MAFS 2026 Videoland met spoilers
donderdag 14 mei 2026 om 19:56
Dit. Helemaal mee eens.LieveMona schreef: ↑14-05-2026 11:53Ik vond het niet eens sensatie, het was gewoon dodelijk saai op deze manier. Hele 'tamme" kandidaten en weinig interactie. De enige sensatie was misschien die stampende kleuter die elke keer uit zijn vel sprong.
Maar als we vanaf het begin al zien dat nergens kans van slagen is, dan is de hele bedoeling van het programma en de hele reden waarom we kijken, weg.
vrijdag 15 mei 2026 om 18:11
Inderdaad een heel matig seizoen. Maar Do en Fer maken het wel een beetje goed. Die gingen er helemaal voor. Do gaf nog aan dat hij bij het online daten Fer nooit gevonden zou hebben, want kleiner en jonger.
Leuk om Rowan en Astleigh weer te zien. Een van mijn favoriete koppels. Jammer dat Sonny en Dylan er niet waren.
Op zich is 1 succeskoppel helemaal niet slecht, maar bij veel koppels was het vanaf de trouwdag al duidelijk dat het geen match was. Dat maakt het erg saai.
Leuk om Rowan en Astleigh weer te zien. Een van mijn favoriete koppels. Jammer dat Sonny en Dylan er niet waren.
Op zich is 1 succeskoppel helemaal niet slecht, maar bij veel koppels was het vanaf de trouwdag al duidelijk dat het geen match was. Dat maakt het erg saai.
vrijdag 15 mei 2026 om 18:59
Verfrissend dat Do zoiets gewoon zegt en er blij mee is. Hun match is dan wel wat hij niet op een datingsite zou kiezen maar wel goed voor hem is. Dat is goed verder kijken dan je neus lang is. Laat de experts dat als voorbeeld nemen, wel out of the box maar niet compleet afwijkend ervan.
Next to the box matchen, om het zo maar te zeggen.
Next to the box matchen, om het zo maar te zeggen.
whataboutx wijzigde dit bericht op 15-05-2026 23:31
11.29% gewijzigd
vrijdag 15 mei 2026 om 22:39
vrijdag 15 mei 2026 om 22:46
Hier idem. Ik vond het echt te ver over de top en vaak ook too much information.
vrijdag 15 mei 2026 om 22:56
Eens. Beter dit dan gesloten of nare kandidaten toch?
vrijdag 15 mei 2026 om 23:01
De gesloten en nare kandidaten maken wel tv. Ik gun ze allemaal liefde op het eerste gezicht maar als het allemaal meteen dikke mik en forever was bij alle stellen dan haak ik als kijker toch af. En ik vond de mannen vaak over de top en ook wel asociaal, zoals je coctail in het zwembad gooien, dat kan ik niet echt waarderen. Ik hoop dat het stel lang en gelukkig leeft maar ik kan me ook zo voorstellen dat een ruzie net zo groots en bepalend kan zijn voor het geluk als de leuke momenten.
vrijdag 15 mei 2026 om 23:08
Ik zie dan weer liever de struggles die er bij zo'n "uithuwelijking" horen dan dat geslijm en gekwijl. Hou je even een béétje in als je aan het draaien bent, we hoeven echt niet te weten waar je een stijve van krijgt. Ik vind dat niet over de top, maar ronduit onsmakelijk.
zaterdag 16 mei 2026 om 08:46
Hier hetzelfde, Zodra ik zag 'we gaan naar hun' ging bij mij de fast forward aan.
Veel te overdreven.
zaterdag 16 mei 2026 om 08:51
We vallen een beetje in herhaling, maar ik denk dat het duidelijk is dat we niet naar Mafs kijken voor 7 zero potentie-stellen en niet voor alles lovey-dovey. Er moet wel enige spanning zijn voor ons als kijker. Voor mij geldt dat een klein beetje drama (Nicole en Martijn, Olof en Femke, etc) ook best welkom is, maar dit jaar was er geen balans tussen potentie/ geen potentie/ tikkeltje drama.
En wat Fer en Do betreft.. hoewel zij "echt zo zijn" kun je dat ook gewoon vervelend vinden natuurlijk. Maar gelukkig hebben er ook mensen van hen genoten.
En wat Fer en Do betreft.. hoewel zij "echt zo zijn" kun je dat ook gewoon vervelend vinden natuurlijk. Maar gelukkig hebben er ook mensen van hen genoten.
maandag 18 mei 2026 om 13:44
Ik denk dat hij dat wel snapt, hoor. Volgens mij wil hij met "we zijn nooit begonnen" alleen maar zeggen dat Kirsten het experiment nooit met hem is aangegaan.
maandag 18 mei 2026 om 15:25
maandag 18 mei 2026 om 18:56
woensdag 20 mei 2026 om 17:48
Ik ben inmiddels klaar, maar ik vind nog steeds dat die jongen veel te lang een heel dik bord voor z'n kop had.Kattentuintje schreef: ↑18-05-2026 18:56Volgens mij loop jij wat achter met kijken, of niet Apppie?
woensdag 20 mei 2026 om 19:07
Een beetje wel inderdaad. Het duurde lang voordat hij toegaf dat het hem nooit meer zou worden. Hij was ook wel heul correct de hele tijd. En nu geloof ik best dat dat echt was bij hem. Maar iemand die continu zooo geduldig en zoooo correct blijft, zou me ook een beetje op de zenuwen werken.
Je zou denken dat het niet gauw goed is natuurlijk, haha.
donderdag 21 mei 2026 om 18:05
Er zijn maar 21 afleveringen en de laatste aflevering (21 dus) is vorige week al op Videoland geweest. 20 en 21 zijn beiden finale-afleveringen.Zebraprint schreef: ↑21-05-2026 18:01Vraagje..hebben jullie aflevering 22 op Videoland? Ik heb het idee dat er bij mij 1 ontbreekt .
Vanavond komt de finale op Videoland en dat is aflevering 23.
Where is my mind?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in