Wat nu? Ik ben al 20j samen heb geen intiem contact meer
woensdag 13 mei 2026 om 10:43
woensdag 13 mei 2026 om 11:25
Waarom niet eerst proberen op te lossen met je partner? Als je altijd gehaktballen eet, ben je dat op den duur ook wel beu. Dan kan het advies zijn om uiteten te gaan, maar bedenken wat voor andere gerechten je zelf nog kunt maken is ook een optie natuurlijk.
To, heb je zelf ideeën hoe je je seksleven anders,zou willen? Zijn er gesprekken daarover mogelijk met je partner? Zou een seksuoloog een optie zijn voor jullie?
woensdag 13 mei 2026 om 18:22
Vaak hangt een beroerd sexleven samen met drukte en te weinig verbinding in het dagelijks leven. Kijk goed if je echt naast je partner staat. Zijn de klussen goed verdeeld, zien jullie elkaar nog echt met liefdevolle aandacht, wordt er gelachen etc.
Ik gok dat daar flink wat werk zit. Heb he nog genoeg om voor te vechten? Daar zal je antwoord zitten
Ik gok dat daar flink wat werk zit. Heb he nog genoeg om voor te vechten? Daar zal je antwoord zitten
donderdag 14 mei 2026 om 10:36
Een goed seksleven begint volgens mij ook al met het verdelen van allerlei huishoudelijke klusjes. Als alle stomme, saaie en onsexy dingen, zoals opruimen, de was, het vuilnis etc. goed verdeeld zijn, kun je je richten op de ander. Als daar een chronische disbalans inzit, heb je vaak echt geen zin in seks meer.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
donderdag 14 mei 2026 om 10:51
Ja precies! En het maakt niet uit hoeveel de man zegt in huis te doen, het is altijd te weinig. En daarom heeft de vrouw natuurlijk geen zin meer in seks met hem!
(Ik lees al jaren mee op dit forum
donderdag 14 mei 2026 om 11:05
Ach welnee. Een goed seksleven begint bij aantrekkingskracht, gezien worden, je gewild voelen, creativiteit en inzet.Belle73 schreef: ↑14-05-2026 10:36Een goed seksleven begint volgens mij ook al met het verdelen van allerlei huishoudelijke klusjes. Als alle stomme, saaie en onsexy dingen, zoals opruimen, de was, het vuilnis etc. goed verdeeld zijn, kun je je richten op de ander. Als daar een chronische disbalans inzit, heb je vaak echt geen zin in seks meer.
Everything is possible for the one who believes.
donderdag 14 mei 2026 om 11:21
Het zal voor iedereen anders zijn, maar op het moment dat ik heb idee heb dat ik het hele huishouden moet organiseren en ook nog alles bij moet houden, droog ik spontaan op. Seks is voor mij een goede afleiding als ik het heel druk heb, maar niet met een man die werkelijk geen ene poot uitsteekt. Dus in een lange relatie waarbij je samenwoont werkt het voor mij wel zo.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
donderdag 14 mei 2026 om 11:47
Ik ben het er mee eens dat het een factor is. Als je partner jou als diegene ziet die de meeste saaie huishoudelijke klussen moet klaren en zelf niet veel oppakt droog je daar van op.
donderdag 14 mei 2026 om 12:24
zondag 7 juni 2026 om 09:46
Gewoon reageren op wat er staat meer niet.Molshoop schreef: ↑13-05-2026 10:43Oké er is hier op het forum 'de wet van Wuiles', over hoe langer je openingspost is, hoe groter de kans op een breakup.
Maar dit is wel weer heel extreem de andere kant op.
Hoe kunnen we hier nou iets zinnigs op zeggen op basis van deze paar zinnen in de openingspost?
Als je aan iemand de weg vraagt, vertel je toch ook niet waar je vandaan komt of wat je verder gaat doen?
Dit is een korte vraag en ook een duidelijke vind ik
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in