Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 189 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Talullah schreef:
03-04-2026 10:03
Gia heet eigenlijk Cassandra. Ze zag er ooit heel anders uit. Ze had ook nog een andere naam, een rapnaam . Ze wil al heel lang bekend worden en heeft al vanalles geprobeerd.
Ik kwam een artikel tegen met allerlei foto's en uitleg.
Ik zag dat ook voorbijkomen, maar heb het niet gelezen. Het verbaast me niks, denk dat het voor veel deelnemers aan dit soort programma's een doel is om bekend te worden. En Gia komt wel over als iemand die graag het middelpunt is.
Ik heb het ook gelezen en ook dat de reden huiselijk geweld was van haar naamsverandering. En dat er ook een rel geweest was omdat Danny haar echte naam bekend had gemaakt. Maar als je je naam veranderd vanwege zo;n reden is het wel heel dubbel om vervolgens wel met je hoofd op tv en social media te gaan staan.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen
love2dance schreef:
03-04-2026 12:41
Ik heb het ook gelezen en ook dat de reden huiselijk geweld was van haar naamsverandering. En dat er ook een rel geweest was omdat Danny haar echte naam bekend had gemaakt. Maar als je je naam veranderd vanwege zo;n reden is het wel heel dubbel om vervolgens wel met je hoofd op tv en social media te gaan staan.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen
Daarom heeft ze zich vast totaal laten verbouwen ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Vanochtend aflevering 21 gezien. De commitment ceremonie. Dat die Juliette stay heeft geschreven.. Wat een figuur is dat. Typisch ook dat Gia het tijdens het diner weer lekker zat te voeren, terwijl de rest echt niet vond kunnen hoe ze tegen en over Joel sprak.

Van de week flitste er toch iets op social media voorbij over een uitkomst. Heb snel weg geklikt. Ik wil echt niks weten nog.
Haha, ik weet alle uitkomsten al. Het stoort me eigenlijk niet eens, ik vind het nog steeds 'interessante' tv.
Ik heb alles al weer gezien. Vrij vandaag en niet veel beters te doen 😉. Moet zeggen dat ik wel een beetje in de war ben. Bec zat toch gewoon weer keihard te liegen tegen Rachel dat ze dat van die 'merch' nooit had gezegd? Dat ze niet de hele dag was door- en doorgegaan over hoe erg Rachel overdreef en haar verder belachelijk maakte? Ben het dan wel met Gia eens dat het ongelooflijk is dat iedereen er weer intrapt.
Ik zeg, kom maar op met die receipts.
Niet eens met wie zei (was het Stella) dat je op zo'n onzekere vrouw als Bec toch niet boos kon worden. Dat zijn juist vaak de gevaarlijkste types.
Word het wel een beetje beu trouwens, dat het al weken om Bec draait.

Juliette die als een blad aan een boom is gedraaid in haar relatie met Joel is ook ongeloofwaardig.

En... heel eerlijk.. Rachel is ook wel een klein beetje overgevoelig, dat vond ik vanaf het begin wel. Maar goed dat Steven daar goed mee kan omgaan en dat ze als stel steeds sterker worden.
Brook was zwanger tijdens het filmen.
LieveMona schreef:
03-04-2026 18:03
Ik heb alles al weer gezien. Vrij vandaag en niet veel beters te doen 😉. Moet zeggen dat ik wel een beetje in de war ben. Bec zat toch gewoon weer keihard te liegen tegen Rachel dat ze dat van die 'merch' nooit had gezegd? Dat ze niet de hele dag was door- en doorgegaan over hoe erg Rachel overdreef en haar verder belachelijk maakte? Ben het dan wel met Gia eens dat het ongelooflijk is dat iedereen er weer intrapt.
Ik zeg, kom maar op met die receipts.
Niet eens met wie zei (was het Stella) dat je op zo'n onzekere vrouw als Bec toch niet boos kon worden. Dat zijn juist vaak de gevaarlijkste types.
Word het wel een beetje beu trouwens, dat het al weken om Bec draait.

Juliette die als een blad aan een boom is gedraaid in haar relatie met Joel is ook ongeloofwaardig.

En... heel eerlijk.. Rachel is ook wel een klein beetje overgevoelig, dat vond ik vanaf het begin wel. Maar goed dat Steven daar goed mee kan omgaan en dat ze als stel steeds sterker worden.
Ik vond het ook bijzonder dat uiteindelijk iedereen de kant van Bec koos. Gia en Juliette vind ik wel vals en belust op sensatie, maar ze hebben wel gelijk over Bec. Het ging veel verder dan alleen de grap van Bec, daarna liep ze Rachel belachelijk te maken dat ze zich aanstelde. Ging erover door met die merchandise, maar dat deed ze alleen bij Gia en Juliette, dus de anderen kregen dat niet mee. Juliette zei nog dat ze daar niks van moest hebben en toen noemde Bec haar een bitch. Bec overdreef ook door de zeggen dat Steven en Rachel een grote ruzie hadden.

Ik hoop ook dat de berichten nog aan bod komen. Maar ik vind het al heerlijk om te zien dat bij de volgende commitment ceremonie Danny overvallen wordt door de: ik hou van jou van Bec.

Rachel is inderdaad wel overgevoelig. Ik vind het nog steeds ongemakkelijk tussen haar en Steven. Elk ministapje wordt gevierd als iets heel groots. Ik vind Steven nog steeds zo ongemakkelijk met intimiteit en ik ben er nog niet uit of hij gewoon zo is of dat hij toch aantrekkingskracht mist. Ik voel het gewoon nog niet bij hen. En eigenlijk kan ik me ook niet echt voorstellen dat Rachel echt aangetrokken is tot hem.
Ik denk wel dat Rachel hem echt leuk vindt, maar hij is nogal awkward (dat zei hij zelf aan het begin van het experiment al) en tegelijkertijd vraag ik.me inderdaad ook af of hij haar wel echt aantrekkelijk vindt. Als hij door zijn broer en moeder aangespoord moet worden om iets meer genegenheid te laten zien, ik weet niet, het voelt geforceerd. Volgens mij willen ze gewoon allebei heel graag dat het slaagt, maar voelt vooral Steven het niet echt.
Bec heeft ergens wel een punt dat Rachel wat zwaar op de hand is, maar zelf heeft ze ook behoorlijk wat issues. Dus een beetje 'pot verwijt de ketel'.
Juliette kwam weer grof uit de hoek en Gia is ook geen lieverdje, maar zij werden nu wel opeens weggezet als de leugenaars in dit verhaal, wat volgens mij niet terecht is.
En Danny is ergens een aardige jongen, maar daardoor ook heel erg heelmeesterig en ontwijkend in zijn 'relatie' met Bec. Hij doet er alles aan om haar een goed gevoel te geven (waarschijnlijk ook uit angst voor haar hysterische buien), maar hij had zeker wel liever een type Gia gehad 😉 Ook daarvan geloof ik dat Gia het niet heeft gelogen.
Hoe Bec Danny ook commandeert, dat voelt wel een beetje belachelijk: "Daniel, kom nu mee!" Daar zou hij best eens iets van kunnen zeggen. Ik zou het sowieso geen dag met dat secreet uithouden, maar goed.
Volgende week bij de commitment ceremony staat ons hoogstwaarschijnlijk de volgende crisis te wachten inderdaad. Als Bec opeens zegt dat ze van hem houdt.

Hopelijk gaat er ook weer meer gebeuren bij de andere koppels, dan kan ik het de volgende keer ook eens ergens anders over hebben 😉
In het voorstukje leek er ook en crisis te zijn bij Stella en Filip. Maar het zal wel erger lijken dan het is. Joel en Juliette gelooft toch ook niemand? Eerst vond ze hem walgelijk en nu is er opeens gezoend. In de auto konden ze niet verder van elkaar zitten.
Oh ja, dat voorstukje met Stella & Filip, misschien vergeten omdat ik me niet kan voorstellen dat daar nog écht een kink in de kabel komt. Lijkt me typisch een scène die uit z'n verband gerukt is, maar we gaan het zien...

Trouwens, nog iets opvallends uit deze laatste afleveringen was natuurlijk het plotselinge vertrek van Tyson (en Steph). Waar vervolgens zo weinig meer over gesproken is, dat ik het ook bijna weer was vergeten.
Maar wat was dat ook raar. Ik dacht ergens dat ze misschien nog met Tyson zouden gaan praten en dat hij terug zou komen. Maar hij was gewoon.. weg. En dat was het einde voor hem en zijn 'temporary wife'. Niet dat ik er nou veel vertrouwen in had, maar het was wel een erg abrupt einde.
Ik zit in aflevering 22. Wat zit Alissa moeilijk te doen over functioneren op een hogere frequentie?
Teeejamo schreef:
04-04-2026 22:18
Ik zit in aflevering 22. Wat zit Alissa moeilijk te doen over functioneren op een hogere frequentie?
Ja, dat kwam ook wel een beetje uit het niets. Alles was zo geweldig en ik dacht bijna dat ze een grap ging maken toen ze zo stellig zei "Er zijn dingen die David me niet kan geven". Een beetje zoals die opmerking "Ik kan niet met je trouwen (voordat je me een aanzoek doet)". Het werd een beetje vertaald als, hij is rustig en ik ben gewend aan chaos, luidruchtige vriendjes. En dat mis ik nu. Vervolgens koos ze wel voor blijven. Maad ik denk wel dat het een deukje oplevert in deze ogenschijnlijk zo perfecte verstandhouding. Want David was er toch best van geschrokken.

Ik vraag me trouwens ook af of Tyson en Steph "stay" hadden opgeschreven (dat is toch niet meer in beeld gekomen, of zat ik niet op te letten?). Ik denk het eigenlijk wel.
Ja je ziet inderdaad weer de Alissa die ze was tijdens haar bruiloft.

Volgens mij is dat moment van Tyson en Steph niet in beeld gekomen.

Wat een gedoe tussen Rachel en Bec. Ze mogen beide wel een beetje dimmen. Bec met haar venijnige grappen en ppmerkingen en Rachel met haar overgevoeligheid.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven