[Stem]irritaties
donderdag 23 april 2026 om 16:35
Mijn vriend heeft het geluk dat hij zich nooit, echt nooit, ergert aan de manier waarop iemand in een tv/radioprogramma of podcast praat. Hij vindt regelmatig dat ik zeur of overdrijf, ik vind (hoop?) dat ik vast echt niet de enige ben
.
Ik heb het bijv. bij Daisy Mohr (zo opgelezen/haast AI achtig verslag doen), Whitney Janssen (Limburgse tongval?), Rutger Bregman (slis), Özcan Akyol (zo monotoon/traaaag vertellen), Femke Halsema (kaak klemmen/buiten adem).
Brand aub los; van wie gaan jouw nekharen overeind staan, ga jij spontaan zappen of toch maar over op een andere podcast?
Ik heb het bijv. bij Daisy Mohr (zo opgelezen/haast AI achtig verslag doen), Whitney Janssen (Limburgse tongval?), Rutger Bregman (slis), Özcan Akyol (zo monotoon/traaaag vertellen), Femke Halsema (kaak klemmen/buiten adem).
Brand aub los; van wie gaan jouw nekharen overeind staan, ga jij spontaan zappen of toch maar over op een andere podcast?
donderdag 23 april 2026 om 17:09
Ik vind Fred van Leer echt een leuke vent maar zodra hij met die vreselijke aanstelligere lach begint ben ik er klaar mee.
Er is nu een reclame over ik meen Costa Rica en die voice over slist zo erg, daar krijg ik wat van.
donderdag 23 april 2026 om 17:09
Ik vind Fred van Leer echt een leuke vent maar zodra hij met die vreselijke aanstelligere lach begint ben ik er klaar mee.
Er is nu een reclame over ik meen Costa Rica en die voice over slist zo erg, daar krijg ik wat van.
donderdag 23 april 2026 om 17:16
Ooh, ik heb meer dan genoeg stemirritaties. Neem bijvoorbeeld Teun van de Keuken, kan niet uitstaan hoe hij praat. Kan er de vinger niet opleggen maar het klinkt nattig, ofzo.
En als Roos van Kopen zonder Kijken op TV is, dan gaat het geluid uit. Echt niet te doen, wat een aansteller.
En als Roos van Kopen zonder Kijken op TV is, dan gaat het geluid uit. Echt niet te doen, wat een aansteller.
So much universe, and so little time.
donderdag 23 april 2026 om 18:42
donderdag 23 april 2026 om 19:36
donderdag 23 april 2026 om 19:51
Nikkie Plessen, Olcay Gulsen, Isa Hoes en Wierd Duk. En Femke inderdaad, alsof haar boven en ondergebit aan elkaar zitten geplakt. En Beatrix, zo bekakt. Wat een verschil met haar lieve moeder. Laurentien praat ook zo.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:55
67.69% gewijzigd
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
donderdag 23 april 2026 om 19:59
Dat is offtopic
En je mag hem hebben.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in