Moeder 25 jaar getrouwd wat geven
maandag 11 mei 2026 om 09:34
Hoi
Volgende maand is mijn moeder 25 jaar getrouwd en ik heb geen idee wat te geven …
Man is oke maar ik heb er niets mee
Mijn moeder is niet de makkelijkste en het is dus niet snel goed qua cadeau.
Dus eigenlijk wil ik iets geven wat geen honderden euro’s kost en eigenlijk altijd goed is (al is dat in mijn moeders geval heel lastig)
Iemand ideeën?
Uit eten doen ze nooit (hebben cadeaubonnen van verjaardag verlopen laten gaan)
Volgende maand is mijn moeder 25 jaar getrouwd en ik heb geen idee wat te geven …
Man is oke maar ik heb er niets mee
Mijn moeder is niet de makkelijkste en het is dus niet snel goed qua cadeau.
Dus eigenlijk wil ik iets geven wat geen honderden euro’s kost en eigenlijk altijd goed is (al is dat in mijn moeders geval heel lastig)
Iemand ideeën?
Uit eten doen ze nooit (hebben cadeaubonnen van verjaardag verlopen laten gaan)
dinsdag 12 mei 2026 om 09:42
Ja was van een lokaal restaurant 2 jaar geldig heeft al die tijd in het zicht gestaan bij de schoorsteen (dus niet vergeten) maar gewoon laten verlopen.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-05-2026 18:37Weet je het trouwens heel zeker, van die verlopen bonnen ?
https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen
Ze vieren het niet
Ik ga gewoon voor de bos bloemen
Bedankt voor de reacties
dinsdag 12 mei 2026 om 10:45
Ah... dat maakt het nog makkelijker!! Alles dat je dan wel doet is mooi meegenomen.Zonnetje80 schreef: ↑12-05-2026 09:42Ja was van een lokaal restaurant 2 jaar geldig heeft al die tijd in het zicht gestaan bij de schoorsteen (dus niet vergeten) maar gewoon laten verlopen.
Ze vieren het niet
Ik ga gewoon voor de bos bloemen
Bedankt voor de reacties
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in