Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 284 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
LieveMona schreef:
01-05-2026 14:17
Bec is echt te hypocriet voor woorden. Ze kon niet wachten om Gia ten onder te zien gaan.. en dan opeens doen alsof ze haar wil helpen. Gia is een leugenaar die meedoet voor de fame en een rijke vent, maar ik denk dat Bec er echt wel met de award voor de meest walgelijke deelnemer van Mafs 2026 vandoor gaat. Meer nog dan die vuilbekkende Brook.
Dus.. ik kan niet wachten tot Danny eerlijk bekent dat hij nooit verliefd op haar is geweest en dat nooit gaat worden. Want dat heeft elke blinde allang gezien. Iets met "writing on the wall", zoals David zei.
Altijd leuk om ff hun Insta te checken. Rare figuren, allebei.
Nou, ik ben bij.
Over Bec zal ik niets meer zeggen, dat heb ik al genoeg gedaan. En het is precies gegaan als wij al wisten 😉

Maar Alissa is me ook heel erg tegengevallen, hoor. In het begin vond ik haar nog wel leuk en vooral ook netjes in dat meidenvenijn met Brook, Gia en Bec.
David zag het heel goed: zij wilde geen dominante man, maar als je het enigszins niet met haar eens bent, ben je meteen dominant en controlling. Hoe ze zijn reactie op het filmpje van de date met de andere match ook draaide: hij wilde alleen aangeven dat hij moeite had met haar uitspraken/ gedrag en in plaats van zich proberen in hem te verplaatsten, vertaalde ze het als 'controlling' gedrag, alsof ze van hem geen lol mocht hebben met anderen.
Als hij maar iets probeerde te zeggen, blèrde ze er overheen. Werkelijk alles draaide om haar.
Heel goed en sterk dat David voor zichzelf koos. Inderdaad, als liefde voof iemand ten koste gaat van jezelf, dan is dat niet de juiste liefde.

Gia dacht nog even te kunnen vluchten voordat Scott de beelden van dat etentje met die James zou zien. En dan, na overleg met Bec in de wc waarin ze even de strategie bepaalden, die brief voorlezen en een paar traantjes eruit persen.. Iedereen prikte er dwars doorheen.
Wat me wel meeviel, is dat ze niet als een hysterische feeks tekeer ging toen Scott zei echt te willen stoppen. Het "I wish you the best" oprechter dan al het voorgaande. Ze dacht vast, door naar één van die andere 6 mannen die voor me in de rij staan.

Ik was niet verrast over de uitkomst van Rachel en Steven, maar ben wel heel benieuwd hoe lang het hierna nog heeft standgehouden. Want denk niet dat ze het hebben gered uiteindelijk.

Heel benieuwd naar de reünie!! Wanneer komt ie erop trouwens?
LieveMona schreef:
01-05-2026 17:09

Heel benieuwd naar de reünie!! Wanneer komt ie erop trouwens?
Dat is de grote vraag. Ik ben bang pas vrijdag.

Echt heel sterk van David. Ze zette David weg als een watje die haar niet aan durfde te spreken. Maar als hij het deed, was het ook niet goed.
Het was toch ook respectloos hoe zij over hem sprak? Dat had niks te maken met dat hij het haar niet gunde om plezier te hebben. Ze voelde zich verheven boven hem. Maar ze kan juist niet aan hem tippen.
De reunie is vrijdag de 8e, staat nu op Videoland aangekondigd.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Ik kom inmiddels bij de final vows aan.. 😁

Ben enorm teleurgesteld in de dames Alissa, Bec en Gia. De mannen verdienden meer. Denk dat vooral Gia keer op keer de boel bij elkaar loog. Ze wil een trophy wife zijn, nou meer dan dat is ze niet. Hoewel ik haar door al dat plastic echt niet mooi vindt. Behalve haar figuur. Denk dat Bec en Gia na hun voorkomen nooit meer aan de bak komen. En terecht. Van Brook en Juliette was ik enorm in shock.

Vond het een bijzonder seizoen, Denk niet dat ik het volgend jaar weer zou kijken.
:worship: David

Tja verder weinig te zeggen.

Stevo en Rachel vind ik wel bijzonder. Die nemen genoegen met een beetje giechelen en over elkaars rug wrijven. Kan me niet voorstellen dat ze echt intiem zijn geweest verder. Niet dat dat nou het belangrijkste is maar drie maanden samenwonen is toch niet te snel voor le sexytime?
David kreeg hier bijna een staande ovatie….:)

Stevo & Rachel: komt een beetje over als basisschool verkering, benieuwd hoe lang het blijft standhouden. (Ik gun het ze overigens wel dat het lukt)

Beck & Danny: die uitkomst was voorspelbaar, iedereen zag het behalve zij.
Sunshineee91 schreef:
02-05-2026 16:41

Beck & Danny: die uitkomst was voorspelbaar, iedereen zag het behalve zij.
Danny zag het wel hoor. Die is nooit van plan geweest om ja te zeggen.
Pelle schreef:
02-05-2026 22:00
Danny zag het wel hoor. Die is nooit van plan geweest om ja te zeggen.
Dat zeg ik:iedereen zag het, behalve zij. (Beck)
Wauw David! Heel veel respect voor deze man 🤩
Yesss twee nieuwe afleveringen staan erop! Reunion dinner party en commitment ceremony! Dat wordt kijken vanmiddag 😍
Marathonloopster schreef:
08-05-2026 06:56
Yesss twee nieuwe afleveringen staan erop! Reunion dinner party en commitment ceremony! Dat wordt kijken vanmiddag 😍
Commitment ceremony was toch vorige week?
Weet iemand hoe lang na de commitment ceremonies de reünie is opgenomen?
Ik zit nu te kijken en het valt me op dat ze alles nog aan elkaar het uitleggen zijn alsof het pas geleden is.
Ik zet het nu aan! :yes:
De experts kijken naar de reunie/dinerparty maar hebben de uiteindelijke geloften nog niet gezien?
Wat raar dit. Het lijkt inderdaad of er maximaal 2 a 3 weken tussen zit.
teeejamo wijzigde dit bericht op 08-05-2026 11:06
20.70% gewijzigd
Edit: sorry ik zit mezelf te quoten ipv post aanpassen.
LieveMona schreef:
08-05-2026 09:41
Ik zit nu te kijken en het valt me op dat ze alles nog aan elkaar het uitleggen zijn alsof het pas geleden is.
ik heb vanochtend een deel gezien en er werd gezegd dat de final vows een maand geleden was.
LieveMona schreef:
08-05-2026 09:41
de reünie bestaat volgens mij uit 2 delen: de dinner party en de commitment ceremonie. dat is zeg maar de nabespreking/evaluatie met de experts.
Ja, zouden de experts er echt niet van op de hoogte zijn van de uiteindelijke afloop?

Het valt me ook op (ook in eerdere afleveringen) dat ik zelden krokodillen tranen zie stromen op het moment dat er gehuild wordt.
Pelle schreef:
08-05-2026 11:25
de reünie bestaat volgens mij uit 2 delen: de dinner party en de commitment ceremonie. dat is zeg maar de nabespreking/evaluatie met de experts.
Ja, ik haalde commitment ceremony en final vows even door elkaar.

Ben nog niet klaar, maar ik word echt helemaal emotioneel bij Rachel en Steven. Had ik niet van mezelf verwacht, haha.
LieveMona schreef:
08-05-2026 12:17
Ja, ik haalde commitment ceremony en final vows even door elkaar.

Ben nog niet klaar, maar ik word echt helemaal emotioneel bij Rachel en Steven. Had ik niet van mezelf verwacht, haha.
Oh, ik helemaal niet. Ik zit nog steeds naar een grote poppenkast te kijken.
apppie schreef:
08-05-2026 13:12
Oh, ik helemaal niet. Ik zit nog steeds naar een grote poppenkast te kijken.
Mwah, ik had bij de meesten nu wel het idee dat ik naar oprechte emoties zat te kijken.
Ik heb geen idee waar ik naar kijken.
Bec roept Steph op het matje en Steph zegt alleen maar yeah, yeah, yeah.
En Bec zegt o goed gesprek, fijn dat we hier als volwassenen over kunnen praten!

What?
Ik ben klaar. Brok in mijn keel van de afsluitende beelden van Mel :heart:
Oh dat laatste stukje van de laatste aflevering. Ik heb niet alleen een brok in mijn keel, ik zit echt hardop te janken. Zo zo verdrietig, zo'n prachtig mooie vrouw. :'(
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Same here. Ze was zo'n prachtig mens. Van binnen en buiten. Zij had nog niet mogen gaan :cry:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven