Man waarop ik verliefd was neemt weer contact op

13-05-2026 19:31 84 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste allemaal,

Op dit moment zit ik in een beetje lastige situatie, althans misschien maak ik het lastig voor mezelf maar een man waarop ik verliefd was neemt weer contact op alleen zit ik hier met dubbele gevoelens. Een langere tijd geleden waren we een tijd aan het daten en zagen elkaar best veel, ineens kreeg hij toen een relatie met een andere vrouw en liet niks meer van zich horen, ik wist eerst totaal niet wat er aan de hand was toen hij niets meer liet horen totdat ik hem een keer tegenkwam en vertelde dat hij in een relatie zat, dit stak mij toen best behoorlijk. Nu is het een tijdje uit (althans dat denk ik) en neemt nu weer contact met mij op, voel me om eerlijk te zijn wel nu een tweede keuze, helaas vind ik hem nog steeds leuk en hij wil me steeds zien maar ik denk wel steeds aan hoe hij me toen destijds behandeld heeft. Aan de ene kant denk ik van je hebt me wel een tijd laten zitten, alleen mijn gevoel voor hem is niet weg. Pfff wat moet ik doen? wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Blokkeren, nummer weggooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar kom op, vrouw, je bent toch wel meer waard dan tweede keus?! Ga alleen voor een man die ook volledig voor jou gaat hoor!

Daarnaast: deze man ga je nooit meer volledig kunnen vertrouwen. Echt, blokkeren die handel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn eerste gedachte; een man die niet eens het fatsoen heeft om transparant te zijn tijdens het daten maar je wel weet te vinden als het uit is, klinkt niet als een fijn iemand om relatie mee te hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Stuur hem een foto van jezelf waarop je een lange neus naar hem trekt, en blokkeer hem.
Wim is weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou sturen; Hahaha

Daarna blokken. Wat een gekkie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Molshoop schreef:
13-05-2026 19:44
Blokkeren, nummer weggooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar kom op, vrouw, je bent toch wel meer waard dan tweede keus?! Ga alleen voor een man die ook volledig voor jou gaat hoor!

Daarnaast: deze man ga je nooit meer volledig kunnen vertrouwen. Echt, blokkeren die handel.
Merk dat hij nu wel echt interesse toont en initiatief neemt om me te zien. Maar ik voel me nog steeds tweede keus ja, en dat voelt niet lekker en het vertrouwen inderdaad is ook iets
Alle reacties Link kopieren Quote
Lyah0202 schreef:
13-05-2026 19:50
Merk dat hij nu wel echt interesse toont en initiatief neemt om me te zien. Maar ik voel me nog steeds tweede keus ja, en dat voelt niet lekker en het vertrouwen inderdaad is ook iets
Tuurlijk doet hij dat, dat doet hij om je in te palmen. Hij weet ook dat de kans anders klein is dat je erin trapt. Een man die niet eens de moeite neemt je op een normale manier te laten weten dat hij met een ander aan het daten is en er een relatie mee is begonnen, maar je wel meteen weer weet te vinden als dat over is, moet je toch niet willen als man?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lyah0202 schreef:
13-05-2026 19:50
Merk dat hij nu wel echt interesse toont en initiatief neemt om me te zien. Maar ik voel me nog steeds tweede keus ja, en dat voelt niet lekker en het vertrouwen inderdaad is ook iets
Dat deed hij de eerste keer toch ook?
Hij heeft je laten zien hoe hij is. Dat is alle informatie die je nodig hebt om je voor te stellen hoe de toekomst eruit zal zien als hij erin voorkomt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nanouk schreef:
13-05-2026 20:06
Tuurlijk doet hij dat, dat doet hij om je in te palmen. Hij weet ook dat de kans anders klein is dat je erin trapt. Een man die niet eens de moeite neemt je op een normale manier te laten weten dat hij met een ander aan het daten is en er een relatie mee is begonnen, maar je wel meteen weer weet te vinden als dat over is, moet je toch niet willen als man?!
Precies. Het ghosten van toen én het inpalmen van nu zijn allebei tekenen dat hij geen respect voor jou heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blokkeren
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je graag teleurgesteld wordt, zou ik lekker met deze man gaan daten.

Kom op, hier knap je toch volledig op af?
a million miles away
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wens je toe dat dit helemaal geen overweging meer voor je is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilli_Vanilli schreef:
13-05-2026 20:15
Ik wens je toe dat dit helemaal geen overweging meer voor je is.
Mooi gezegd.
Ik zou dat haar ook gunnen. De OP leest nu als: ik weet best wat ik zou moeten doen, maar dat is niet wat ik ga doen .
En dat is jammer, want het getuigt niet van zelfrespect.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens met al de rest hoor... Deze man kan niet alleen zijn, merkt dat het niet zo eenvoudig is om terug aan een andere leuke date te geraken en komt, terwijl hij naar 'beter' op zoek is, bij jou om afleiding.
Hij heeft je op een laffe manier laten vallen de vorige keer en laten zien hoe hij is en wat je voor hem waard bent. Geef hem geen kans om dat nog eens te doen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Itsnojoke schreef:
13-05-2026 20:17
Mooi gezegd.
Ik zou dat haar ook gunnen. De OP leest nu als: ik weet best wat ik zou moeten doen, maar dat is niet wat ik ga doen .
En dat is jammer, want het getuigt niet van zelfrespect.
Ja klopt, baal dat ik hem leuk vind maar je hebt gelijk het is anders ook geen zelfrespect
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou hem blokkeren.
Everything is possible for the one who believes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lyah0202 schreef:
13-05-2026 19:50
Merk dat hij nu wel echt interesse toont en initiatief neemt om me te zien. Maar ik voel me nog steeds tweede keus ja, en dat voelt niet lekker en het vertrouwen inderdaad is ook iets
Natuurlijk doet hij dat nu. Totdat er weer een andere vrouw voorbij komt.

Hou de eer aan jezelf. Je bent meer waard dan hem. Blokkeren die hap. Gewoon, zonder uitleg.
Everything is possible for the one who believes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je weet het zelf ook wel hoor maar komt hier gewoon om een schop onder je kont 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Lyah0202 schreef:
13-05-2026 20:25
Ja klopt, baal dat ik hem leuk vind maar je hebt gelijk het is anders ook geen zelfrespect
waarom vind je hem leuk? Dat is hij namelijk niet. Geen enkele man die jou zo behandelt, is leuk.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
rosanna08 schreef:
13-05-2026 20:50
waarom vind je hem leuk? Dat is hij namelijk niet. Geen enkele man die jou zo behandelt, is leuk.
Vanwege de chemistry, humor etc. maar je hebt gelijk dit was echt niet leuk van hem en deed me toen veel pijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou zeggen dat je je niet laat gebruiken als reserveoptie. En dan, afhankelijk van zijn reactie en hoe leuk je hem vindt hem wel of geen tweede kans geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij sommige topics / vragen “zijn meerdere antwoorden mogelijk”. Bij jouw vraag is er maar 1 goed antwoord; blokkeren die man.

Deze man zoekt geen serieuze relatie maar vrouwen waar hij lekker mee aan kan rommelen terwijl hij ondertussen een beetje verder zoekt.

Ontzettend respectloos hoe deze man jou behandelt heeft. Dit soort mannen zoeken naar vrouwen die niet voor zichzelf opkomen en die zich zelfs gevleid voelen als zo’n parel ze aandacht geeft. Trap er niet in. Denk aan je eigenwaarde, je zelf respect maar laat je niet nog een ronde door deze man gebruiken. Jij smoorverliefd, hij ondertussen een beetje verder zoeken tot hij weer beter vindt.

Succes TO, ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lyah0202 schreef:
13-05-2026 21:15
Vanwege de chemistry, humor etc. maar je hebt gelijk dit was echt niet leuk van hem en deed me toen veel pijn
En het boeit hem helemaal niets, want hij neemt schaamteloos contact met je op als ie op zoek is naar een andere vrouw.
Everything is possible for the one who believes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mabel schreef:
13-05-2026 21:16
Ik zou zeggen dat je je niet laat gebruiken als reserveoptie. En dan, afhankelijk van zijn reactie en hoe leuk je hem vindt hem wel of geen tweede kans geven.
Ik kan deze twee zinnen niet met elkaar rijmen.
Dus, ze moet zich niet laten gebruiken als reserve optie, behalve als hij je met mooie woorden weet te bespelen wanneer je hem dat zegt? :@@:

Hem een tweede kans geven = jezelf laten gebruiken als reserve optie. Hoe hij dat wellicht met woorden weet te verexcuseren, zou er helemaal niet toe moeten doen. Alleen maar meer manipulatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is gedumpt en nu grijpt ie terug naar zn reserve...tot er weer een in zijn ogen betere voorbij komt. Zou me hier niet voor lenen en hem blokkeren.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven