
En oh ja, de P.A.K. op het minnaarstopic...ben tenslotte ook niet roomser dan de paus
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 14 april 2026 om 15:46
Wat ik van specifiek het minnaarstopic heb geleerd, is dat er mensen zijn die blind zijn voor de ellende die ze veroorzaken bij een ander. Omdat het zogenaamd hun verantwoordelijkheid niet is. Blijkbaar was ik vroeger erg naief, maar dat het zo totaal kan ontbreken aan scrupules geeft me te denken.
En, wat luchtiger: dat een broek "fijn" kan zijn, of een gezichtscremetje, een podcast, een kinderwagen of wat dan ook.
En, wat luchtiger: dat een broek "fijn" kan zijn, of een gezichtscremetje, een podcast, een kinderwagen of wat dan ook.
Delulu
dinsdag 14 april 2026 om 20:45
sprokkelientje schreef: ↑14-04-2026 14:55Er was toen toch ook nog zoiets als het " smoezenboek" actief??
De smoezenlijst!
De smoezen die een getrouwde man - jarenlang -tegen zijn minnares zegt. Minnares: VIVA-forummer die wacht tot getrouwde man gaat scheiden (spoiler: nooit) en met minnares doorgaat.
Als je de smoezenlijst van het VIVA forum wil lezen, moet je op Viafora (concurrent van VIVA forum) kijken.
https://www.viafora.nl/forum/relaties/smoezenlijst
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
woensdag 15 april 2026 om 00:28
Explorista schreef: ↑14-04-2026 20:45De smoezenlijst!
De smoezen die een getrouwde man - jarenlang -tegen zijn minnares zegt. Minnares: VIVA-forummer die wacht tot getrouwde man gaat scheiden (spoiler: nooit) en met minnares doorgaat.
Als je de smoezenlijst van het VIVA forum wil lezen, moet je op Viafora (concurrent van VIVA forum) kijken.
https://www.viafora.nl/forum/relaties/smoezenlijst
Ik vind concurrent wel een groot woord in deze.
Viva zou ophouden en Ouders was bereid om de hele Viva-clan op te nemen. Creëerde daar een apart forum (Viafora) voor met een paar pijlers die overlapten met Ouders. Dat Viva toch bleef bestaan, konden zij niets aan doen.
woensdag 15 april 2026 om 08:04
woensdag 15 april 2026 om 08:20
woensdag 15 april 2026 om 12:16
vrijdag 17 april 2026 om 01:13
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in