Broer gaat scheiden

10-05-2026 12:58 231 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn broer vertelde deze week dat hij er per ongeluk achter is gekomen dat mijn schoonzus vreemd ging. Deze relatie blijkt al 8 jaar te duren. Ze hebben nu een break, maar hijzelf ziet niet hoe het vetrouwen nog kan herstellen (en dat begrijp ik goed).

Schoonzus is al 30 jaar mijn schoonzus, en voelt als een vriendin. Lief en leed met elkaar gedeeld. Natuurlijk sta ik achter broer. Maar hoe werkt dit? Betekent dit eigenlijk automatisch dat ik afscheid van haar moet nemen? Natuurlijk ben ik boos, maar tegelijkertijd is dit niet mijn beef. Maar ik wil ook niet dat broer zich verraden voelt..

Hoe zijn jullie hiermee omgegaan als het jou is overkomen?
Nogevendit schreef:
15-05-2026 13:13
Haar actie heeft toch deze chaos en ellende veroorzaakt?

Ze is TO toch helemaal geen verantwoording schuldig? Dit is iets tussen de twee mensen die het betreft: broer en schoonzus.
Fijn voor je zoals het contact tussen jouw schoonzus en jou is verlopen deze week TO. :rose: :rose:
.
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Oh ja, dat wou ik ook nog zeggen: heel fijn dat het zo goed is gegaan. Volgens mij pak je het met respect voor iedereen (incl. jezelf) aan en meer kun je niet doen
fijn dat jullie elkaar gesproken hebben Elize, hopelijk vinden jullie een weg om het contact voort te zetten op een manier die voor iedereen oke voelt.
Tjezus, wat vals
Wat klinkt dat goed. Heel fijn dat jullie contact hebben gehad.
Ook als broer er moeite mee krijgt hoef je haar niet meteen op te geven hoor. Hou je blik open voor wat er allemaal mogelijk is. Voor nu heel fijn dat jullie er kunnen zijn voor elkaar
Het is zoals het is

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven