Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 290 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Wat ik wel leuk vind zijn die ceremonies. Daar kan echt iedereen wat aan hebben en het zorgt ook voor meer diepgang. Ik vind dat in NL zo'n slappe hap.

Edit: oh, alsof ik de rest niet leuk vind. Ik vind Australië sowieso leuker, al is er dan veel drama!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Ik zit de laatste dinerparty te kijken.
Jammer van Chris en Sam.

Verder ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik kijk de rest wel af maar wat mij betreft zappen we naar de reunie en doorrrr.
Teeejamo schreef:
12-04-2026 19:05
Ik zit de laatste dinerparty te kijken.
Jammer van Chris en Sam.

Verder ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik kijk de rest wel af maar wat mij betreft zappen we naar de reunie en doorrrr.
I'm done!! 😉
Je hebt de reünie al gezien? Zo ja, waar? ☺️
Teeejamo schreef:
12-04-2026 21:00
Je hebt de reünie al gezien? Zo ja, waar? ☺️
Nee, dat bedoel ik niet. Jij zei dat je er klaar mee bent en toen schoot die zin in mijn hoofd, omdat die zo ongeveer elke aflevering/ dinner party wel terugkomt. ("I'm done!" dus)
Pelle schreef:
12-04-2026 17:18
Ik ben afgehaakt bij USA, terwijl ik de seizoenen ervoor allemaal gezien heb.
Ik ook! Vond het gewoon niet boeiend genoeg.
LieveMona schreef:
12-04-2026 22:08
Nee, dat bedoel ik niet. Jij zei dat je er klaar mee bent en toen schoot die zin in mijn hoofd, omdat die zo ongeveer elke aflevering/ dinner party wel terugkomt. ("I'm done!" dus)
Ohhh! Haha ja ik sluit me volledig aan bij die oneliner van de show.
Teeejamo schreef:
13-04-2026 07:09
Ohhh! Haha ja ik sluit me volledig aan bij die oneliner van de show.
I know what ya mean..you know wha I mean?
Mooi dat die Bec ontslagen is naar aanleiding van haar gedtag op tv. Zo’n serpent wil je toch niet in je team. En dan gaat ze in interviews jammeren dat ze zelfs vakken wil vullen omdat ze geen inkomen meer heeft.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de experts niet ingrijpen bij dergelijk bullygedrag, die tekstberichten waren zwaar over de grens. Terwijl Juliette nog van de experst na kreeg gedragen dat ze wegliep en hoe slecht dat wel niet was, terwijl ze juist de ergste berichten niet eens had bekendgemaakt. What’s next, racistische berichten?
Wat lijken Chris en Gia op elkaar, zeg. Schijnen ook besties te zijn geworden daar en dat snap ik.
Maar ze zijn zo defensief allebei en snappen totaal niet waarom ze door de ander op iets worden aangesproken.

Die Gia ook in dat huis van Scott: niets is goed en ze is zo veel beter gewend. Vraag me wel af op kosten van wie dan. Wat heeft ze zelf voor baan?
En dat huis van Scott zag er in mijn ogen niet zo verkeerd uit. Ik zou Gia niet graag bij mij thuis ontvangen, haha.
Chris vind ik een typische gaslighter maar natuurlijk vindt hij dat zelf niet. Hij is vals. Dus een vriendschap met Gia past heel goed samen.
Zooooo, Gia is echt een kreng tegenover Scott. Ik had haar allang buiten gemikt. Echt het slaat zo helemaal nergens op allemaal!
Kattentuintje schreef:
17-04-2026 21:32
Zooooo, Gia is echt een kreng tegenover Scott. Ik had haar allang buiten gemikt. Echt het slaat zo helemaal nergens op allemaal!
En ze draait het altijd zo dat het aan hem ligt , haar gedrag in zijn huis dat was gewoon echt triest
Yildizlar2 schreef:
17-04-2026 21:47
En ze draait het altijd zo dat het aan hem ligt , haar gedrag in zijn huis dat was gewoon echt triest

Over gaslighting gesproken... Maar goed, Chris kan er ook wat van, zo blijkt. Prima beste vrienden.
En dan de moeder van Alyssa... @( Sowieso al die families, ook die van Stella. De enige die een beetje toevoegen zijn de vrienden van Scott.
Ben ik de enige die kijkt? Haha!

Anyway, ik ben inmiddels bij de dinner party; ze komen nu allemaal binnen. Arme Sam, irritante Chris. En Bec heeft echt geen enkel zelfinzicht he? Sterkste koppel terwijl Danny het niet voelt? Ze gelooft echt in een sprookje. "Ik weet zeker dat hij van me houdt!"

Alyssa's moeder en vrienden hebben lekker zitten stoken, met succes. Arme David.

Hopelijk gaan Scotts ogen nog open.

En Rachel en Steven: :heart:
Ik zie het niet gebeuren bij Rachel en Steven , hij doet omdat het moet heb ik het idee .
Mijn enige hoop is Stella en Filip .
Yildizlar2 schreef:
18-04-2026 00:34
Ik zie het niet gebeuren bij Rachel en Steven , hij doet omdat het moet heb ik het idee .
Mijn enige hoop is Stella en Filip .
Dat heb ik ook. Ik ben niet overtuigd van Steven. Ook de experts zitten zo in hun handjes te klappen van "Wat gaat het fantastisch tussen Rachel en Stevo!", maar ik voel gewoon dat Steven niet overtuigd is. Hij heeft inderdaad nu het idee dat hij "moet", ook door de input van zijn familie.

Stella en Filip zie ik inderdaad goedkomen, Scott (arme man) en Gia absoluut niet en wat zullen we zeggen over Bec en Danny? Bec kiest ervoor om alle rode vlaggen straal te negeren en zichzelf gigantisch in de maling te nemen. Zou bijna medelijden met haar krijgen, als ik haar niet zo vreselijk vond.

Jammer dat David en Alyssa nu ook de verkeerde kant opgaan. De brutaliteit inderdaad van die moeder! Het was niet echt tegen David gericht, maar als het niet helemaal kan zoals zij (die moeder) in haar hoofd heeft, met een kleinkind binnen een jaar en in Adelaide blijven, dan maar geen David.
En Alyssa slaat opeens om als een blad aan een boom. Of misschien was ze al aan het twijfelen, we zagen natuurlijk al eerder opmerkingen over hoge energie.. dus ik denk alles bij elkaar dat dit ook nog klapt.

Chris is een enge, arrogante gozer zonder zelfinzicht, maar ik vond in de loop van de afleveringen ook wel dat Sam heel lang in bepaalde dingen bleef hangen. Die vragen die hij stelde op de boerderij waren inderdaad wel heel erg een herhaling van zetten en hij had gehoopt dat Chris voor hem "zou zijn gaan vechten" toen hij aangaf er een punt achter te willen zetten. En dat vind ik ook nogal passief agressief.
En ik heb ook wel een klein beetje het idee dat hij medelijden zoekt in de groep.
Wel opvallend hoe dit binnen een week van 100 naar 0 is gegaan.
Ik heb nooit geloofd in Steven en Rachel. Vooral niet in Steven. Rachel is blij met kruimels, ze verdient meer.
Zelfs de vriendinnen van Alissa snappen niks van Alissa.
En die moeder die het tegenhoudt dat Alissa voor 1 of 2 jaar naar Sydney/Melbourne wil. Want die wil het liefst dat ze morgen al zwanger wordt. David heeft al aangegeven in Adelaide te willen settelen. Wat is er mis om elkaar nog even beter te leren kennen en je vleugels even uit te slaan. En alsof je alleen in Adelaide kinderen kunt groot brengen. Ik zeg: run David, run.
Dit jaar heb ik zo veel spoilers gezien op social media dat ik bijna geen zin meer heb om de afleveringen op Videoland te kijken.

Maar ik ga er toch maar aan aangezien er vanavond niks op tv is wat ik leuk vind.
80isprachtig schreef:
19-04-2026 21:21
Dit jaar heb ik zo veel spoilers gezien op social media dat ik bijna geen zin meer heb om de afleveringen op Videoland te kijken.

Maar ik ga er toch maar aan aangezien er vanavond niks op tv is wat ik leuk vind.
Ik heb nog geen spoilers gezien, maar ben er toch een beetje klaar mee.
En ook zonder spoilers is het duidelijk dat hooguit 2 stellen het redden.
Ik ben ben benieuwd waar ze nog 7 afleveringen mee gaan vullen.
Ik heb even bijgekeken. Vond het wel mooi dat Alissa even op haar plek werd gezet door haar vriendinnen: "de wereld draait niet alleen om jou". Ik denk dat David daardoor ook met zn neus op de feiten werd gedrukt want hij is een stuk terughoudender. Terecht ook.

Danny vind ik eigenlijk best een leuke vent. Geen relatie materiaal, maar wel eentje waar je leuk mee kunt lachen.

Scott begin ik steeds sympathieker te vinden. Eigenlijk gewoon een lieverd.

Rachel en Stevo vind ik heel saai.

Stella en Filip gaan lekker, leuk om te zien!
Pelle schreef:
18-04-2026 13:46
Ik heb nooit geloofd in Steven en Rachel. Vooral niet in Steven. Rachel is blij met kruimels, ze verdient meer.
Oh, dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rachel manipulatief en allesbehalve een leuke vrouw, ik heb echt ongemakkelijk naar hen zitten kijken. Steven maakt al vanaf het begin duidelijk niet intiem met haar te willen zijn en iedereen, inclusief de experts, blijft maar pushen dat hij seks met haar moet hebben. Andersom had de productie al lang ingegrepen (en terecht). Echt, bah.
80isprachtig schreef:
20-04-2026 18:53

Danny vind ik eigenlijk best een leuke vent. Geen relatie materiaal, maar wel eentje waar je leuk mee kunt lachen.
Ik vind Danny ook echt wel grappig, maar ik zit me steeds af te vragen of hij niet durft te zeggen wat hij denkt omdat hij lief is (ik vind zijn ogen soms wel lief), een beetje een zachte heelmeester, of dat hij gewoon zo lang mogelijk van de fame wil genieten. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het is. Erg eerlijk is hij in elk geval niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven