Hij heeft een ander.. en ik moet per direct oprotten
dinsdag 28 april 2026 om 19:55
Hoe hier mee om te gaan?
Ik heb mijn eigen huis en alles gewoon op orde, dus hier geen gezeik van.
Wel een boel spullen voor hem betaald en indirect aan zijn nieuwe vrouw want zij was er al tijdens onze relatie kom ik achter
Hoe overleef ik deze emotionele rollercoaster ??
Geen kinderen in het spel.
Ik heb mijn eigen huis en alles gewoon op orde, dus hier geen gezeik van.
Wel een boel spullen voor hem betaald en indirect aan zijn nieuwe vrouw want zij was er al tijdens onze relatie kom ik achter
Hoe overleef ik deze emotionele rollercoaster ??
Geen kinderen in het spel.
dinsdag 28 april 2026 om 20:02
Alle zooi die je hebt betaald meenemen. Of als dat niet kan, slopen.
Maar goed, zo zou ik handelen. En nee, daar zou ik geen spijt van krijgen.
Voor daarna: steun zoeken bij vrienden en lief zijn voor jezelf. Wat een lage k#tstreek is jou geleverd.
Maar goed, zo zou ik handelen. En nee, daar zou ik geen spijt van krijgen.
Voor daarna: steun zoeken bij vrienden en lief zijn voor jezelf. Wat een lage k#tstreek is jou geleverd.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
dinsdag 28 april 2026 om 20:04
dinsdag 28 april 2026 om 20:21
Te lang..Nanouk schreef: ↑28-04-2026 20:04Boos en verdrietig zijn en daarna schouders eronder en door. Maar ook blij zijn dat je van hem af bent. Iemand die zo met zijn partner om gaat ben je liever kwijt dan rijk. Zo voelt het nu vast niet en dat is logisch dus laat je emoties er nu ook even zijn.
Hoe lang waren jullie samen?
dinsdag 28 april 2026 om 20:43
O wat naar... Wat heb je voor hem betaald, dingen als een badkamer, vaste dingen in zijn huis? Anders inderdaad meenemen, zoals Lemoos al voorstelt. Ik zou daar ook niet wakker van liggen.
Ik moet in zo'n situatie altijd denken aan dit nummer; Ze mag hem hebben (z'n leugens en draaierij) https://www.youtube.com/watch?v=n7n95GOpmvY
Sterkte!
Ik moet in zo'n situatie altijd denken aan dit nummer; Ze mag hem hebben (z'n leugens en draaierij) https://www.youtube.com/watch?v=n7n95GOpmvY
Sterkte!
dinsdag 28 april 2026 om 21:01
Zijn hele kledingkast…. Inhoud van boven tot onder mijn spullen.Eirlys schreef: ↑28-04-2026 20:43O wat naar... Wat heb je voor hem betaald, dingen als een badkamer, vaste dingen in zijn huis? Anders inderdaad meenemen, zoals Lemoos al voorstelt. Ik zou daar ook niet wakker van liggen.
Ik moet in zo'n situatie altijd denken aan dit nummer; Ze mag hem hebben (z'n leugens en draaierij) https://www.youtube.com/watch?v=n7n95GOpmvY
Sterkte!
dinsdag 28 april 2026 om 21:11
Ik zou in staat zijn de helft mee te nemen. En weg te schenken aan de plaatselijke kringloop of dergelijke.
De volgende koopt maar een halve kleerkast bij.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 28 april 2026 om 21:18
Ik snap wraakgevoelens, maar pas wel op. Als jij hem dat kado hebt gedaan, kun je het niet zomaar meenemen. Voor je het weet heb jij een probleem..
Ik zou de eerste aan mezelf houden en ze echt gunnen dat ze samen aan nare jeuk ten onder gaan. Maar verder met opgeheven hoofd het pand verlaten
Sterkte het is rot om zo bedrogen te worden.
Ik zou de eerste aan mezelf houden en ze echt gunnen dat ze samen aan nare jeuk ten onder gaan. Maar verder met opgeheven hoofd het pand verlaten
Sterkte het is rot om zo bedrogen te worden.
dinsdag 28 april 2026 om 21:22
We zijn 7 jaar op en af bij elkaar geweest. Maar elke keer ging ik weer terug .. zo stom. En ik zag hem toen niet als de vader van mijn kind vanwege zijn gedrag. Dit is een (emotionele) mishandeling relatie geweest dus heb het nooit als relatie beschouwd omdat ik me schaamde voor de buitenwereld. Dus niet alle informatie is uit mijn post historie te halen. Ik ben heel vaak “gevlucht” en terug gegaan.Lila-Linda schreef: ↑28-04-2026 21:16Vorig jaar was je nog bezig BOM te worden, dus valt dat ook wel weer mee
Heb die jaren ook zorg gehad van de huisarts, therapeuten, maar het is heel moeilijk om weg te gaan op een of andere manier.
mesaudade wijzigde dit bericht op 28-04-2026 21:24
14.89% gewijzigd
dinsdag 28 april 2026 om 21:24
Nou, dan hoop ik dat het nu definitief uit is.Mesaudade schreef: ↑28-04-2026 21:22We zijn 7 jaar op en af bij elkaar geweest. Maar elke keer ging ik weer terug .. zo stom. En ik zag hem toen niet als de vader van mijn kind vanwege zijn gedrag. Dit is een (emotionele) mishandeling relatie geweest dus heb het nooit als relatie beschouwd omdat ik me schaamde voor de buitenwereld. Dus niet alle informatie is uit mijn post historie te halen. Ik ben heel vaak “gevlucht” en terug gegaan.
dinsdag 28 april 2026 om 21:29
Vrij cruciale informatieMesaudade schreef: ↑28-04-2026 21:22We zijn 7 jaar op en af bij elkaar geweest. Maar elke keer ging ik weer terug .. zo stom. En ik zag hem toen niet als de vader van mijn kind vanwege zijn gedrag. Dit is een (emotionele) mishandeling relatie geweest dus heb het nooit als relatie beschouwd omdat ik me schaamde voor de buitenwereld. Dus niet alle informatie is uit mijn post historie te halen. Ik ben heel vaak “gevlucht” en terug gegaan.
Heb die jaren ook zorg gehad van de huisarts, therapeuten, maar het is heel moeilijk om weg te gaan op een of andere manier.
Hoop dat je hem dan nu vergeet
dinsdag 28 april 2026 om 21:29
Dit keer is het zijn besluit én zoals ik heb ervaren in de hel relatie is HIJ DE BAAS.
maar toch doet dit veel pijn
dinsdag 28 april 2026 om 21:29
Dit keer is het zijn besluit én zoals ik heb ervaren in de hel relatie is HIJ DE BAAS.
maar toch doet dit veel pijn
dinsdag 28 april 2026 om 21:33
Dan is deze breuk jouw grootste cadeau. Laat die kast en kleren lekker achter, hij heeft jou je vrijheid en autonomie teruggegeven en dat is veel meer waard dan wat spullen. Sterkte!Mesaudade schreef: ↑28-04-2026 21:22We zijn 7 jaar op en af bij elkaar geweest. Maar elke keer ging ik weer terug .. zo stom. En ik zag hem toen niet als de vader van mijn kind vanwege zijn gedrag. Dit is een (emotionele) mishandeling relatie geweest dus heb het nooit als relatie beschouwd omdat ik me schaamde voor de buitenwereld. Dus niet alle informatie is uit mijn post historie te halen. Ik ben heel vaak “gevlucht” en terug gegaan.
Heb die jaren ook zorg gehad van de huisarts, therapeuten, maar het is heel moeilijk om weg te gaan op een of andere manier.
dinsdag 28 april 2026 om 21:36
Bel een vriendin, ga lekker met haar zaniken. Huil uit. Drink, eet, scheld (nou ja, wat jou past) en morgen is er weer een dag.
En ben jij mooi van hem af en is hij haar probleem
dinsdag 28 april 2026 om 21:51
Weet je wat volgens mij de beste 'wraak' is?
Even keihard uithuilen, en daarna zo goed mogelijk je leven leiden. Hup, naar de kapper, nieuwe kleren, huis schoonmaken, baan op orde, en leuke dingen gaan doen.
Laat hem maar zien dat je hem niet nodig hebt en dat je eigenlijk een veel leuker mens bent zonder hem.
Mijn ex (ook een zeer slechte relatie, hij had me helemaal in zijn macht) heeft het er volgens mij nog elke keer moelijk mee om te zien dat ik een heel happy leven leid, een fijn huis, nieuwe relatie en een fijne baan heb en hij maar een beetje zielig aan het wegkwijnen is. (We hebben co-ouderschap dus er is nog contact).
De beste wraak die er is!
Sterkte!
Even keihard uithuilen, en daarna zo goed mogelijk je leven leiden. Hup, naar de kapper, nieuwe kleren, huis schoonmaken, baan op orde, en leuke dingen gaan doen.
Laat hem maar zien dat je hem niet nodig hebt en dat je eigenlijk een veel leuker mens bent zonder hem.
Mijn ex (ook een zeer slechte relatie, hij had me helemaal in zijn macht) heeft het er volgens mij nog elke keer moelijk mee om te zien dat ik een heel happy leven leid, een fijn huis, nieuwe relatie en een fijne baan heb en hij maar een beetje zielig aan het wegkwijnen is. (We hebben co-ouderschap dus er is nog contact).
De beste wraak die er is!
Sterkte!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in